Nei, jeg tenkte mer på at jeg forsvarte mine to unødvendige kjøp med at nå går det iallefall ikke penger på kaféTror ikke manglende kafebesøk veier opp for nytt badOg alle endringene vi gjør i hagen. Mye tid hjemme er dyyyyrt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, jeg tenkte mer på at jeg forsvarte mine to unødvendige kjøp med at nå går det iallefall ikke penger på kaféTror ikke manglende kafebesøk veier opp for nytt badOg alle endringene vi gjør i hagen. Mye tid hjemme er dyyyyrt.
Jeg har god tidDet er greit , men er nok en stund til.![]()
Jeg foretrekker nok kjolerKjoler bruker heg lite av, men fikk skjørtdilla i fjor
ah , måtte GoogleAsics GEL-CUMULUS 21 G-TX
Ahhh skjønnerEldste trenger ikke, men mannen har -6 på begge øynene
Det er bra , gleder leg til å vite hvem som kommer så jeg vet hvilke farger jeg skal kjøpe påJeg har god tid![]()
Nja, ikke veldig stor. Tettbebygd strøk så først og fremst vil jeg ha tregjerde så jeg slipper se rett inn på naboens bil fra kjøkkenvinduet.Nei, jeg tenkte mer på at jeg forsvarte mine to unødvendige kjøp med at nå går det iallefall ikke penger på kafébad er dyrt! Vi skal lage til bad nede. Vi var litt brå og rev det gamle , litt etterpåklok ja
Hage er gøy da. Stor hage?
Da kan jo et gjerde være greit ja. Lykke til med oppussing/fiksingNja, ikke veldig stor. Tettbebygd strøk så først og fremst vil jeg ha tregjerde så jeg slipper se rett inn på naboens bil fra kjøkkenvinduet.
Ja må være utrolig spennende og kjekt detteDet er bra , gleder leg til å vite hvem som kommer så jeg vet hvilke farger jeg skal kjøpe på
Resten av det som skal inn på barnerommet
Takk. Tror det blir blir bra. Uansett blir det progresjon. Siden all reising og faglig utvikling er satt på vent liker jeg ting med progresjonDa kan jo et gjerde være greit ja. Lykke til med oppussing/fiksing![]()
Jeg har lyst til å gå mer i kjoler. Hva gjør du på vinterstid?Jeg foretrekker nok kjoler![]()
Det er detJa må være utrolig spennende og kjekt dette![]()
Ser denTakk. Tror det blir blir bra. Uansett blir det progresjon. Siden all reising og faglig utvikling er satt på vent liker jeg ting med progresjon![]()
Bruker litt mer bukser da, men fortsatt kjoler ja. Bruker mer tights til bare og tykkere longsJeg har lyst til å gå mer i kjoler. Hva gjør du på vinterstid?
Det går rasende fort ja. Blir kjekt å komme opp til ungene i morgen etter jeg har sovetFår vel sove litt kanskje , jobb i morgen igjen, gikk fort de to feriedagene
Tror jeg viste det men kanskje ikke.
Vis vedlegget 350348 Vis vedlegget 350349 Vis vedlegget 350350 Vis vedlegget 350351

Men hun er eldre og husker det trolig selv om de skal brukes hele døgnet.Akkurat vendt meg til at Lille U har briller og fått gode rutiner med å huske på at han skal ha dem på.
Nå må frøkna også ha...