Mars 2023 ❤

HappyMom86

Elsker forumet
Assistert-jentene
Jeg er så utålmodig at nå starter jeg tråd for oss som skal i gang i Mars. ❤

Skriv dere opp slik, så legger jeg dere til:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

Skulle det være at jeg ikke ser at du har forsøkt å skrive deg inn i tråden, så quote en av innleggene mine i tråden sånn at jeg får varsel. Gjør så godt jeg kan å få med alle. ❤️

Mars gjengen:

HappyMom86 - 36 - B3 - St.Olavs - IVF#5 - Progynova, Pergoveris, Fyremadel, Ovitrelle og Gonapeptyl. - Starter på Progynova uke 7, Pergoveris når mens kommer. Høstesyklus uten innsett.

Prøver90 - 32 - B1 - Riksen - forsøk nr 1(innsett nr 3) - Progynova/ lutinus - oppstart første uken i mars ved mens

Totts - 32- nr 2 - st.olavs - forsøk nr 2, - menopur og fyrmadel. - uke 10



Ruger:


Natalie_ - 38 år - Barn nr 2 (har datter på 14 år med tidligere partner) - Riksen - Forsøk nr 2 - Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest- Innsett 4. mars av 3 dagers.

Lille91 32, Barn nr 3. Synarela, Menopur og ovitrelle. Forventet uthent uke 9.

maizen87 - 36 - B1 - Medicus - FER#1 frå IVF#1 - gonal-F, fyremadel, ovitrelle, lenzetto, cyclogest - innsett 9. mars

Sirius-B - 31 - Barn 1 - Riksen - 1 (ett avbrutt forsøk) - Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest - innsett 15/03

Tigerbaby - 28år - B2 - St.olavs - FET nr 2 - letrozol og cyclogest - testdato 6/4

Potemamma - 37 - B1 - Klinikk Hausken - IVF#2 - Progynova/Pergoveris/Fyremadel/Ovitrelle/Gonapeptyl - Starter Progynova 20 feb?



❤️Gravid:

Nelly_ - 38 år - Barn nr 2 (har datter på 14 år med tidligere partner) - Riksen - Forsøk nr 2 - Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest- Innsett 4. mars.

Nela - 37 år- B2-Porsgrunn-forsøk nr 1.-Synerela og bemfola, lang protokoll. Oppstart synerela 3 Feb. Oppstart bemfola 18 feb. Uttak foreløpig satt til ila uke 9, og forhåpentligvis innsett uke 10.

Mamma-i-2023 - 36 - B1 - Rikshospitalet - IVF #4 - Synarela-Menopur-Ovitrelle

Lilkil79, 43år - barn #1 - IVF #10 - Livio Oslo- bruker Cyclogest som støtte.

Lykke23 - 30 - B1- Haukeland - IVF#1 - Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle, Cycloest - Egguttak uke 11



Ikke gravid:

Lilla1, 34 år, B2, Medicus, fer#4 etter ivf#1 (fer#3 endte i sa i januar), letrozol, ovitrelle, cyclogest og fragmin, innsett av blasto 27/2

Alaska 36 B2. Stolavs. FER#2 fra IVF#1. progynova cyclogest

PiluttaPilutta - 36 år - B3 - Spiren - Fer (3 innsett siden uttak i des)- Ovitrelle ved eggløsning, Estradot og Cyclogest - innsett 3/3

Drikkeflaske - 33 - B1 - Livio - IVF#2 - Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle - oppstart 10. februar - egguttak 24. februar. Mulig innsett 27. februar hvis ikke overstimulering.

DinaD - 34 - B1 - Maigaard - FER#3 fra IVF#5 - Estradot, Cyclogest - testdato 1/4

Veientilbabylykke - 36 - B1- Porsgunn - Forsøk nr 9. 5 IUI, 4 IVF, innsett 2. - synarela, bemfola og menopur og dobbel ovitrielle - oppstart 27 januar, egguttak 9 mars og innsett 13 mars



Avbrutt:
 
Last edited:
Her har vi planer om å starte stimulering på ny klinikk neste mnd. Medisinene er klar! Det endte i MA sist og venter på en ny syklus som forhåpentligvis kommer i mars.

mamlala - 38 - B3 - Utlandet - IVF#? - medisiner for stimulering - oppstart midten av mars
 
Potemamma - 37 - B1 - Klinikk Hausken - IVF#2 - Progynova/Pergoveris/Fyremadel/Ovitrelle/Gonapeptyl - Starter Progynova 20 feb?

Skal ha litt andre medisiner denne gangen og er spent på hvordan det blir. Forrige runde brukte eg Bemfola og fikk ut 5 egg. Alle 5 blei befrukta der eg fikk satt inn et 3 dagers egg og fikk en 4AA på frys. Begynte å blø 12 DPO, samme dag eg fikk positiv test...:sad010
Men klar for å prøva igjen:hello2
 
Er også tidleg ute med å melda meg inn her! Hatt egguttak i dag. 22 eggposar, fekk ut 17 egg. Alle på frys pga fare for overstimulering, så det blir ikkje innsett før tidlegast i mars.

maizen87 - 36 - B1 - Medicus - FER#1 frå IVF#1 - usikker på medisinar - oppstart vonleg i byrjinga av mars
 
Oppstart med bemfola idag. Uttak er foreløpig satt til ila uke 9.

står at en skal tørke med spritserviett, men klorhexidin holder vel i massevis?
 
Oppstart med bemfola idag. Uttak er foreløpig satt til ila uke 9.

står at en skal tørke med spritserviett, men klorhexidin holder vel i massevis?
Trenger ikke tørke i det heletatt egentlig:) men klorhexidin gjør samme nytte :)
 
Trenger ikke tørke i det heletatt egentlig:) men klorhexidin gjør samme nytte :)
Takk for svar, tenkte det samme som deg at trenger jeg å tørke? Men så rotet jeg i skapet og fant klorhexidin, så ble det sånn idag. Får se om jeg gidde fortsette.
 
Takk for svar, tenkte det samme som deg at trenger jeg å tørke? Men så rotet jeg i skapet og fant klorhexidin, så ble det sånn idag. Får se om jeg gidde fortsette.
Ingen vits i, så lenge det er subkutant :) du er jo ren med dine bakterier. Så med mindre du er kjempe svett eller har klint noe på området du skal stikke, så hadde jeg renset.. men ellers gidder jeg ikke :)
 
Mensen i dag og oppstart på progynova. Noen som har peiling på hvor mange dager til første ultralyd ble være? Må muligens bestille privat pga ferie.
 
Mensen i dag og oppstart på progynova. Noen som har peiling på hvor mange dager til første ultralyd ble være? Må muligens bestille privat pga ferie.
Jeg begynte med Progynova fredag og hadde UL onsdag 1,5 uke senere :)
 
Dagen før turen går mot Danmark igjen.. vært på 9 km skogstur og rett å slett bare koblet av alt rundt. Senket skuldrene og bare kosa meg! Nå kjenner at estradot var MYE bedre enn Progynova:p så glad for den beslutningen. Så da blir det innsett I 9 tiden på tirsdag morgen :D
 
Back
Topp