Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I feel you. Det har altså vært helt fantastisk å slippe progynova de siste dagene!To dager til innsett! Er så peak hormonell denne gangen. Fått insomnia av progynova og klarer ikke lande på om jeg skal gråte eller være irritert for ingenting hele tiden. Første gang jeg er på cyclogest og de merkes. Jøssenavn
Kun 2!! Denne tiden går fort!To dager til innsett! Er så peak hormonell denne gangen. Fått insomnia av progynova og klarer ikke lande på om jeg skal gråte eller være irritert for ingenting hele tiden. Første gang jeg er på cyclogest og de merkes. Jøssenavn
Jeg tålte ikke progynova idet heletatt.. merker ingenting på estradot heldigvis<3To dager til innsett! Er så peak hormonell denne gangen. Fått insomnia av progynova og klarer ikke lande på om jeg skal gråte eller være irritert for ingenting hele tiden. Første gang jeg er på cyclogest og de merkes. Jøssenavn
Kun 2!! Denne tiden går fort!
Kan jeg spørre hvorfor tar du progynova?
Jeg tar også cyclogest. Fikk ømme bryster kun få timer etter første dose. Og har murringer av og til. Ingen andre symptomer.
Skal gjøre at follikler ikke vokser og at slimhinna blir tjukkereTar progynova som del av styrt syklus for fryseinnsett. Sørger vel for at follikler ikke vokser typ.
Noen bruker den også for å nedregulerer før mens og sprøytestart, vanligere i utlandet enn i NorgeOk. Takk for svar.
Siden jeg aldri får embryoer på frys er det helt ny medisin for meg, hehe
Når skal du teste?6dpo i dag og kan ikke konsentrere meg.
Som andre rugere - mellom håp og frustrasjon.
Fikk beskjed fra Riksen i dag and vi fikk ingenting på frys. Men at de to som ble innsett dag tre ble fine.
Vi har aldri fått egg på frys - så dette overasket ikke.
Hadde mensfølelse og murringer 1-2 dager etter innsett. Begynte å bruke magnesumolje og foreløpig føler jeg meg bra. Ikke oppblåst lenger og skal til trening i dag. (Lett trening da).
Vet ikkeNår skal du teste?
Så spennende! Skjønner ikke at du klarer og venteVet ikke
Med ivf 1-3 fikk jeg blødning 10dpo. Fikk neg test ivf 1-2 og positiv ivf3 samme dag. Og jeg vet at Ovitrelle sitter hos meg til 9dpo.
Så hvis jeg overlever fredag-søndag så kan jeg like greit vente til testdato hos Riksen. Men jeg neeeesten kjøpte en pakke med tester i dag.
Skal du teste snart? Hvordan går det?
Jeg har blitt gravid 4 ganger før (mistet i uke 5-12). Ekstremt løs magen og murringer har alltid vært som symptom.
Og i dag har magen begynt å bli litt løs tror jeg. I tillegg sovet hunden rett ved siden av meg i dag, noen som han aldri gjør. Så har littt håp?!
Jeg føler alltid at jeg får murring av progesteron, jeg.Ikke sikkert jeg klarer å vente. Men det er planen.
Jeg blir seprimert hver gang jeg får murringer. 6dpo murringer kan godt være pga innsetting, men tidligere erfaringer gjør meg ekstra nervøs.
Ja det er mulig! Ca 30-60 min etter?Jeg føler alltid at jeg får murring av progesteron, jeg.
Noe sånt, ja.Ja det er mulig! Ca 30-60 min etter?
Hvis du hadde 3dagers embryo for 10 dager siden er du 13 dpo, så det er kjipt at testen ikke er positiv til nå.Jeg har testet i dag, og det er negativt Ikke antydning til strek en gang. Er 10 dpo, men med 3 dagers embryo så er jeg jo egentlig 13. Kjempe skuffa
Det er så urettverdig dette her. utrolig trist på deres vegne.Jeg har testet i dag, og det er negativt Ikke antydning til strek en gang. Er 10 dpo, men med 3 dagers embryo så er jeg jo egentlig 13. Kjempe skuffa