~Mars 2021~

Til vanlig har vi jo cann ca 10 cm mellom stolene, og altsp er det 60 cm bredt bord og en sitter på andre siden, men nå pleier vi hoppe over 1-2 stoler sånn at det i bredden i alle fall er grei kjøring, men så er det noen som kommer sent da, og brått så sitter det en på andre siden av bordet enn meg, og selv om man trekker seg litt bak så er det.... langt fra 2 meter og egentlig ikke en engang.

Jeg lengter tilbake til dengang vi stappa 12-13 rundt det bordet uten problemer, med en kollega eller to fra kristiansand eller oslo uten annet stress enn å minne dem på at vi har ikke kantine her så de må ha med mat.
Savner set å dele pauserom med kollegaer fra alle avd jeg
 
Tror dessverre en del burde holdt seg hjemme uten å gjøre det
Det hadde ikke forundret meg.
Er nok mange som tenker litt for mye på konsekvensene for foreldrene dersom for mange av dem blir borte enn konsikvensene dersom de er smittede
 
Enig! Kjenner jeg er veldig lei nå.
Kanskje også fordi det påvirker meg mer på privaten enn tidligere. Verken storebror eller besteforeldre har møtt lille ennå. Det er kjipt. Vi overlever, mange har det verre osv, men det er likevel kjipt.

Jeg lengter etter å få treffe en liten tanteunge. besteforeldre har møtt da, men vi bor i en annen landsdel så det er ikek bare bare å dra for å treffes nå for tiden
 
Mannen har en eller to t til trening i uken

Det hadde vært godt å ha nå i denne hjemmetiden i alle fall.

Vi får absolutt lov å gå oss en tur på dagen altså, vi må bare ta igjen tiden på kvelden/trekke av mertiden (slik jeg må nå når jeg i mangel på lust ut, rett og slett tok meg en BV pause, jeg skulle egentlig hatt lusnjpause når ejg tenker meg om )
 
Tur på is, i søle, snø, bare veier og sølete veier, hunden har fått kjørt seg litt
 
Det hadde ikke forundret meg.
Er nok mange som tenker litt for mye på konsekvensene for foreldrene dersom for mange av dem blir borte enn konsikvensene dersom de er smittede
Jupp
Ene styreren fikk artikkel i avisen nå om null fravær siden mars i fjor , litt usikker på om det er så positivt , vet den andre barnehagen i samme kategori gir påskjønnelse om de ansatte ikke er borte , lurer på om det i koronatider ogsp
 
Jeg lengter etter å få treffe en liten tanteunge. besteforeldre har møtt da, men vi bor i en annen landsdel så det er ikek bare bare å dra for å treffes nå for tiden
Jeg lenger etter å se igjen niese , møte babyen til min beste venninne osv
 
Det hadde vært godt å ha nå i denne hjemmetiden i alle fall.

Vi får absolutt lov å gå oss en tur på dagen altså, vi må bare ta igjen tiden på kvelden/trekke av mertiden (slik jeg må nå når jeg i mangel på lust ut, rett og slett tok meg en BV pause, jeg skulle egentlig hatt lusnjpause når ejg tenker meg om )
Det vil jeg tro , vi hadde det da vi hadde hjemmekontor..
 
Back
Topp