Mars 2023 ❤

Då har eg vore på ultralyd. Skal setja ovitrelle i kveld, og så blir det tilbakesetting av blastocyst (femdagars) blir torsdag 9.3! Legen var svært optimistisk, håpar så veldig at dette går bra!

Til dykk som har hatt tilbakesetting før: pleier de å ta testar sjølv før testdagen? Frå når, sånn cirka?
Jeg har pleid å teste 2 dager før test dagen. Og har jeg vært gravid har det slått ut da:happy:

Å herreminn som jeg gruer meg til uthent i morgen nå! Kan ikke husket jeg har grudd meg så mye før! :-(

Å herreminn som jeg gruer meg til uthent i morgen nå! Kan ikke husket jeg har grudd meg så mye før! :-(
Jeg følte samme dagen før (ivf #4).
Men med alle tablettene du får - du blir jo myyyye mer avslappet ;)
Det går fint!

Jeg følte samme dagen før (ivf #4).
Men med alle tablettene du får - du blir jo myyyye mer avslappet ;)
Det går fint!
Takk for beroligende ord! Skal bli godt og få det overstått :-) Ja, vivalen roer nerva greit :dance018

DinaD - 34 - B1 - Maigaard - FER#3 fra IVF#5 - Estradot, Crinone, Cyclogest (innsett ca 24 mars)

Last edited:
Ble avbrutt, men får begynne rett på ny runde med letrozol nå i Mars, så jeg henger her inne fortsatt :cat:

Tigerbaby - 28år - B2 - St.olavs - FET nr 2 - letrozol og cyclogest

Jeg som hadde sånn forhåpninger om litt mengde egg denne gangen. Jeg hadde 7 på venstre side og en hel haug på høyre da jeg var på kontroll på mandag. Nå var det bare 2 på høyre og 4 på venstre. Jeg har mistet alt håp nå. Legen sa dette var perfekt resultat og akkurat som han hadde håpa på. Jeg vet ikke jeg altså. De fleste pleier jo å dø før dag 5 og ett pleier å bli sånn ok til å sette inn. Nå er planen totalfrys. Altså hva skal de liksom fryse ned da? Alt dør jo bare... Jeg er fortvilet. 15 tusen i medisiner rett i dass...

Jeg som hadde sånn forhåpninger om litt mengde egg denne gangen. Jeg hadde 7 på venstre side og en hel haug på høyre da jeg var på kontroll på mandag. Nå var det bare 2 på høyre og 4 på venstre. Jeg har mistet alt håp nå. Legen sa dette var perfekt resultat og akkurat som han hadde håpa på. Jeg vet ikke jeg altså. De fleste pleier jo å dø før dag 5 og ett pleier å bli sånn ok til å sette inn. Nå er planen totalfrys. Altså hva skal de liksom fryse ned da? Alt dør jo bare... Jeg er fortvilet. 15 tusen i medisiner rett i dass...
Jeg hadde 8 på høyre side og kun 1 cyst på venstre ved første kontroll.
Ca 4 på høyre og 3 på venstre ved andre kontroll; og ingen cyst.
Fikk 9 egg.
Stimulerte 8 dager.

Så du kan godt få ut langt flere egg enn du tror.

Kontroll idag. Har tatt gonal-f 450 i 7 dager, med absolutt null effekt.. Fikk beskjed om å prøve å fortsette med sprøytene til tirsdag. Ble skikkelig stressa nå.. virker liksom ikke som om det er noe håp der

Kontroll idag. Har tatt gonal-f 450 i 7 dager, med absolutt null effekt.. Fikk beskjed om å prøve å fortsette med sprøytene til tirsdag. Ble skikkelig stressa nå.. virker liksom ikke som om det er noe håp der
Mulig at du må prøve andre type medisiner neste gang?
Og av og til trenger man bare mer tid. :)

Det er jo travelt i Riksen. For oss som har hatt 3 forsøk privat er det bra at alt går fort. Men jeg forstår godt at hvis det er deres første forsøk trenger man mer tid til samtaler. Dere kan ta kontakt med Riksen og ba om samtale med legen når som helst.

Jeg hadde samme så økte de dosen også var det mye bedre på 2. kontroll

Nå har jeg begynt på progynova og er livredd for å bli dårlig. Var typ sengeliggende sist i høst men håper det blir bedre denne dagen, noen andre som har erfaring med de?

Back
Topp