Mars 2023 ❤

Testen fra i dag er litt sterkere synes jeg :)

Er selv 11dpo (8dp3dt) i dag og hadde kraftige mensmurringer fra 9-10:30. Kraftige nok at jeg nesten begynte å gråte. Ble borte når jeg hadde luftetur med hunden.

Men jeg overlevde 10dpo som var viktig milepæl for meg siden ved ivf 1+2 hadde jeg spotting/blødning allerede 10dpo.
Neste milepær er i dag (spotting ved ivf 3). Håper at disse murringer jeg hadde i dag var gode murringer og at resten av dagen blir fin. :)
Åh, håper du har rett ❤️

Huff, det hørtes fælt ut! Godt å høre at smertene forsvant. Samtidig: murringer tenker jeg trolig er et positivt tegn. Har du fremdeles ikke tatt test? I så fall er du beinhard!!

Testen fra i dag er litt sterkere synes jeg :)

Er selv 11dpo (8dp3dt) i dag og hadde kraftige mensmurringer fra 9-10:30. Kraftige nok at jeg nesten begynte å gråte. Ble borte når jeg hadde luftetur med hunden.

Men jeg overlevde 10dpo som var viktig milepæl for meg siden ved ivf 1+2 hadde jeg spotting/blødning allerede 10dpo.
Neste milepær er i dag (spotting ved ivf 3). Håper at disse murringer jeg hadde i dag var gode murringer og at resten av dagen blir fin. :)
Min erfaring er at det føles som knivstikk når egget fester seg, skjedd alle gangene jeg har blitt gravid og jeg har bare -visst- at det var det som skjedde. Magefølelsen på en måte. Til og med når det ikke var aktiv prøving(ble exu da, blandt annet derfor ivf nå)

Min erfaring er at det føles som knivstikk når egget fester seg, skjedd alle gangene jeg har blitt gravid og jeg har bare -visst- at det var det som skjedde. Magefølelsen på en måte. Til og med når det ikke var aktiv prøving(ble exu da, blandt annet derfor ivf nå)
Ja det er jo så forskjellig.
Knivstikken føler jeg nester hver måned. Mens mensmurringer har jeg ved mensen og ved graviditet :D Og disse sitter mest i korsryggen. Ekstremt irriterende.

Og her med bilde.

Hjelp!
Gjorde nøyaktig det jeg ikke skulle gjøre (selvfølgelig).
Disse tre testene er fra (øverst) 8dpo (5dp3dt), 9dpo (6dp3dt) og (nederst) i dag 10dpo (7dp3dt).
Samme skyggestrek på alle 3. Har noen opplevd å få blenda BabyPlan strimmeltest?Vis vedlegget 400757Vis vedlegget 400757
Har du satt ovitrelle også?

Jeg synes din dagens ser litt sterkere ut :-)

Holy crap. Er faktisk gravid
Test tatt i dag tidlig (7dp3dt) vs nå i ettermiddag.. skjønner ikke dette. Krampene forvant jo for to dager siden! Føler meg ikke gravid…

0490B3A5-93F3-47B4-AB8B-43B572FA3868.jpeg

Jeg er så utålmodig at nå starter jeg tråd for oss som skal i gang i Mars. ❤

Skriv dere opp slik, så legger jeg dere til:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - oppstart/innsett

Skulle det være at jeg ikke ser at du har forsøkt å skrive deg inn i tråden, så quote en av innleggene mine i tråden sånn at jeg får varsel. Gjør så godt jeg kan å få med alle. ❤️

Mars gjengen:

HappyMom86 - 36 - B3 - St.Olavs - IVF#5 - Progynova, Pergoveris, Fyremadel, Ovitrelle og Gonapeptyl. - Starter på Progynova uke 7, Pergoveris når mens kommer. Høstesyklus uten innsett.

Potemamma - 37 - B1 - Klinikk Hausken - IVF#2 - Progynova/Pergoveris/Fyremadel/Ovitrelle/Gonapeptyl - Starter Progynova 20 feb?

Prøver90 - 32 - B1 - Riksen - forsøk nr 1(innsett nr 3) - Progynova/ lutinus - oppstart første uken i mars ved mens

Tigerbaby - 28år - B2 - St.olavs - FET nr 2 - letrozol og cyclogest

DinaD - 34 - B1 - Maigaard - FER#3 fra IVF#5 - Estrafot, Crinone, Cyclogest (innsett ca 24 mars)

Lykke23 - 30 - B1- Haukeland - IVF#1 - Gonal F, Fyremadel, Ovitrelle, Cycloest - Egguttak uke 11

Totts - 32- nr 2 - st.olavs - forsøk nr 2, - menopur og fyrmadel. - uke 10

Ruger:

Drikkeflaske - 33 - B1 - Livio - IVF#2 - Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle - oppstart 10. februar - egguttak 24. februar. Mulig innsett 27. februar hvis ikke overstimulering.

Lilla1, 34 år, B2, Medicus, fer#4 etter ivf#1 (fer#3 endte i sa i januar), letrozol, ovitrelle, cyclogest og fragmin, innsett av blasto 27/2

Mamma-i-2023 - 36 - B1 - Rikshospitalet - IVF #4 - Synarela-Menopur-Ovitrelle

PiluttaPilutta - 36 år - B3 - Spiren - Fer (3 innsett siden uttak i des)- Ovitrelle ved eggløsning, Estradot og Cyclogest - innsett 3/3

Natalie_ - 38 år - Barn nr 2 (har datter på 14 år med tidligere partner) - Riksen - Forsøk nr 2 - Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest- Innsett 4. mars av 3 dagers.

Lille91 32, Barn nr 3. Synarela, Menopur og ovitrelle. Forventet uthent uke 9.

Nela - 37 år- B2-Porsgrunn-forsøk nr 1.-Synerela og bemfola, lang protokoll.
Oppstart synerela 3 Feb. Oppstart bemfola 18 feb. Uttak foreløpig satt til ila uke 9, og forhåpentligvis innsett uke 10.

Alaska 36 B2. Stolavs. FER#2 fra IVF#1. progynova cyclogest

maizen87 - 36 - B1 - Medicus - FER#1 frå IVF#1 - gonal-F, fyremadel, ovitrelle, lenzetto, cyclogest - innsett 9. mars

Nelly_ - 38 år - Barn nr 2 (har datter på 14 år med tidligere partner) - Riksen - Forsøk nr 2 - Gonal-F, Fyremadel, Ovitrelle, Cyclogest- Innsett 4. mars.

❤️Gravid:

Ikke gravid:

Avbrutt:

Veientilbabylykke - 36 - B1- Porsgunn - Forsøk nr 9.
5 IUI, 4 IVF, innsett 2. - synarela, bemfola og menopur og dobbel ovitrielle - oppstart 27 januar, egguttak 9 mars og innsett 13 mars forhåpentligvis

Hei jenter! Jeg bare meldte meg inn her jeg, så har jeg en plass å være OM jeg blir en ruger. Hadde uttak på selveste kvinnedagen, og fikk ut kun 1 egg (6 tomme eggposer), så nå ruger (forhåpentligvis) påskeegget mitt i Porsgrunn til innsett i morgen :smiley-angelic001

Denne ventetiden er altså heeelt forferdelig! Spesielt når jeg ikke har fler egg å spille på. Ingenting kan gå galt for at det skal gå. Jeg vet befruktningen gikk bra og den første delingen , og jeg vet ikke mer før i morgen tidlig. Ringer de før kl 9 gikk det ikke, hører jeg ikke noe er jeg veldig lykkelig og på vei til Porsgrunn. Den ventetiden og uvissheten er helt forferdelig!

Jeg tok hcg prøve på fredag, og den var kun på 8. 15dpo. Livio trodde ikke det var noen håp men jeg måtte likevel fortsette på cyclogest :arghh: Og forhåpentlivis få mensen i løpet av helga. Ikke fått mensen enda, og strimmeltest i dag viste svak positiv, så vidt synlig. Digital CB test viste «Ikke gravid». Så nå mistenker jeg enten MA eller exu..

Noen som har erfaring med exu her? Når har dere oppdaget det? Og hva var symptomene?

Jeg tok hcg prøve på fredag, og den var kun på 8. 15dpo. Livio trodde ikke det var noen håp men jeg måtte likevel fortsette på cyclogest :arghh: Og forhåpentlivis få mensen i løpet av helga. Ikke fått mensen enda, og strimmeltest i dag viste svak positiv, så vidt synlig. Digital CB test viste «Ikke gravid». Så nå mistenker jeg enten MA eller exu..

Noen som har erfaring med exu her? Når har dere oppdaget det? Og hva var symptomene?
Exu hos meg var lav hcg og elendig stigning, med skikkelig akutte smerter som kjentes ut som forstoppelse som jeg havnet på legevakta for flere ganger.

Back
Topp