Mars 2023 ❤

Gravid 1-2 på digital i dag tidlig:D
Jeg var så forberedt på ikke gravid for alt har vært så anderledes denne gangen. Jeg sitter bare og gråter og tror det nesten ikke. Jubler ikke alt for høyt da blodprøven enda gjenstår for å sjekke at det ikke er kjemisk. Og så krysser jeg alt jeg har for at det holder hele veien denne gangen!
❤️❤️❤️ Gratulerer!!

Jeg har testet i dag, og det er negativt:arghh: Ikke antydning til strek en gang. Er 10 dpo, men med 3 dagers embryo så er jeg jo egentlig 13. Kjempe skuffa:(
Men om du var kun 7 dager etter 3-dagers innsett var du kun 10 dpo i går og har jo fortsatt håp.

Jeg har testet i dag, og det er negativt:arghh: Ikke antydning til strek en gang. Er 10 dpo, men med 3 dagers embryo så er jeg jo egentlig 13. Kjempe skuffa:(
Neeei, så trist lesning på morgenkvisten :( Sender trøsteklem! Men håpet er ikke ute enda vel?

Gravid 1-2 på digital i dag tidlig:D
Jeg var så forberedt på ikke gravid for alt har vært så anderledes denne gangen. Jeg sitter bare og gråter og tror det nesten ikke. Jubler ikke alt for høyt da blodprøven enda gjenstår for å sjekke at det ikke er kjemisk. Og så krysser jeg alt jeg har for at det holder hele veien denne gangen!
Gratulerer så utrolig mye:Heartred Krysser alt jeg har for deg, og at den sitter:)

Men om du var kun 7 dager etter 3-dagers innsett var du kun 10 dpo i går og har jo fortsatt håp.
Nei det var 10 dager siden innsett, og med en 3 dagers embryo så blir det 13 dpo. Så alt håper er ute nå dessverre:( Testet positivt på dpo 13 for 2 år siden også, da ganske tydelig. Da var det 8 dager siden innsett med 5 dagers embryo. Men da hadde egget delt seg og det var tvillinger. Burde ha sett noe på testen i dag:(
Neeei, så trist lesning på morgenkvisten :( Sender trøsteklem! Men håpet er ikke ute enda vel?
Takk for trøsteklem:Heartred Når det ikke er en antydning til en skygge en gang så tenker jeg alt håp er ute. Satt inn 6 embryoer totalt i min IVF-karriere, men kun 1 ble positiv med eneggede tvillinger (senere MA). Begynner å lure på om livmora mi vil meg vondt :( huff..

Nei det var 10 dager siden innsett, og med en 3 dagers embryo så blir det 13 dpo. Så alt håper er ute nå dessverre:( Testet positivt på dpo 13 for 2 år siden også, da ganske tydelig. Da var det 8 dager siden innsett med 5 dagers embryo. Men da hadde egget delt seg og det var tvillinger. Burde ha sett noe på testen i dag:(

Takk for trøsteklem:Heartred Når det ikke er en antydning til en skygge en gang så tenker jeg alt håp er ute. Satt inn 6 embryoer totalt i min IVF-karriere, men kun 1 ble positiv med eneggede tvillinger (senere MA). Begynner å lure på om livmora mi vil meg vondt :( huff..

Føler sånn med deg. Hvor langt på vei var du da du mistet tvillingene dine? Jeg mistet mine 17+4 i fjor.

Takk for svar! ❤️ kjenner meg veldig stresset denne runden, blitt gravid 2 ganger men mistet først i sa og så ma. Vanskelig være positiv nå..
Skulle ønske jeg kunne si jeg vet hva du mener men har hatt 5 uttak og skal nå ha mitt 3. innsett så jeg har aldri opplevd å bli gravid før. Men kan se for meg det er kjipt :)

Opplever sjeldent smerter ved mens asså men den gangen her er det på kanten til hva jeg makter.. har forsøkt å ikke ta smertestillende men heller bruke varmeteppe/varmeflaske men nå måtte jeg krype til korset å ta naproxen.. merkelig hvordan kroppen takler ting. Å hvor store forskjeller det kan være.. ikveld er oppstart av estradot.. å bare litt over en uke til UL <3

Gøy med flere med innsett :)
Lykke til!

Jeg har hatt hjertebank hele dagen. Usikkert om jeg har nå blitt sikkelig stresset eller er det symptom. Jeg har hatt hjertebank ved graviditet også tidligere men nærmere uke 6 og sammen med nattsvette. Men i dag er det ikke like sterk men kommer og går hele kvelden. Litt skummelt. 4 dager etter 3-dagers innsett i dag.

Gøy med flere med innsett :)
Lykke til!

Jeg har hatt hjertebank hele dagen. Usikkert om jeg har nå blitt sikkelig stresset eller er det symptom. Jeg har hatt hjertebank ved graviditet også tidligere men nærmere uke 6 og sammen med nattsvette. Men i dag er det ikke like sterk men kommer og går hele kvelden. Litt skummelt. 4 dager etter 3-dagers innsett i dag.
Spennende :-) når skal du teste? :-)

Spennende :) når skal du teste? :)
Jeg skal se hvordan kroppen min er 10/11 dpo siden disse dagene har vært mens-dagene ved tidligere forsøkene. Hvis jeg overlever helgen “som gravid/PUPO” så skal jeg ta kun blodprøven på tirsdag. Blir da 14 dpo. Men også mulig at jeg klarer ikke å vente og tester på fredag.

Kan uansett ikke teste før fredag pga Ovitrelle.

Hei!

Hiver meg på :D

Nelly_ - 38 år - Barn nr 2 (har datter på 14 år med tidligere partner) - Riksen - Forsøk nr 2 - Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest- Innsett 4. mars.

Forrige IVF-runde ble 1 x 4AA blasto satt inn. Endte i MA i uke 8.

Har begynt å få kramper i magen i dag (dag 3 etter innsett) - likedan som forrige runde.. krysser fingrene! Har for øvrig lite tro på dette egget; 7-cellet egg med 25% fragmentering ble satt inn. Ikke den beste kvaliteten mao.

Etter 2 stk SA (uke 5 og 7) for 15 år siden, og 1 stk MA (uke 8) + ingen egg på frys har jeg innsett at eggstokkene mine nok ikke er spesielt keene på å lage kvalitetsegg :p

Last edited:
6dpo i dag og kan ikke konsentrere meg. :D
Som andre rugere - mellom håp og frustrasjon.

Fikk beskjed fra Riksen i dag and vi fikk ingenting på frys. Men at de to som ble innsett dag tre ble fine.

Vi har aldri fått egg på frys - så dette overasket ikke.

Hadde mensfølelse og murringer 1-2 dager etter innsett. Begynte å bruke magnesumolje og foreløpig føler jeg meg bra. Ikke oppblåst lenger og skal til trening i dag. (Lett trening da).
Hei!
Hva slags medisiner har du gått på? Jeg får heller ikke noen på frys, og lege skal legge om behandlingen dersom vi ikke blir gravide denne runden. Har tidligere gått på Gonal F + Fyremadel + Ovitrelle, men gjør ikke susen. Får ut mange egg (14 egg/ 8 befruktet) men elendig kvalitet :(

Back
Topp