~Mars 2021~

Tror ikke manglende kafebesøk veier opp for nytt bad :oops: Og alle endringene vi gjør i hagen. Mye tid hjemme er dyyyyrt.
Nei, jeg tenkte mer på at jeg forsvarte mine to unødvendige kjøp med at nå går det iallefall ikke penger på kafé:) bad er dyrt! Vi skal lage til bad nede. Vi var litt brå og rev det gamle , litt etterpåklok ja:p:pHage er gøy da. Stor hage?
 
Nei, jeg tenkte mer på at jeg forsvarte mine to unødvendige kjøp med at nå går det iallefall ikke penger på kafé:) bad er dyrt! Vi skal lage til bad nede. Vi var litt brå og rev det gamle , litt etterpåklok ja:p:pHage er gøy da. Stor hage?
Nja, ikke veldig stor. Tettbebygd strøk så først og fremst vil jeg ha tregjerde så jeg slipper se rett inn på naboens bil fra kjøkkenvinduet.
 
Det er bra , gleder leg til å vite hvem som kommer så jeg vet hvilke farger jeg skal kjøpe på
Resten av det som skal inn på barnerommet
Ja må være utrolig spennende og kjekt dette :)❤️
 
Da kan jo et gjerde være greit ja. Lykke til med oppussing/fiksing :)
Takk. Tror det blir blir bra. Uansett blir det progresjon. Siden all reising og faglig utvikling er satt på vent liker jeg ting med progresjon :p
 
Kjenner at jeg ble litt skuffet da det kom frem at alle kommuner med lite smitte skal sende vaksiner til pressede kommuner (og tilfeldigvis alle østover?).
Pappa ønsker så sterkt den vaksinen, og nå havner han enda lengre nede på lista :( skulle ønske jeg kunne gitt ham min, jeg :sorry:
Ps: så ingen misforstår, agder og oslo er de to stedene der de sliter med å få kontroll, er nå på tredje utbrudd her i kommunen. Så det er ikke slik at det ikke er smitte her. Vi får heller ikke dra til byen (kr.sand) pga mye smitte der. De får ingen ekstra vaksiner.
 
Akkurat vendt meg til at Lille U har briller og fått gode rutiner med å huske på at han skal ha dem på.
Nå må frøkna også ha...
Men hun er eldre og husker det trolig selv om de skal brukes hele døgnet.

Det var mye mindre styr med at eldste begybte med briller da han var 4, enn mellomste da hun var 8. Han skulle bruke dem hele tiden, men for tilvenning en time for dagen om vi fikk til, og øke det vi klarte. Dag 2 ville han ha dem på morgenen og så var det gjort. Det var den tilvenninga. Han har ordnet med vask av dem selv i flere år.

Søstra, som fikk lesebriller for et par år siden, det er et styr å minne henne på å huske å bruke dem
 
Back
Topp