Mars 2023 ❤

Helt normal:) Bytter på å tro det har gått bra og ikke. Har ømme bryster og det er det. Har testdag på torsdag, men ryker på en digital på tirsdag tenker jeg
Hva med deg?:)
Samme med meg egentlig, føler ikke så veldig mye.. Jeg tok tidlig test både i går og i dag men ikke med morgenurin, og da var det så vidt jeg kunne skimte en tyyynn strek i et lite glimt av et øyeblikk:p Så jeg tror jeg har testet ut Ovitrelle. Tror hvert fall ikke det er pga en graviditet. Har testdag fredag, men kommer til å teste tirsdag selv tror jeg:)

PiluttaPilutta - 36 år - B3 - Spiren - Fer (3 innsett siden uttak i des)- Ovitrelle ved eggløsning, Estradot og Cyclogest - innsett 3/3

Samme med meg egentlig, føler ikke så veldig mye.. Jeg tok tidlig test både i går og i dag men ikke med morgenurin, og da var det så vidt jeg kunne skimte en tyyynn strek i et lite glimt av et øyeblikk:p Så jeg tror jeg har testet ut Ovitrelle. Tror hvert fall ikke det er pga en graviditet. Har testdag fredag, men kommer til å teste tirsdag selv tror jeg:)
Krysser fingrene for oss begge! :)

I dag har jeg en følelse på at mensen skal komme. Og det er samme følelse som når mensen kommer og ikke når jeg er gravid. Men håper fortsatt på at det har gått bra

I dag har jeg en følelse på at mensen skal komme. Og det er samme følelse som når mensen kommer og ikke når jeg er gravid. Men håper fortsatt på at det har gått bra
Ser du har 1 barn fra før. Så du kjenner sikkert godt hvordan det er å være gravid.
Men mens-følelse kan også være graviditetssymptom.
Jeg er 2dp3dt og har litt av mensfølelsen. Jeg har murringer og “mensfølelsen” når jeg er gravid og når jeg ikke er gravid.

Ser du har 1 barn fra før. Så du kjenner sikkert godt hvordan det er å være gravid.
Men mens-følelse kan også være graviditetssymptom.
Jeg er 2dp3dt og har litt av mensfølelsen. Jeg har murringer og “mensfølelsen” når jeg er gravid og når jeg ikke er gravid.
Ja vet, og håper at det er "gode" mensmurringer :)
Da jeg var gravid med datteren min var det mye stikkinger og når jeg var gravid i desember så hadde jeg vonde murringer i mage og korsrygg. Så det er jo så forskjellig. Svinger mellom at det har gått bra og ikke hele tiden:p

Jeg håper virkelig at det du kjenner er positive murringer:) Jeg kjenner fremdeles kun litt stikking på venstre side der eggstokken/eggleder ligger, så er nå livredd for exu. Testet med morgenurin i dag med tidlig-test, og den var helt blendahvit. Vet det er veldig tidlig, men for 2 år siden testet jeg positivt på rugedag 8. Ble dog med missed abortion med tvillinger. I dag er jeg på rugedag 9.

Ja vet, og håper at det er "gode" mensmurringer :)
Da jeg var gravid med datteren min var det mye stikkinger og når jeg var gravid i desember så hadde jeg vonde murringer i mage og korsrygg. Så det er jo så forskjellig. Svinger mellom at det har gått bra og ikke hele tiden:p
Krysser fingerne at det går bra! :)
Var datteren din også ivf-barn?
Mulig at mensfølelse er også pga ivf og alle medisiner?

Sææætan og oppblåst Lutinusen gjør meg denne gangen! Kan ikke huske det var sååå ille de to andre gangene !!

Sææætan og oppblåst Lutinusen gjør meg denne gangen! Kan ikke huske det var sååå ille de to andre gangene !!
Samme her…. Dongribukser uten stretch er bare å parkere. 10 år siden sist jeg var i samme prosess, så husker liten og ingenting.

Samme her…. Dongribukser uten stretch er bare å parkere. 10 år siden sist jeg var i samme prosess, så husker liten og ingenting.

Helt krise ja! Føler alle ser det på meg liksom :)
Har gått på Lutinus ofte til uke 8 tidligere og det blir lenge om magen skal bli så sprengt :arghh:

6dpo i dag og kan ikke konsentrere meg. :D
Som andre rugere - mellom håp og frustrasjon.

Fikk beskjed fra Riksen i dag and vi fikk ingenting på frys. Men at de to som ble innsett dag tre ble fine.

Vi har aldri fått egg på frys - så dette overasket ikke.

Hadde mensfølelse og murringer 1-2 dager etter innsett. Begynte å bruke magnesumolje og foreløpig føler jeg meg bra. Ikke oppblåst lenger og skal til trening i dag. (Lett trening da).

Det er så lenge siden jeg har brukt lutinus at jeg husker ikke om jeg ble oppblåst av dem. Men jeg husker hvor grisete det var! Jeez den dritten rant overalt :gen045

Back
Topp