Mars 2023 ❤

Exu hos meg var lav hcg og elendig stigning, med skikkelig akutte smerter som kjentes ut som forstoppelse som jeg havnet på legevakta for flere ganger.
Usj, så leit at du måtte gjennom det:( Så de det på vanlig ultralyd eller måtte du ta CT? Mistenker dessverre det hos meg nå, men må ta nye blodprøver i morgen. Har kjent stikking på venstre side (der jeg har eggleder) siden innsett. Er bare så lei av at det bare skal balle på seg så mye, og aldri klaffe:(

Usj, så leit at du måtte gjennom det:( Så de det på vanlig ultralyd eller måtte du ta CT? Mistenker dessverre det hos meg nå, men må ta nye blodprøver i morgen. Har kjent stikking på venstre side (der jeg har eggleder) siden innsett. Er bare så lei av at det bare skal balle på seg så mye, og aldri klaffe:(
De så det ikke før egglederen sprakk, men da var jeg allerede innlagt pga smerter så ble operert ganske fort. Klarte ikke se noe som helst på ultralyd.

I helgen har jeg vært på kieltur, å konsert.. kosa oss med både vin og nydelig mat å for første gang på sikkert 3 år har det ikke handlet om medisiner eller IVF.. fyfader så deilig det har vært.. føler jeg har fått ladet opp batteriene å er så klar for ny Danmarkstur om 2 uker :)

Jeg holder på å dø! Er så sinnsykt nervøs for morgendagen! Håper egget mitt overlevde helgen og det blir innsett! :smiley-angelic001 ❤️ Jeg er så usannsynlig redd for at de skal ringe meg i morgen. Please, ikke ring!
Krysser fingrene for deg. Nervøsitet har heldigvis ikke bitt seg fast her enda, men håper på å ikke få noe telefon i morgen. Ingen av oss to skal bli oppringt i morgen. Dermed basta. :biggrin

Krysser fingrene for deg. Nervøsitet har heldigvis ikke bitt seg fast her enda, men håper på å ikke få noe telefon i morgen. Ingen av oss to skal bli oppringt i morgen. Dermed basta. :biggrin
Fikk du ut mange? Sist fikk jeg ut tre og da var jeg litt mer laidback, men nå som jeg kun fikk ut 1 kjenner jeg stressnivået er rimelig høyt :p Helt enig med deg, ingen av oss skal bli ringt i morgen :D:cool:

Fikk du ut mange? Sist fikk jeg ut tre og da var jeg litt mer laidback, men nå som jeg kun fikk ut 1 kjenner jeg stressnivået er rimelig høyt :p Helt enig med deg, ingen av oss skal bli ringt i morgen :D:cool:
Jeg fikk ut 7 egg. Men vet av erfaring at det ikke blir noe mer enn max ett som overlever. Ekstra spennende når det er totalfrys. Er det godt nok til å fryses det ene vi sannsynligvis får? Jeg vet at går det galt, så har vi ny sjanse. Men er fortsatt surt å ha jobbet så hardt for ingenting liksom.

Håper det ene du fikk ut er topp kvalitet. Det er jo ikke usannsynlig hvis det har fått alle ressurser fra eggstokken og har fått modnes godt. ❤️ Jeg har troen på egget ditt.

Jeg fikk ut 7 egg. Men vet av erfaring at det ikke blir noe mer enn max ett som overlever. Ekstra spennende når det er totalfrys. Er det godt nok til å fryses det ene vi sannsynligvis får? Jeg vet at går det galt, så har vi ny sjanse. Men er fortsatt surt å ha jobbet så hardt for ingenting liksom.

Håper det ene du fikk ut er topp kvalitet. Det er jo ikke usannsynlig hvis det har fått alle ressurser fra eggstokken og har fått modnes godt. ❤️ Jeg har troen på egget ditt.
Da skjønner jeg at du også er stressa! :dead: Jeg håper du kan slå egne rekorder nå slik at kanskje to overlever ❤️

Det egget folikkelen lå i var gigantisk. 24 mm på kontroll og uttak to dager etter, så det hadde to dager til på å vokse. Vet ikke om størrelse på folikkel har noe å si for kvalitet, men jeg prøver innbille meg at egget mitt har tatt all næringen til de 6 andre eggene som egentlig skulle vært der, og at det kun var tomme eggposer fordi det ene egget mitt er supersterkt :hilarious: lov å håpe:p Takk happymom ❤️

Nå må jeg bare overleve ca 24 timer.
Føler meg greit. Cyclogest som kommer ut er litt misfarget (nesten hudfarget).
Vet ikke hva jeg skal gjøre i dag :D
Er sikkert kl 7:30 i morgen hos Riksen for blodprøven. Håper at de ringer meg tilbake tidligere på dagen. Og at kroppen min fortsetter å samarbeide. ❤️❤️ Er det lov å håpe?

Når kan man teste med clearblue den som gir kryss i vibduet. Jeg har lyst til å teste før blodprøve denne gangen. Er 5 dager etter innsett av 5 dagers

Jeg tok hcg prøve på fredag, og den var kun på 8. 15dpo. Livio trodde ikke det var noen håp men jeg måtte likevel fortsette på cyclogest :arghh: Og forhåpentlivis få mensen i løpet av helga. Ikke fått mensen enda, og strimmeltest i dag viste svak positiv, så vidt synlig. Digital CB test viste «Ikke gravid». Så nå mistenker jeg enten MA eller exu..

Noen som har erfaring med exu her? Når har dere oppdaget det? Og hva var symptomene
Nå må jeg bare overleve ca 24 timer.
Føler meg greit. Cyclogest som kommer ut er litt misfarget (nesten hudfarget).
Vet ikke hva jeg skal gjøre i dag :D
Er sikkert kl 7:30 i morgen hos Riksen for blodprøven. Håper at de ringer meg tilbake tidligere på dagen. Og at kroppen min fortsetter å samarbeide. ❤️❤️ Er det lov å håpe?
Masse lykke til!! ❤️❤️

Når kan man teste med clearblue den som gir kryss i vibduet. Jeg har lyst til å teste før blodprøve denne gangen. Er 5 dager etter innsett av 5 dagers
Tror du kan ganske trygt teste i morgen. :)
Da blir de ganske sikkert babystrek og ikke Ovitrelle.

Det blir innsett! Egget mitt har klart seg! :cool05:Heartpink Det er så sinnsykt surrealistisk. Turte ikke satse på noe innsett med kun 1 egg. Da jeg hadde uttak sist og fikk ut 3 egg så var det «bare» to som overlevde til blasto, så jeg regnet med at det kanskje ikke gikk nå. Jeg er så glad!!

Last edited:
Er det noen her som synes det er vondt med innsett? Jeg synes det er ufattelig vondt. Nesten vondere enn selve uttaket. Klarer ikke beskrive den smerten, men det gjør så vondt. Er aldri vondt ellers hos gynekologen, men tror der kanskje har noe med at jeg har full blære og gjør alt for å holde igjen?

Æsj…. Frykter kjemisk. Disse er fra 7dp3dt (øverst), 8dp3dt og i dag, 9dp3dt (nederst). Er knapt noe økning fra i går… er så lei! Blodprøve onsdag.
442CF623-D194-485D-97DC-513D1094C58D.jpeg

Æsj…. Frykter kjemisk. Disse er fra 7dp3dt (øverst), 8dp3dt og i dag, 9dp3dt (nederst). Er knapt noe økning fra i går… er så lei! Blodprøve onsdag.Vis vedlegget 400869
Men det er litt misvisende med stigning på urin altså. Spesielt i starten hvor det er lavt. Konsentrasjonen av urin hvor mye du drikker osv osv spiller inn..
Men

Back
Topp