~Mars 2021~

God morgen:)
Strålende sol ute , tenker det blir en lamg gåtur etterpå , så må det hentes pakker men det lå mannen hjelpe med og i kveld skal jeg egentlig på kino.
 
God morgen. Her er tåka helt ned i bakken og værmeldinga sier det blir mye regn i dag.

Jeg holder meg inne, når jeg ikke kjører til bhg eller korpsøving.
 
God morgen! Her er det strålende solskinn og vart på bakken. Fireåringen storkoser seg med å sykle til barnehagen. Satser på at jeg klarer få til en tur i lunsjen :D
 
God morgen! Her er det allerede fem grader ute, så dette blir en varm vårdag. :smiley-bounce015
Vurderer å ta med vogna og gå en sentrumsnær tur når jeg skal hente noen pakker i dag. Både for variasjonens skyld, og fordi kroppen begynner å gi signaler på at det å trille den lange bakken hver dag er litt heftig. (Men god trim!) Har et par alternstive ruter i nærheten også, men på den ene er det mye anleggstrafikk for tiden og den andre er litt ubehagelig smal så lenge det er brøytekanter.
 
God morgen! Her er det allerede fem grader ute, så dette blir en varm vårdag. :smiley-bounce015
Vurderer å ta med vogna og gå en sentrumsnær tur når jeg skal hente noen pakker i dag. Både for variasjonens skyld, og fordi kroppen begynner å gi signaler på at det å trille den lange bakken hver dag er litt heftig. (Men god trim!) Har et par alternstive ruter i nærheten også, men på den ene er det mye anleggstrafikk for tiden og den andre er litt ubehagelig smal så lenge det er brøytekanter.
Deilig med litt variasjon! Og lurt å lytte til kroppen. Fra hun som aldri gjorde det selv :hilarious:
 
God morgen. Her er tåka helt ned i bakken og værmeldinga sier det blir mye regn i dag.

Jeg holder meg inne, når jeg ikke kjører til bhg eller korpsøving.
Her er det sol, sitter i kjellern slik at jeg slipper å se den, da vil jeg bare få lyst til å være ute :P
 
God morgen! Her er det allerede fem grader ute, så dette blir en varm vårdag. :smiley-bounce015
Vurderer å ta med vogna og gå en sentrumsnær tur når jeg skal hente noen pakker i dag. Både for variasjonens skyld, og fordi kroppen begynner å gi signaler på at det å trille den lange bakken hver dag er litt heftig. (Men god trim!) Har et par alternstive ruter i nærheten også, men på den ene er det mye anleggstrafikk for tiden og den andre er litt ubehagelig smal så lenge det er brøytekanter.
Her er det 9 grader allerede :)
Koselig med trilletur da :)
 
Syns det ser mye koseligere ut å være ute i solen enn å demontere en kontraktsmal :p

Det skjønner jeg.

Jeg er der at det er mer fristede å skravle litt på bv enn å jobbe, men jeg skal ta meg sammen og få unna litt nå. DEt frister slett ikke å gå ut, det er TÅKE og REGN.
 
Det var lurt! Jeg ser ut på blå himmel. Det bedrer ikke konsentrasjonen :hilarious:

Himmelen ser jeg ikke. Jeg vet at den er der en plass, men.... jeg ser ikke fjellet heller. Jeg ser skogen i en tåkedis. Den aller nærmeste altså.
 
Det kan jeg, og vil jeg, nok gjøre. Dessuten sjeldne alle som er på jobb er inne samtidig. Men det betyr jo igjen at om jeg stikker innom så er det bare noen veldig få jeg møter.
Dustekorona.

Bedre enn å ikke møte noen da. Jeg fikk hilst på 4 kollegaer i går, resten var ute og jobbet andre steder. Jeg drar bare innom flere ganger jeg, permisjonen er jo ganske lang selv om den er alt for kort. :)
 
God "morgen". Her er 4 grader og strålende sol. Jeg nyter en god frokost og en kopp kaffe mens baby enda sover. :rolleyes:
 
Det skjønner jeg.

Jeg er der at det er mer fristede å skravle litt på bv enn å jobbe, men jeg skal ta meg sammen og få unna litt nå. DEt frister slett ikke å gå ut, det er TÅKE og REGN.
Jeg liker egentlig å gå ute i tåke og regne.
Det er utrolig friskt, og verden blir liksom en helt annen :P
 
Det kan jeg, og vil jeg, nok gjøre. Dessuten sjeldne alle som er på jobb er inne samtidig. Men det betyr jo igjen at om jeg stikker innom så er det bare noen veldig få jeg møter.
Dustekorona.
Jeg er på kontoret 1-2 ganger i uken.
Som regel er vi 1-3 personer i min avdeling (av 18).
På fredag var vi hele 5 stykker, det var utrolig koselig.
Savner fult kontor
 
Sitter og lurer på hvor mye skult smitte de kommer til å oppdage på jobb nå som alle ansatte som er kontorene (altså de uten symptomer på noe som helst) oppfordres til å ta en hurtigtest på den oppsatte teststasjonen en gang i uken...

Mannen skal testes i dag, jeg tar det på fredag.
 
Jeg er på kontoret 1-2 ganger i uken.
Som regel er vi 1-3 personer i min avdeling (av 18).
På fredag var vi hele 5 stykker, det var utrolig koselig.
Savner fult kontor

Jeg har også pleid det, men nå lurer jeg på å bli hjemme hele uka. Vi skal holde minst to meter hele tiden, ikke spise lunsj sammen (og grunnet størrelsen på kjøkkenbenken, ikke lage lunsj samtidig heller)

Sist uke var vi 6 en dag, og det var alt annet enn koselig, ettersom avstanden under lunsjen etterhvert ikke var stort mer enn en meter til et par av folka, og det daglige "kan du bare se litt her med meg" alltid medfører over 15 min med under 2 meter, ofte bruk av annen persons mus eller tastatur, og i det hele tatt... Sånt som vanligvis bare er kjekt, men nå bare føles som mentalt stress.
 
Back
Topp