Mars 2023 ❤

To dager til innsett! Er så peak hormonell denne gangen. Fått insomnia av progynova og klarer ikke lande på om jeg skal gråte eller være irritert for ingenting hele tiden. Første gang jeg er på cyclogest og de merkes. Jøssenavn

To dager til innsett! Er så peak hormonell denne gangen. Fått insomnia av progynova og klarer ikke lande på om jeg skal gråte eller være irritert for ingenting hele tiden. Første gang jeg er på cyclogest og de merkes. Jøssenavn
I feel you. Det har altså vært helt fantastisk å slippe progynova de siste dagene!

Kun 2!! Denne tiden går fort!
Kan jeg spørre hvorfor tar du progynova?
Jeg tar også cyclogest. Fikk ømme bryster kun få timer etter første dose. Og har murringer av og til. Ingen andre symptomer.

Jeg tålte ikke progynova idet heletatt.. merker ingenting på estradot heldigvis<3

Kun 2!! Denne tiden går fort!
Kan jeg spørre hvorfor tar du progynova?
Jeg tar også cyclogest. Fikk ømme bryster kun få timer etter første dose. Og har murringer av og til. Ingen andre symptomer.

Tar progynova som del av styrt syklus for fryseinnsett. Sørger vel for at follikler ikke vokser typ.

Ok. Takk for svar.
:D Siden jeg aldri får embryoer på frys er det helt ny medisin for meg, hehe

6dpo i dag og kan ikke konsentrere meg. :D
Som andre rugere - mellom håp og frustrasjon.

Fikk beskjed fra Riksen i dag and vi fikk ingenting på frys. Men at de to som ble innsett dag tre ble fine.

Vi har aldri fått egg på frys - så dette overasket ikke.

Hadde mensfølelse og murringer 1-2 dager etter innsett. Begynte å bruke magnesumolje og foreløpig føler jeg meg bra. Ikke oppblåst lenger og skal til trening i dag. (Lett trening da).
Når skal du teste? :-)

Når skal du teste? :)
Vet ikke :D
Med ivf 1-3 fikk jeg blødning 10dpo. Fikk neg test ivf 1-2 og positiv ivf3 samme dag. Og jeg vet at Ovitrelle sitter hos meg til 9dpo.
Så hvis jeg overlever fredag-søndag så kan jeg like greit vente til testdato hos Riksen. Men jeg neeeesten kjøpte en pakke med tester i dag.

Skal du teste snart? Hvordan går det?

Jeg har blitt gravid 4 ganger før (mistet i uke 5-12). Ekstremt løs magen og murringer har alltid vært som symptom.
Og i dag har magen begynt å bli litt løs tror jeg. I tillegg sovet hunden rett ved siden av meg i dag, noen som han aldri gjør. Så har littt håp?! ❤️

Vet ikke :D
Med ivf 1-3 fikk jeg blødning 10dpo. Fikk neg test ivf 1-2 og positiv ivf3 samme dag. Og jeg vet at Ovitrelle sitter hos meg til 9dpo.
Så hvis jeg overlever fredag-søndag så kan jeg like greit vente til testdato hos Riksen. Men jeg neeeesten kjøpte en pakke med tester i dag.

Skal du teste snart? Hvordan går det?

Jeg har blitt gravid 4 ganger før (mistet i uke 5-12). Ekstremt løs magen og murringer har alltid vært som symptom.
Og i dag har magen begynt å bli litt løs tror jeg. I tillegg sovet hunden rett ved siden av meg i dag, noen som han aldri gjør. Så har littt håp?! ❤️
Så spennende! Skjønner ikke at du klarer og vente :-)

Jeg har innsett nå til Onsdag så regner med denne testetøsen starter og teste ovitrelle ut av kroppen på Fredag/Lørdag :-)

Erfaringsmessig er jeg så testetøs at jeg skjemmes :wacky:

Jeg tester fra 3-4 dager etter innsett av 5dagers :hilarious: fått svake positive da alle gangene. Herregud som jeg vil ha mensen nå o_O jeg er så klar for ny runde!!!
Hvor er mensen-dansen min når jeg trengern?

Ikke sikkert jeg klarer å vente. Men det er planen. :D

Jeg blir seprimert hver gang jeg får murringer. 6dpo murringer kan godt være pga innsetting, men tidligere erfaringer gjør meg ekstra nervøs.

Ikke sikkert jeg klarer å vente. Men det er planen. :D

Jeg blir seprimert hver gang jeg får murringer. 6dpo murringer kan godt være pga innsetting, men tidligere erfaringer gjør meg ekstra nervøs.
Jeg føler alltid at jeg får murring av progesteron, jeg.

Gravid 1-2 på digital i dag tidlig:D
Jeg var så forberedt på ikke gravid for alt har vært så anderledes denne gangen. Jeg sitter bare og gråter og tror det nesten ikke. Jubler ikke alt for høyt da blodprøven enda gjenstår for å sjekke at det ikke er kjemisk. Og så krysser jeg alt jeg har for at det holder hele veien denne gangen!

Back
Topp