~Mars 2021~

Neeeh, skal jeg stå opp da? Ungene har stått opp, bare en har vært på badet rett nok, men jeg tror han har dusja. Jentene liker å stå opp i pysj.

Mannen har kokt seg kaffi og trolig gått på loftet for å jobbe (han har ordna seg hjemmekontor der)

Jeg bør vel stå opp og lage frokost.

Da var planen for dagen lagt :) først på søpla med et lass som står klart på hengeren, så til gapahuken med ei venninne og la ungene leke sammen der :) værmessig 10grader og sol allerede ❤️

Disse mannfolka og søvn altså :laughing002 tror de kan sove seg gjennom det meste :laughing001
Han våkna jo og slo den av.
Problemet er hans fantastiske evne til å sovne igjen. Og min komplett manglende evne til det.

Quoter et tilfeldig innlegg av deg

Sara: Du må holde deg borte fra drømmene mine.
Drømte i natt at jeg måtte fra på forretningsreise til byen ikke langt fra der du bor.
Har et overskudd av blodbeger så fant ut jeg skulle ta med meg et par planter med til deg.
Det ble et helvete, før jeg dro ble de over 1 m høye i store potter med klatrestenger, og jeg skulle ha de med inn i kabinen på flyet som var stappfult. Og selvfølgelig går de ikke i hyllen over siden de ikke kan ligge ned.
Og så var det bussen fra byen og hjem til deg med en buss-sjåfør som nektet meg å ta med plantene siden han var allergisk slik at jeg måtte gå hele veien og de ble bare større og større. Tror de var nærmere 2 m høye når jeg til slutt kom frem, og da var du ikke hjemme....

Quoter et tilfeldig innlegg av deg

Sara: Du må holde deg borte fra drømmene mine.
Drømte i natt at jeg måtte fra på forretningsreise til byen ikke langt fra der du bor.
Har et overskudd av blodbeger så fant ut jeg skulle ta med meg et par planter med til deg.
Det ble et helvete, før jeg dro ble de over 1 m høye i store potter med klatrestenger, og jeg skulle ha de med inn i kabinen på flyet som var stappfult. Og selvfølgelig går de ikke i hyllen over siden de ikke kan ligge ned.
Og så var det bussen fra byen og hjem til deg med en buss-sjåfør som nektet meg å ta med plantene siden han var allergisk slik at jeg måtte gå hele veien og de ble bare større og større. Tror de var nærmere 2 m høye når jeg til slutt kom frem, og da var du ikke hjemme....

Oi da. Snilt av deg å ta med planter til meg, men med sånn vekstfart vil det bli heftig å ha dem her (og jeg ser for meg den gåturen, det er 12 km til busstasjonen, men om det var fra flyplassen er det tregangen.... Inkl tunneler under sjøen hvor det ikke er lov å gå, så du måtte gått rundt og det forteller Google meg er 66 km som angivelig tar 19 timer, så da ser jeg for meg hvor lange de plantene blir.....

Jeg skal prøve å holde meg ute av drømmene dine, og så egne blodbeger til vinteren dersom det er liv i frøene mine. Det er sunnere for oss begge

Men for tiden er jeg ca alltid hjemme. Enten jeg eller mannen. Og om ikke så kan jeg berolige deg med at jeg har hyggelige naboer som hadde passet på dem. Men jeg skulle helst vært hjemme så jeg fikk truffet deg da! (så ring på forhånd før du begynner å gå med 2 meters lange planter, innen du er fremme skal jeg love deg at jeg er hjemme ;)

Oi da. Snilt av deg å ta med planter til meg, men med sånn vekstfart vil det bli heftig å ha dem her (og jeg ser for meg den gåturen, det er 12 km til busstasjonen, men om det var fra flyplassen er det tregangen.... Inkl tunneler under sjøen hvor det ikke er lov å gå, så du måtte gått rundt og det forteller Google meg er 66 km som angivelig tar 19 timer, så da ser jeg for meg hvor lange de plantene blir.....

Jeg skal prøve å holde meg ute av drømmene dine, og så egne blodbeger til vinteren dersom det er liv i frøene mine. Det er sunnere for oss begge
Var heldigvis ikke fra flyplassen, men fra hotellet inne i byen :P

Skinke med paprikabiter hadde jeg stått over, men serrano kunne jeg spist. Ikke min favoritt av spekeskinke selv om den er verdenskjent.

Jeg er glad i god skinke, men da tenker jeg sånn som "grillskinke", jeg har kjøpt fra fana kjøtt., god, lettrøkt, smaksrik. Uten plagsomt fett.

Jeg har kjøpt spekeskinke også, men den er norsk. Strandaskinke.

Det går ellers mye i egg og karse. Kokt egg og stekt egg. Mest stekt egg og bacon. Jeg er veldig glad i karse, og spiser det på skinke, på ost, på tomat (og på skinke og ost og tomat ;)), i tillegg til på egg.
Ja grillskinke kan jeg spise litt av:)

Ååååh skal lete etter noe på nett men kommer ikke på hva det heter:rolleyes:
Det er sånn til å frakte bagasje/varer fra parkerings å ned til hytta, ligner på akebrett men er ikke det​

Back
Topp