Mars 2023 ❤

Thank u skal bruke en i morgen kveld og en torsdag kveld. Tenker uansett på hyttetur med masse folk, sp er kjøleskapet en safe plass for oppbevaring. Skal noe til at noen (les barn) klarer å finne og rote bort da
Ja, jeg oppbevarte det i toalettmappa :) men ikke stress med kjøl somsagt.. ikke nødt til å. Være der. :)

32, Barn nr 3. Synarela, Menopur og ovitrelle. Forventet uthent uke 9. :-)

Meg som maser igjen:rolleyes:
Under injeksjonen idag kom mye ut, eller dvs mulig ikke tuppen var festet ordentlig til pennen, væske kom hvertfall ut, og jeg oppdaget det ikke før ampullen var tom.

Skal til gynekologen for sjekk på mandag, kan jo bare nevne det da.
Noen som har opplevd det?
Tror lite og ingenting kom inn i magen.

Ultralyd på mandag og innsett rundt 8 mars. Iiikkk det blir spennende. Har blitt gravid på begge innsett jeg har hatt med ett barn og en exu. Håper denne fester seg på rett sted og ikke melder ankomst før til jula. Hadde vært godt å være gravid i august da det var termin med exu svangerskapet.

Leveringsproblemer på crinone over store deler av landet.. så boots, Vitus eller apotek 1 kan ikke få tak i før tidligst uke 10.. så da blir det cyclogest x 5 istede da :/

Meg som maser igjen:rolleyes:
Under injeksjonen idag kom mye ut, eller dvs mulig ikke tuppen var festet ordentlig til pennen, væske kom hvertfall ut, og jeg oppdaget det ikke før ampullen var tom.

Skal til gynekologen for sjekk på mandag, kan jo bare nevne det da.
Noen som har opplevd det?
Tror lite og ingenting kom inn i magen.

Det har jeg ikke opplevd før. Leste nå i den andre tråden at du hadde funnet svar. Jeg hadde sikkert blitt ordentlig stressa og vurdert å sette ny. Men hva er egentlig verst? Å få for mye medisin, eller for lite? Tror nok at å ta for mye kan gjøre mer skade enn for lite medisin. Så det er nok helt riktig å heller la være og så si ifra om det når du er på kontroll.

Sånne scenario er det litt dumt at vi ikke får ordentlig forklart hva vi skal gjøre med når vi går til behandling. Jeg tenker jeg skal si det til de på sykehuset når det passer seg sånn. De tenker jo sikkert ikke over at sånne ting kan skje. Du er garantert ikke den eneste som har opplevd det. Kunne vært greit om de begynner å si til folk hva de skal gjøre i en sånn situasjon.

Det har jeg ikke opplevd før. Leste nå i den andre tråden at du hadde funnet svar. Jeg hadde sikkert blitt ordentlig stressa og vurdert å sette ny. Men hva er egentlig verst? Å få for mye medisin, eller for lite? Tror nok at å ta for mye kan gjøre mer skade enn for lite medisin. Så det er nok helt riktig å heller la være og så si ifra om det når du er på kontroll.

Sånne scenario er det litt dumt at vi ikke får ordentlig forklart hva vi skal gjøre med når vi går til behandling. Jeg tenker jeg skal si det til de på sykehuset når det passer seg sånn. De tenker jo sikkert ikke over at sånne ting kan skje. Du er garantert ikke den eneste som har opplevd det. Kunne vært greit om de begynner å si til folk hva de skal gjøre i en sånn situasjon.
Det endte med at jeg ringte legevakten, som igjen ringte gynekologisk på sykehuset. Stresset en times tid før jeg ringte. Var så i tvil. Men så vet jeg at den mengden som rant ut, tilsvarer hele eller hvertfall mesteparten av dosen. Så jeg fikk beskjed om å sette ny. Ble jo 2,5t senere enn normalt. Også er jeg en sprøyte i minis nå. Men skal ta det opp på mandag, og håpe at de kan oppdrive en ny sprøyte om det trengs. Det er bestillingsvare på det lokale apoteket. Så det var jo og en stressfaktor før jeg ringte legevakten. Det skal ikke være stressfritt å lage barn :)

Det endte med at jeg ringte legevakten, som igjen ringte gynekologisk på sykehuset. Stresset en times tid før jeg ringte. Var så i tvil. Men så vet jeg at den mengden som rant ut, tilsvarer hele eller hvertfall mesteparten av dosen. Så jeg fikk beskjed om å sette ny. Ble jo 2,5t senere enn normalt. Også er jeg en sprøyte i minis nå. Men skal ta det opp på mandag, og håpe at de kan oppdrive en ny sprøyte om det trengs. Det er bestillingsvare på det lokale apoteket. Så det var jo og en stressfaktor før jeg ringte legevakten. Det skal ikke være stressfritt å lage barn :)

Og jeg er helt enig, de burde gi oss svar på sånne scenarioer. Det sa mannen også. Jeg er garantert ikke den første og heller ikke den siste. Men typisk det måtte skje fredags kveld.

Lilla1, 34 år, B2, Medicus, fer#4 etter ivf#1 (fer#3 endte i sa i januar), letrozol, ovitrelle, cyclogest og fragmin, innsett av blasto 27/2

Last edited:
Krg var egentlig i Februar-gruppe men flytter meg også hit.
Uttak på tirsdag.

Mamma-i-2023 - 36 - B1 - Rikshospitalet - IVF #4 - Synarela-Menopur-Ovitrelle

Jeg slenger meg også med her i mars-gruppa☺️

Drikkeflaske - 33 - B1 - Livio - IVF#2 - Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle - oppstart 10. februar - egguttak 24. februar. Mulig innsett 27. februar hvis ikke overstimulering.

9 stikk med Menopur satt idag. KontrollUL i morgen! Håper jeg er klar for Ovitrelle for nå begynner jeg og føle meg fra stinn og øm i magen! ☺️

Huff, hater å vente.. å 10 dpo idag og ikke så mye som antydning på testene. Så da er jeg nok redd for at dette innsettet er negativt. Testdag på torsdag <\3

9 stikk med Menopur satt idag. KontrollUL i morgen! Håper jeg er klar for Ovitrelle for nå begynner jeg og føle meg fra stinn og øm i magen! ☺️
Lykke til kontroll på meg også i morgen. Og idag blir stikk på meg og, men med bemfola. Håper vi er klare for ovitrelle begge to

Tigerbaby - 28 - B2 - St.olavs - FET nr 2 - estradot og forhåpentligvis cyclogest

---

Er veldig enten eller, får vite imorgen etter kontroll om jeg får innsett eller avbrutt. De forsøkte avbryte meg pga tynn slimhinne denne uka, jeg nektet, og de har ikke gjort noe forsøk på å øke dose eller tilpasse noe.

Lykke til kontroll på meg også i morgen. Og idag blir stikk på meg og, men med bemfola. Håper vi er klare for ovitrelle begge to
Lykke til :-) ja nå håper vi og komme ett steg videre :-)

Huff, hater å vente.. å 10 dpo idag og ikke så mye som antydning på testene. Så da er jeg nok redd for at dette innsettet er negativt. Testdag på torsdag <\3

Det er fremdeles veldig tidlig. Krysser fingrene for at det blir positiv test senere i uka :Heartred

Back
Topp