Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner meg igjen i det, hadde selv det i januarJeg kan slettes fra lista. Med utskraping i går blir det nok ikke nytt forsøk før i april.
Ble ikke avbrutt skal begynne på progynova i tillegg!Ja nei her ble det avbrutt
Joda men det burde snart skje noe dersom man skal anta det skal bli en baby av detDet er fremdeles veldig tidlig. Krysser fingrene for at det blir positiv test senere i uka
Hvordan gikk det idag?Lykke til ja nå håper vi og komme ett steg videre
Så trist. Håper det går bra med deg.Jeg kan slettes fra lista. Med utskraping i går blir det nok ikke nytt forsøk før i april.
Håper det går bra med deg Trist å lese.Jeg kan slettes fra lista. Med utskraping i går blir det nok ikke nytt forsøk før i april.
Nesten samme som her. Menopur og Synarela tom i morgen Tirsdag og så uttak på Fredag Hadde hele 6 på 15 og 16mm på ene siden og andre siden hadde to (en på 14 og en på 16mm) . I Porsgrunn er det minimum 16mm og gjerne litt til fikk jeg høre idagHvordan gikk det idag?
Jeg må ta bemfoma to dager til, uttak på fredag. 12 folilkkel over 10 mm, 4stykk på 10 mm og flere som var mindre.
Magiske tallet er visst 19 mm, og jeg hadde pr nå bare en stykk på 19. håper de vokser godt frem mot fredag
Vi får krysse fingrene for at det blir en positiv test hos deg også <3I dag har jeg fått satt inn et 3 dagers ferskt embryo, så nå er jeg offisielt en ruger Håper så inderlig det blir positivt utfall denne gangen. Opplevd så mye negativt siden første IVF for 2 år siden. Krysser fingrene for at du får positiv test snart DinaD
Her ble det totalt 2 på 17, 1 på 16, og 5 på 15. men igår under sprøyten så kom det væske ut mellom pennen og nålen. Skjønner ikke hva jeg plutselig gjør feil nå på oppløpssiden. Sendte mld til klinikken så får de avgjøre om det er av betydning ellee ikke. Håper kveldens går som normaltNesten samme som her. Menopur og Synarela tom i morgen Tirsdag og så uttak på Fredag Hadde hele 6 på 15 og 16mm på ene siden og andre siden hadde to (en på 14 og en på 16mm) . I Porsgrunn er det minimum 16mm og gjerne litt til fikk jeg høre idag
Masse lykke til<3Da har jeg fått satt inn en 5 dagers blastocyst i dag (fer). Krysser alt jeg har for at det går hele veien denne gangen.
Tusen takk Jeg håper så inderlig for deg ogsåHvilken dag er testdag for deg? Skal du ta beta test eller er det kun hjemmetesting?Vi får krysse fingrene for at det blir en positiv test hos deg også <3
Kun hjemmetest på torsdag.. stimmeltest vil vise hcg å den er helt blenda i dag så dette forsøket har jeg konkludert med at er negativt. Så nå er det bare å planlegge ny tur til DKTusen takk Jeg håper så inderlig for deg ogsåHvilken dag er testdag for deg? Skal du ta beta test eller er det kun hjemmetesting?
Takk det samme <3Masse lykke til<3
Huff, får så vondt av deg Føler så med deg! Men godt at du allerede har fått en ny plan videre med klinikken om nytt innsett!Her blir det innsett igjen i slutten av mars klinikken vil vente til torsdag med å være helt sikker men jeg er helt sikker den er negativ