~Mars 2021~

Skjønner ikkje kvifor beinet mitt er så smertefullt. Eg halter og eg føler meg støl/verkende i musklene på baksiden. Var hos legevakten. Den gang føltes det likt som prolaps. Hadde blodtrykk på 161/101 og puls på 130. Måling nr 2 var lavere men fortsatt for høgt.

De lærer av de voksne....
Fy søren jeg er forbannad og lei meg:(
Gutt ungen ringde meg og sa mamma hør de sier masse ting til meg og mine 2 norske venner. gutten min er ju lys i huden han er lys i håret og har grønne øyer er ju ikke mørk i huden men ja han har en utenlandsk bakgrunn og stolt skall han vær før den han er :) Spelar ingen rolle om han er lys eller mørk i huden vi er mennesker allesammen og vi har alle like mye verdi :)
Men Rasisme takler jeg ikke.
Han var lei seg og græt når han kom hjem.

Fy søren jeg er forbannad og lei meg:(
Gutt ungen ringde meg og sa mamma hør de sier masse ting til meg og mine 2 norske venner. gutten min er ju lys i huden han er lys i håret og har grønne øyer er ju ikke mørk i huden men ja han har en utenlandsk bakgrunn og stolt skall han vær før den han er :) Spelar ingen rolle om han er lys eller mørk i huden vi er mennesker allesammen og Rasisme takler jeg ikke.
Han var lei seg og græt når han kom hjem.
Men da jeg var liten var ikke neger rasistisk betonet. Så jeg ville ikke tenkt på det som rasistisk.. Men man burde jo ikke bruke det.

Back
Topp