Mars 2023 ❤

Da var 7 egg tatt ut. Vi skulle få telefon om hvor mange på frys om sånn 5-6 dager siden det er planlagt totalfrys. Så da var denne runden over for denne gang og jeg synes jeg kom meg fint gjennom uttaket. Det blir ett eller to uttak til før de vil forsøke innsett.
Krysser fingrene for gode egg på fryseren ❤️ kan jeg spørre hva som er årsaken til flere uttak før innsett?

Lenzetto (spray) også. Det er det aller første innsettet mitt. (Hatt 3 forsøk med inseminasjon som ikkje blei noko av).

Legen meinte det gjekk veldig bra i dag, kryssar fingrane for at ho har rett!
Skjønner. Regnet med det var noe slikt. Du kan sammenlikne det med de som har forsøk med estradot eller progynova, da det er styrt syklus og kroppen derfor ikke produserer hormoner før sent. Derfor du skal gå på de så lenge, jeg gjorde det med mini :)

Jesus, startet btw på letrozol i dag. Ikke en eneste bivirkning :woot: wtf! Er det sånn her det skal være liksom???

Krysser fingrene for gode egg på fryseren ❤️ kan jeg spørre hva som er årsaken til flere uttak før innsett?
Fordi jeg har hatt flere forsøk med ganske så dårlig egg kvalitet. Så for å ikke brenne av de tre forsøkene våre på rappen så tar vi en oppsamling av embryo på frys for å øke sjansen for å i det minste få ett som er bra nok.

Har 4 forsøk fra før av hos privat klinikk. Så da legen hørte hele historien der mente hun at her var det om å gjøre å få mest mulig ut før kvalitet på eggene mine blir verre.

Så spennande med mange innsett! Eg er på veg for å få satt inn femdagers no!

Er det andre her som går på cyclogest? Legen sa eg må halde på med det til veke 10 om forsøket går som det skal. Syns det er veldig lenge å gå rundt og vera så trøytt ‍
Jeg har alltid tatt det t.o.m uke 12. Ikke noe kjekt, men verdt det om det hjelper å holde spiren inne (noe jeg egentlig tviler på at det er mye bevis for siden klinikkene operer så forskjellig, men har ikke sjekket selv).

Jeg har alltid tatt det t.o.m uke 12. Ikke noe kjekt, men verdt det om det hjelper å holde spiren inne (noe jeg egentlig tviler på at det er mye bevis for siden klinikkene operer så forskjellig, men har ikke sjekket selv).
Det er forsket mye men som alt annet som har med dette å gjøre er det vanskelig da det er så mange variabler som spiller inn. Det er mange som mister tidlig men det er jo også embryo som mest trolig ikke blir til levende fødte barn. Kroppen er bygd sånn. Men progesteronen er ofte lav med mindre man får innsett i naturlig syklus da kroppen har redusert produksjon etter en nedregulering.

Hjelp!
Gjorde nøyaktig det jeg ikke skulle gjøre (selvfølgelig).
Disse tre testene er fra (øverst) 8dpo (5dp3dt), 9dpo (6dp3dt) og (nederst) i dag 10dpo (7dp3dt).
Samme skyggestrek på alle 3. Har noen opplevd å få blenda BabyPlan strimmeltest?

Og her med bilde.

Hjelp!
Disse tre testene er fra (øverst) 8dpo (5dp3dt), 9dpo (6dp3dt) og (nederst) i dag 10dpo (7dp3dt).
Samme skyggestrek på alle 3. Har noen opplevd å få blenda BabyPlan strimmeltest?
42158C09-35EC-4C00-8C80-CE0062B1874B.jpeg
42158C09-35EC-4C00-8C80-CE0062B1874B.jpeg

Hjelp!
Testen fra i dag er litt sterkere synes jeg :)

Er selv 11dpo (8dp3dt) i dag og hadde kraftige mensmurringer fra 9-10:30. Kraftige nok at jeg nesten begynte å gråte. Ble borte når jeg hadde luftetur med hunden.

Men jeg overlevde 10dpo som var viktig milepæl for meg siden ved ivf 1+2 hadde jeg spotting/blødning allerede 10dpo.
Neste milepær er i dag (spotting ved ivf 3). Håper at disse murringer jeg hadde i dag var gode murringer og at resten av dagen blir fin. :)

Åh, håper du har rett ❤️

Huff, det hørtes fælt ut! Godt å høre at smertene forsvant. Samtidig: murringer tenker jeg trolig er et positivt tegn. Har du fremdeles ikke tatt test? I så fall er du beinhard!!

Back
Topp