Mars 2023 ❤

Lykke til :) ja nå håper vi og komme ett steg videre :)
Hvordan gikk det idag?
Jeg må ta bemfoma to dager til, uttak på fredag. 12 folilkkel over 10 mm, 4stykk på 10 mm og flere som var mindre.
Magiske tallet er visst 19 mm, og jeg hadde pr nå bare en stykk på 19. håper de vokser godt frem mot fredag :)

Last edited:
Hvordan gikk det idag?
Jeg må ta bemfoma to dager til, uttak på fredag. 12 folilkkel over 10 mm, 4stykk på 10 mm og flere som var mindre.
Magiske tallet er visst 19 mm, og jeg hadde pr nå bare en stykk på 19. håper de vokser godt frem mot fredag :)
Nesten samme som her. Menopur og Synarela tom i morgen Tirsdag og så uttak på Fredag :-) Hadde hele 6 på 15 og 16mm på ene siden og andre siden hadde to (en på 14 og en på 16mm) . I Porsgrunn er det minimum 16mm og gjerne litt til fikk jeg høre idag :-)

I dag har jeg fått satt inn et 3 dagers ferskt embryo, så nå er jeg offisielt en ruger Håper så inderlig det blir positivt utfall denne gangen. Opplevd så mye negativt siden første IVF for 2 år siden. Krysser fingrene for at du får positiv test snart DinaD

I dag har jeg fått satt inn et 3 dagers ferskt embryo, så nå er jeg offisielt en ruger Håper så inderlig det blir positivt utfall denne gangen. Opplevd så mye negativt siden første IVF for 2 år siden. Krysser fingrene for at du får positiv test snart DinaD
Vi får krysse fingrene for at det blir en positiv test hos deg også <3

Nesten samme som her. Menopur og Synarela tom i morgen Tirsdag og så uttak på Fredag :) Hadde hele 6 på 15 og 16mm på ene siden og andre siden hadde to (en på 14 og en på 16mm) . I Porsgrunn er det minimum 16mm og gjerne litt til fikk jeg høre idag :)
Her ble det totalt 2 på 17, 1 på 16, og 5 på 15. men igår under sprøyten så kom det væske ut mellom pennen og nålen. Skjønner ikke hva jeg plutselig gjør feil nå på oppløpssiden. Sendte mld til klinikken så får de avgjøre om det er av betydning ellee ikke. Håper kveldens går som normalt :)
Begynner bli stresset for å få ut for få egg, og ingen på frys. Magefølelsen sier at ferskforsøket ikke går nå, så dette er liksom bare noe jeg må gjennom for å komme videre i prosessen. Håper magefølelsen er anerledes på fredag :)

Tusen takk:Heartred Jeg håper så inderlig for deg også:HeartredHvilken dag er testdag for deg? Skal du ta beta test eller er det kun hjemmetesting?
Kun hjemmetest på torsdag.. stimmeltest vil vise hcg å den er helt blenda i dag så dette forsøket har jeg konkludert med at er negativt. Så nå er det bare å planlegge ny tur til DK :)

Her blir det innsett igjen i slutten av mars :p klinikken vil vente til torsdag med å være helt sikker men jeg er helt sikker den er negativ :)
Huff, får så vondt av deg :( Føler så med deg! Men godt at du allerede har fått en ny plan videre med klinikken om nytt innsett!

Her kjenner jeg bare på stikkinger nederst på venstre side, ikke helt ved lysken men ganske langt ned.. Henta bare ut egg på venstre side fordi min høyre eggstokk er klistra bak livmora (etter en infeksjon). Livredd for exu eller ny infeksjon i den eneste egglederen jeg har igjen :depressed: Fått konstatert at egglederen er tett pga. sammenvoksninger men er ikke væskefylt, men lest flere steder nå at det er større sjanse for exu ved tette eggledere, og at et 3 dagers embryo trives best i eggledere der de ved naturlig befruktning liker seg best. Æsj..

Nå har jeg tydeligvis ikke noe «navn» her lenger på forumet - endret til medlemsnummeret mitt :eek: Men det er altså meg, Drikkeflaske :)

Back
Topp