~Mars 2021~

Regn i ettermiddag så her ble det film vafler med is og strøssel på :p

Her sluttet det heldigvis å regne. Det blåser en god del da, men jentene fikk gått på rulleskøyter. Mellomste ønsket seg til bursdagen i februar siden de forrige var altså må passelig til lillesøster. Justerbare, men det er en grense på det også....

Men i februar selges skøyter, ikke rulleskøyter. Jeg har fulgt med på nett på lagerbeholdning siden og i dag fikk jeg altså tak i rosa rollerblades 36,5-40. Hun er nok ikke mer enn 35,5-36 i størrelse. Men jeg kjøpte ikke de som gikk til 36, det blir for dumt, så hun har litt god plass men vi får strammet dem godt på henne så det går bra

Var forberedt på regn i hele dag. Det kom noen drypp fra en stortsett skyfri himmel. Glemte at det var påskeværmelding :hilarious:

Nå følte jeg meg som den bortskjemte drittungen. Farmor kommer opp på hytten en tur. Hun sa hun hadde kjøpt masse godt pålegg. Jeg likte kun en ting , off :p:hilarious::hilarious: det var norwegia. Ellers nevnte hun Jarlsberg, brunost, noe paprika skinke, italiensk skinke, baconost, skinkeost, italiensk salat osv. ja jeg er kresen. Ikke så god harmoni med cøliaki i tillegg alltid.
Vel sånn er det bare. Man liker det man liker!

Nå følte jeg meg som den bortskjemte drittungen. Farmor kommer opp på hytten en tur. Hun sa hun hadde kjøpt masse godt pålegg. Jeg likte kun en ting , off :p:hilarious::hilarious: det var norwegia. Ellers nevnte hun Jarlsberg, brunost, noe paprika skinke, italiensk skinke, baconost, skinkeost, italiensk salat osv. ja jeg er kresen. Ikke så god harmoni med cøliaki i tillegg alltid.

Meget mulig jeg ikke hadde likt så mye av det jeg heller, gitt. Jeg liker skinke. Men paprika - skinke? Italiensk skinke?

Jeg har kjøpt inn god skinke og spekeskinke til påske. Og skinkestek. Ost har vi også. Men det går ellers mye i egg hos oss da.

Meget mulig jeg ikke hadde likt så mye av det jeg heller, gitt. Jeg liker skinke. Men paprika - skinke? Italiensk skinke?

Jeg har kjøpt inn god skinke og spekeskinke til påske. Og skinkestek. Ost har vi også. Men det går ellers mye i egg hos oss da.
Ja egg. Her og, og det spiser jeg. I alle varianter :) ja, skinke med paprikabiter i, og den andre var vel serranoskinke:)

Ja egg. Her og, og det spiser jeg. I alle varianter :) ja, skinke med paprikabiter i, og den andre var vel serranoskinke:)

Skinke med paprikabiter hadde jeg stått over, men serrano kunne jeg spist. Ikke min favoritt av spekeskinke selv om den er verdenskjent.

Jeg er glad i god skinke, men da tenker jeg sånn som "grillskinke", jeg har kjøpt fra fana kjøtt., god, lettrøkt, smaksrik. Uten plagsomt fett.

Jeg har kjøpt spekeskinke også, men den er norsk. Strandaskinke.

Det går ellers mye i egg og karse. Kokt egg og stekt egg. Mest stekt egg og bacon. Jeg er veldig glad i karse, og spiser det på skinke, på ost, på tomat (og på skinke og ost og tomat ;)), i tillegg til på egg.

Her er det meldt mye regn, så vi skal spille fantasi, og muligens sy litt klær.

God morgen. Meldt ustabilt vær med regn i dag. Kanskje regntøyet kommer til nytte? Ellers er planen å male påskeegg.

Back
Topp