~Mars 2021~

Hun er ikke så ille som Lille U men var på en full helsekontroll, og der så hun ikke så godt hun skulle og måtte sjekkes ordentlig.
Ops, der ble det visst briller der også...
 
Inspirert av dere, googlet litt på de skoene jeg har.
Fant den modellen jeg har fra før, og siden den modeller (nummer 21) ikke er av de nyeste (tror nyeste er 23 eller 24) kostet de bare kr 500,- + frakt på kr 99,-.
De nyeste koster rundt kr 1.900,-.
Veldig fornøyd nå :)
Så bra. Hvilke sko er dette?
 
Jeg må jobbe ekstra neste mnd , for nesten tompengpung:p:hilarious:
 
Ha ha du sltså ,
Men ikke mye unødvendig sånn egentlig, kun en genser til meg selv og en vase som strengt tatt ikke være nødvendig :p Ellers har ungene trengt alt sitt:p en del store regninger her for tiden og ikke minst den bilen som jeg klagde over haha
 
Men ikke mye unødvendig sånn egentlig, kun en genser til meg selv og en vase som strengt tatt ikke være nødvendig :p Ellers har ungene trengt alt sitt:p en del store regninger her for tiden og ikke minst den bilen som jeg klagde over haha
Litt unødvendig m være lov ;)
 
Jeg blir tom neste måned. Oppdaget at jeg har fått full lønn i to mnd jeg egentlig skulle hatt 80 pst. Og pengene er jo stort sett brukt opp. :shifty:
Åhhh den er lei:/ opplevde det samme med guttungen når jeg gikk over i ulønnet permisjon. Var utrolig kjipt å betale tilbake. Så var sykt påpssselig med frøkna så ikke det samme skulle skje da
 
Back
Topp