~Mars 2021~

Får klaske på meg mitt sminke å komme meg ut å få hentet de 6 pakkene :rolleyes: Nå er mannen endelig ferdig åå jobb å kan bli med
 
Nei man gjør ikke det, der jeg er nå vil de helst vente 4 dager før man henter inn vikar, der jeg var før så ventet de også
Om man flytter om kalles det ikke vikar , men i disse tider vil de heist ikke bytte mellom avd hellet

Ja jeg vet flere i ene bhg som har gåtttdårlig på jobb , så heg er vel ikke så imponer
Nei, du har jo rett i at bytte mellom avdelinger heller ikke er bra i disse tider. Bare tenkte opp imot artikkelen, null vikarer er kanskje ikke lik null fravær. Men sikkert ikke langtidsfravær i hvert fall, og det er jo en i hovedsak bra ting.
 
Det hadde ikke forundret meg.
Er nok mange som tenker litt for mye på konsekvensene for foreldrene dersom for mange av dem blir borte enn konsikvensene dersom de er smittede
Har ikke gått med meg helt hva som er sagt om smittevei, men en barnehage i nabokommunen er stengt og 300 i karantene etter utbrudd. Får fort store konsekvenser i disse dager. (Men som sagt, aner ikke smitteveien i dette konkrete tilfellet.)
 
Nei, du har jo rett i at bytte mellom avdelinger heller ikke er bra i disse tider. Bare tenkte opp imot artikkelen, null vikarer er kanskje ikke lik null fravær. Men sikkert ikke langtidsfravær i hvert fall, og det er jo en i hovedsak bra ting.
Litt usikker på hvordan dr gjøres i den bhg , det er hverfall en del bhg som ikke følger anbefalinger og hvor folk jobber på kryss og tvers.
 
Har ikke gått med meg helt hva som er sagt om smittevei, men en barnehage i nabokommunen er stengt og 300 i karantene etter utbrudd. Får fort store konsekvenser i disse dager. (Men som sagt, aner ikke smitteveien i dette konkrete tilfellet.)
Der er det jo det en variant av mutert virus og mange små smittet , defor hele bhg og familier i karantene . Veldig spent på om det sprer seg videre rundt
 
Da har jeg kjøpt nye joggesko. Skechers eller noe sånt noe? Gode å gå i.

Mellomste har de som gymsko/håndballsko, ikke vanntette da, om de har det, men gode sko
 
Så bra oppfølging! Her er de langt på etterskudd med valige kontroller så null sjans for noe ekstra. Yngste fikk vaksine ved 15 måneders kontrollen i sommer. Da var beskjeden klar: er dere bekymret, ring fastlegen. Vi har ikke noe å bidra med utover vaksiner :rolleyes:
Så håpløst! På etterskudd pga korona?
 
Der er det jo det en variant av mutert virus og mange små smittet , defor hele bhg og familier i karantene . Veldig spent på om det sprer seg videre rundt
Ja, krysser fingrene! Kjenner noen i risikogruppe som er i karantene der nå, går sikkert bra, men ubehagelig nært plutselig.
 
«Kan du hente pakken min også?» spurte mannen, og det kunne jeg jo. Lite visste jeg at den var så stor at den ville sprenge kapasiteten i bilen når jeg hadde med barnevogn og bilsete og en annen pakke og matvarer samtidig. :hilarious: Takk og lov for en hyggelig mann som tilbød seg å få esken ut i bilen for meg, for den var både diger og ganske tung.
Vel hjemme og begge pakkene åpnet konstaterer vi at Posten og Postnord lever av luft. Herlighet de kunne vært mye mindre!
 
I dag har jeg vært ute nesten hele dagen. Først en lang trilletur med ei venninne, og så kom jeg hjem og gikk lang trilletur med mannen og hundene. :-)
 
«Kan du hente pakken min også?» spurte mannen, og det kunne jeg jo. Lite visste jeg at den var så stor at den ville sprenge kapasiteten i bilen når jeg hadde med barnevogn og bilsete og en annen pakke og matvarer samtidig. :hilarious: Takk og lov for en hyggelig mann som tilbød seg å få esken ut i bilen for meg, for den var både diger og ganske tung.
Vel hjemme og begge pakkene åpnet konstaterer vi at Posten og Postnord lever av luft. Herlighet de kunne vært mye mindre!
noen butikker er håpløse på det der , pakker i store esker helt unødvendig .
 
Back
Topp