S braMannen har kjøpt ny sykkel. Han har lært , spurteog den var kul!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
S braMannen har kjøpt ny sykkel. Han har lært , spurteog den var kul!
Regn i ettermiddag så her ble det film vafler med is og strøssel på![]()

Ja, om ikke andre tar ansvar så får hvertfall jeg ta mitt ansvarLurt
Vel sånn er det bare. Man liker det man liker!Nå følte jeg meg som den bortskjemte drittungen. Farmor kommer opp på hytten en tur. Hun sa hun hadde kjøpt masse godt pålegg. Jeg likte kun en ting , offdet var norwegia. Ellers nevnte hun Jarlsberg, brunost, noe paprika skinke, italiensk skinke, baconost, skinkeost, italiensk salat osv. ja jeg er kresen. Ikke så god harmoni med cøliaki i tillegg alltid.
KjempebraGod morgen!
Her går snart turen til dyrlegen med katten. Det er så mange ukastrerte hannkatter rundt her og jeg vil ikke ha kattunger, så da må ho fikses![]()
Kort fortalt: morsinstinktHvordan har det seg at jeg våkner med en gang frøkna gråter, mens mannen kan sove igjennom?
Vel, kan det morsinstinktet ta en pause når det er min tur til å sove ut?Kort fortalt: morsinstinkt![]()
Sant detVel sånn er det bare. Man liker det man liker!
Nå følte jeg meg som den bortskjemte drittungen. Farmor kommer opp på hytten en tur. Hun sa hun hadde kjøpt masse godt pålegg. Jeg likte kun en ting , offdet var norwegia. Ellers nevnte hun Jarlsberg, brunost, noe paprika skinke, italiensk skinke, baconost, skinkeost, italiensk salat osv. ja jeg er kresen. Ikke så god harmoni med cøliaki i tillegg alltid.
Ja egg. Her og, og det spiser jeg. I alle varianterMeget mulig jeg ikke hadde likt så mye av det jeg heller, gitt. Jeg liker skinke. Men paprika - skinke? Italiensk skinke?
Jeg har kjøpt inn god skinke og spekeskinke til påske. Og skinkestek. Ost har vi også. Men det går ellers mye i egg hos oss da.
Haha, den tanken har jeg også tenkt maaaange gangerVel, kan det morsinstinktet ta en pause når det er min tur til å sove ut?![]()

Ja egg. Her og, og det spiser jeg. I alle varianterja, skinke med paprikabiter i, og den andre var vel serranoskinke
![]()
God morgenGod morgen![]()
God morgenGod morgen![]()