Mars 2023 ❤

Krysser fingrene for deg! Tror mange av oss som går gjennom ivf har hatt alt for lang reise.
Ekstremt urettferdig dette her.

Snakket med samboeren om testing. Planen er at hvis alt går bra over helgen skal vi vente til blodprøven på tirsdag.

Prøver å finne prosjeter til neste dagene - kino, trening, selge ting på finn, etc.
Tusen takk! Ja, det har du nok rett i. Og urettferdig er det

Lurt! Kanskje jeg skal prøve det samme er verdens minst tålmodige person, men er jo poengløst å teste så tidlig når sjansen for at det går galt er så stor!

Jeg har allerede begynt og teste! Haha! Begge de to forrige gangene synes jeg det er fint og følge med på ovitrellen. Med begge de andre ble gtesten aldri helt negativ før den økte i styrke igjen ❤️ Tenker at det hvertfall ikke er realistisk med babystrek føR TIIIIIIIIDSLIGST Søndags morgen

Så spennande med mange innsett! Eg er på veg for å få satt inn femdagers no!

Er det andre her som går på cyclogest? Legen sa eg må halde på med det til veke 10 om forsøket går som det skal. Syns det er veldig lenge å gå rundt og vera så trøytt ‍

Er det andre her som går på cyclogest? Legen sa eg må halde på med det til veke 10 om forsøket går som det skal. Syns det er veldig lenge å gå rundt og vera så trøytt ‍
Jada, her er det 11+6.. så det er lenge.. :/

Så spennende! Lykke til:)
Jeg skal bruke cyclogest 2 uker etter positiv blodprøve

Da var 7 egg tatt ut. Vi skulle få telefon om hvor mange på frys om sånn 5-6 dager siden det er planlagt totalfrys. Så da var denne runden over for denne gang og jeg synes jeg kom meg fint gjennom uttaket. Det blir ett eller to uttak til før de vil forsøke innsett.

Blodprøven viste bare 47 i dag. De mente at det fortsatt var en mulighet for at det skulle gå bra, så jeg skal ta ny blodprøve på mandag. Mistet litt håpet nå kjente jeg
Oi, det var synd og høre. Men håper du får fin tall på mandag!
Skal du teste hjemme i helgen?

Da var 7 egg tatt ut. Vi skulle få telefon om hvor mange på frys om sånn 5-6 dager siden det er planlagt totalfrys. Så da var denne runden over for denne gang og jeg synes jeg kom meg fint gjennom uttaket. Det blir ett eller to uttak til før de vil forsøke innsett.
Gratulerer! Nå er det bare å slappe av.

Krysser fingrene for gode egg på frys!

Spørs.. går du på noe annet samtidig? Har du forhistorie med å miste etc etc? Klarte ikke lese meg frem

Blodprøven viste bare 47 i dag. De mente at det fortsatt var en mulighet for at det skulle gå bra, så jeg skal ta ny blodprøve på mandag. Mistet litt håpet nå kjente jeg
Jeg tror også at jeg ville vært pessimist med det tallet nå, men er jo absolutt lov å håpe!

Spørs.. går du på noe annet samtidig? Har du forhistorie med å miste etc etc? Klarte ikke lese meg frem
Lenzetto (spray) også. Det er det aller første innsettet mitt. (Hatt 3 forsøk med inseminasjon som ikkje blei noko av).

Legen meinte det gjekk veldig bra i dag, kryssar fingrane for at ho har rett!

Back
Topp