~Mars 2021~

God kveld alle sammen, hva står på?

Fått ungene snart i seng håper jeg.
Skal spise kveldmat selv, mannen har bakt nybakt brød.

Han ser fotballkamp og skal handle etterpå. Rema her kjører en "døgnåpent fra mandag kl 7 til onsdag kl 23" nemlig, som de også gjorde før jul. For å spre folket. Om det er vits er nå så, men da handler han sent. Jeg har habdlet det meste til påske. Men noe glemte jeg og noe underberegnet jeg...

God morgen. Så lenge varte bedringen med klokkestillingen. Begge ungene opp klokken 06:30 :sleep002 Ja, ja, før klokkestillingen hadde det vært 05:30. Det er for tidlig.

God morgen. Så lenge varte bedringen med klokkestillingen. Begge ungene opp klokken 06:30 :sleep002 Ja, ja, før klokkestillingen hadde det vært 05:30. Det er for tidlig.
God morgen her var barnen så trøtt sov fram til kl 8:45 da ringde en venn av gutten på dørren:p

God morgen her var barnen så trøtt sov fram til kl 8:45 da ringde en venn av gutten på dørren:p
Usj

Jeg har "oppdradd" naboen til å ikke sende datteren over før 10. Eller, nå til dags er ungene 10 år så nå er det mer sånn "ikke vits i å ringe" ;)

Vi har hatt våre runder av å hive på seg litt klær for å åpne døra og si "hun kommer etter frokost"

I dag sov mellomste til over 9, og frokosten er vi egentlig akkurat ferdig med

Last edited:
Da er eg på vei heim. Sjekka for blodpropp, den var litt høgere enn vanlig men det kan komme av operasjonen 17 mars.

Back
Topp