Mars 2023 ❤

Hei!
Hva slags medisiner har du gått på? Jeg får heller ikke noen på frys, og lege skal legge om behandlingen dersom vi ikke blir gravide denne runden. Har tidligere gått på Gonal F + Fyremadel + Ovitrelle, men gjør ikke susen. Får ut mange egg (14 egg/ 8 befruktet) men elendig kvalitet :(
Ivf 1og2 brukte jeg bemfola (ok kvalitet på blasto). Ivf 3og4 menopur. Med menopur har jeg fått 1 blasto i høyest kvalitet (kjemisk graviditet) og nå hadde jeg flere fine på dag 3. Jeg ønsket selv innsett på dag 3 denne gangen siden slik fikk vi 2 embryoer satt tilbake. Hadde i tillegg 2 til som vokste til dag 5 men ikke gode nok til frys. Så jeg får alltid 1 fin blasto tror jeg. Har også blitt gravid 3 ganger med kun letrozole. Problemet har vært blødninger. Første graviditet endte i uke 12 og da hadde vi også tatt panorama testen av fetusen og alt var perfekt. Men jeg hadde umulig kraftige blødninger hele graviditeten.

Håper at denne gangen får vi oppleve frisk graviditet med frisk(e) barn.

Gravid 1-2 på digital i dag tidlig:D
Jeg var så forberedt på ikke gravid for alt har vært så anderledes denne gangen. Jeg sitter bare og gråter og tror det nesten ikke. Jubler ikke alt for høyt da blodprøven enda gjenstår for å sjekke at det ikke er kjemisk. Og så krysser jeg alt jeg har for at det holder hele veien denne gangen!

Gratulerer! Bare si ifra når du er klar for å flyttes over på gravid. ❤️❤️ Krysser fingrene for at det blir en liten sprell levende bebis utav det.

Da er Ovitrelle og Gonapeptyl satt. Jeg hovnet ordentlig opp av de denne gangen. Så ut som en golfball der ene Gonapeptylen ble satt. Roet seg heldigvis fort da, men glad jeg ikke skal ha mer sprøyter nå på en stund. Så vet jeg ikke om de plutselig bestemmer seg for Duo-stim da. Da blir det plutselig mer sprøyter igjen.

I morgen blir det å reise, så er uttak på torsdag morgen.

5dager etter 3-dagers innsett / 8dpo.
Kraftige murringer i korsryggen hele natta.

Blir helt gal.

Er det mulig å bare skippe torsdag-mandag og hoppe rett til tirsdag og blodprøve?

Hvordan overlever man disse dagene med so mange symptomer som kan bety begge mensen eller gravititeten. Livredd å besøke toaletten :D

TR er nå i gang og setter første sprøyte med Pergoveris i kveld:nailbiting:Har fått time til første kontroll torsdag i neste uke:smiley-bounce012 Er spent på bivirkninger; tok Bemfola på første forsøket og kjente kun på oppblåsthet:laughing005

5dager etter 3-dagers innsett / 8dpo.
Kraftige murringer i korsryggen hele natta.

Blir helt gal.

Er det mulig å bare skippe torsdag-mandag og hoppe rett til tirsdag og blodprøve?

Hvordan overlever man disse dagene med so mange symptomer som kan bety begge mensen eller gravititeten. Livredd å besøke toaletten :D
Skjønner deg veldig godt :) De dagene i mellom innsett og testdag føles uendelig lange. Og så går man å veksler mellom at det har gått bra og ikke hele tiden:p

Første sprøyte med fyremadel i dag. Andre som har følt seg kvalm og uggen av den? :hungover: :happy090

TR er nå i gang og setter første sprøyte med Pergoveris i kveld:nailbiting:Har fått time til første kontroll torsdag i neste uke:smiley-bounce012 Er spent på bivirkninger; tok Bemfola på første forsøket og kjente kun på oppblåsthet:laughing005

Lykke til! Jeg har også gått på Pergoveris denne gangen.

Føler sånn med deg. Hvor langt på vei var du da du mistet tvillingene dine? Jeg mistet mine 17+4 i fjor.
Det er litt usikkert, men fikk smerter og blødning 4+2 så hadde to dager før fått beskjed at jeg var gravid. Men de så ingenting på ultralyd og hadde økning i hcg. De så 2 fostersekker i uke 5+4. Måtte gå gjennom to cytotec behandlinger de påfølgende ukene, men restene ble ikke borte. Ble satt opp til utskrapning, men på selve dagen ville de ikke gjøre det likevel. Så først i «uke 11» begynte kroppen å støte ut de siste restene. Kjempe traumatiserende:(

Så utrolig lei meg for at du måtte oppleve MA også:( Visste ikke hva dette var for noe heller jeg, før jeg opplevde det selv. Sender deg mange klemmer :Heartred

Ivf 1og2 brukte jeg bemfola (ok kvalitet på blasto). Ivf 3og4 menopur. Med menopur har jeg fått 1 blasto i høyest kvalitet (kjemisk graviditet) og nå hadde jeg flere fine på dag 3. Jeg ønsket selv innsett på dag 3 denne gangen siden slik fikk vi 2 embryoer satt tilbake. Hadde i tillegg 2 til som vokste til dag 5 men ikke gode nok til frys. Så jeg får alltid 1 fin blasto tror jeg. Har også blitt gravid 3 ganger med kun letrozole. Problemet har vært blødninger. Første graviditet endte i uke 12 og da hadde vi også tatt panorama testen av fetusen og alt var perfekt. Men jeg hadde umulig kraftige blødninger hele graviditeten.

Håper at denne gangen får vi oppleve frisk graviditet med frisk(e) barn.

Takk for svar! Høres ut som dette har vært en laaang reise :/ krysser fingren for at det lykkes denne gangen! du ligger én dag foran meg i løypa, tror jeg.
Jeg er 4dp3dt i dag. Skal du teste før blodprøven? Jeg har testet positivt 9dpo hver gang (dette blir min 6. graviditet hvis alt klaffer ) så mulig jeg går på en testsmell om nøyaktig 2 dager ;-)

Takk for svar! Høres ut som dette har vært en laaang reise :/ krysser fingren for at det lykkes denne gangen! du ligger én dag foran meg i løypa, tror jeg.
Jeg er 4dp3dt i dag. Skal du teste før blodprøven? Jeg har testet positivt 9dpo hver gang (dette blir min 6. graviditet hvis alt klaffer ) så mulig jeg går på en testsmell om nøyaktig 2 dager ;-)
Krysser fingrene for deg! Tror mange av oss som går gjennom ivf har hatt alt for lang reise.
Ekstremt urettferdig dette her.

Snakket med samboeren om testing. Planen er at hvis alt går bra over helgen skal vi vente til blodprøven på tirsdag.

Prøver å finne prosjeter til neste dagene - kino, trening, selge ting på finn, etc.

Krysser fingrene for deg! Tror mange av oss som går gjennom ivf har hatt alt for lang reise.
Ekstremt urettferdig dette her.

Snakket med samboeren om testing. Planen er at hvis alt går bra over helgen skal vi vente til blodprøven på tirsdag.

Prøver å finne prosjeter til neste dagene - kino, trening, selge ting på finn, etc.
Håhå, det har vi aldri klart :hilarious:
Spurte han om han vil være med på testesirkuset mitt igjen, det vil han. Og jeg starter ca 4dager etter innsett .. besatt :gen045

Halleluja vi er flere!
Jepp, husker da vi prøvde på mini så kjøpte jeg graviditetstester og eggløsningstester på wholesale på ebay :knegg:
Herrejesusfader du har sikkert aldri sett 300 teststrimler engang, tok en hel hylle i skapet! Og enda hadde jeg flere, digitale og monitor og whatnot :hilarious:
Kastet dem rundt på venninnene mine i ettertid og hun ene har fått enda en unge og har flere av dem igjen!

Back
Topp