De lærer av de voksne....Hvorfor kan barn vær så frekke og si neger og andre rasistiske ord![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De lærer av de voksne....Hvorfor kan barn vær så frekke og si neger og andre rasistiske ord![]()
Skulle akkurat til å si det sammeDe lærer av de voksne....

Derfor har jeg en nulltoleranse for å si slikt foran mitt barn.Skulle akkurat til å si det samme![]()
Usj.Skjønner ikkje kvifor beinet mitt er så smertefullt. Eg halter og eg føler meg støl/verkende i musklene på baksiden. Var hos legevakten. Den gang føltes det likt som prolaps. Hadde blodtrykk på 161/101 og puls på 130. Måling nr 2 var lavere men fortsatt for høgt.
Synes det er feil å si. Ikke alt kan skyldes på det.De lærer av de voksne....
Usj.
Nei, ikke alt kan. Men vi lærer våre holdninger fra andre. Så enten de har lært det fra ett annet barn eller en voksen, så har det andre barnet med høyest sannsynlighet lært det fra en voksen.Synes det er feil å si. Ikke alt kan skyldes på det.
De vet ikke nødvendigvis hva det betyr tenker jegHvorfor kan barn vær så frekke og si neger og andre rasistiske ord![]()
NeiPulk?
Er det varmt rundt det? Er det lokalisert?Ja... Har tatt smertestillende som hjelper i rygg men ikkje i beinet.
Fy søren jeg er forbannad og lei megDe lærer av de voksne....
Da jeg var liten så var ikke neger rasistisk. Nå er det det.De vet ikke nødvendigvis hva det betyr tenker jeg
EnigSynes det er feil å si. Ikke alt kan skyldes på det.
De går ju i 7 klasseDe vet ikke nødvendigvis hva det betyr tenker jeg
Ja men det betyr fortsatt ikke at de vet hva det betyrDa jeg var liten så var ikke neger rasistisk. Nå er det det.
Det sto det ingenting om daDe går ju i 7 klasseså de vett det sikkert
Er det varmt rundt det? Er det lokalisert?
Men da jeg var liten var ikke neger rasistisk betonet. Så jeg ville ikke tenkt på det som rasistisk.. Men man burde jo ikke bruke det.Fy søren jeg er forbannad og lei meg
Gutt ungen ringde meg og sa mamma hør de sier masse ting til meg og mine 2 norske venner. gutten min er ju lys i huden han er lys i håret og har grønne øyer er ju ikke mørk i huden men ja han har en utenlandsk bakgrunn og stolt skall han vær før den han erSpelar ingen rolle om han er lys eller mørk i huden vi er mennesker allesammen og Rasisme takler jeg ikke.
Han var lei seg og græt når han kom hjem.
Da ville jeg kontaktet legevakten.Det er hele beinet fra lår til legg. Har ikkje kjent noko varme, bare fryktelig vondt.