~Mars 2021~

Noen steder er det litt for mye klor :( Klør noe innmari ansiktet , måtte stoppe å kjøpe krem
 
Selvfølgelig elsker jeg å være her.
Er jo så mange hyggelige folk her :)
Har akkurat vært ute å gått meg en liten tur siden jeg lå litt bakpå med skrittene mine for i dag.
Vurderer om jeg skal stusse litt på en av plantene mine nå.
Har 2 som er litt for stor og begynner å bli litt for tunge for planten, og en jeg har laget av avleggere som trengs å tyknes litt
:D
 
Selvfølgelig elsker jeg å være her.
Er jo så mange hyggelige folk her :)
Har akkurat vært ute å gått meg en liten tur siden jeg lå litt bakpå med skrittene mine for i dag.
Vurderer om jeg skal stusse litt på en av plantene mine nå.
Har 2 som er litt for stor og begynner å bli litt for tunge for planten, og en jeg har laget av avleggere som trengs å tyknes litt

Å klippe litt for bedre vekst er koselig, men jeg sliter alltid med at jeg vil la dem vokse seg så store at jeg kan ta avlegger av det jeg klipper av....

Har stiklinger som skal klippes (kjøpte stiklinger) som jeg skal la vokse sikkert en uke eller så før jeg klipper dem...
 
For noen år siden lagde mannen et bed til meg. Det ligger på stengrunn og det må fylles på en del jord for den har nok regnet ned i grunnen. Det er grunt

Litt blomster er der men lite av verdi, mye gress og mest løkblomster som bør kunne komme høyere da.

Jeg skal luke vekk gress og ugress en dag der ikke regner og fylle opp med jord tenker jeg.
. Det er skremmende hvor lett det er grodd igjen med gress så bør egentlig gjøre en bedre avgrensning mot plenen også. Det er nesten mer gress i bedet enn på plenen, for det er mest mose...
 
Å klippe litt for bedre vekst er koselig, men jeg sliter alltid med at jeg vil la dem vokse seg så store at jeg kan ta avlegger av det jeg klipper av....

Har stiklinger som skal klippes (kjøpte stiklinger) som jeg skal la vokse sikkert en uke eller så før jeg klipper dem...
Snakker ikke om stiklingen, men plantene jeg har i stuevinduet.
Er redd de er ved å bli så tunge at de kan ryke øverst (har skjedd før)
Har lik i vinduet på kjøkkenet, men den trenger et par avleggere til i potten.
Så klipte av de lengste på den til høyre og puttet oppe der.
Det fine med denne er at de kan settes rett i jorden, og trenger ikke først å settes i vann for å få røtter :)
155806947_10157584182081143_5527424078941356359_o.jpg
 
Snakker ikke om stiklingen, men plantene jeg har i stuevinduet.
Er redd de er ved å bli så tunge at de kan ryke øverst (har skjedd før)
Har lik i vinduet på kjøkkenet, men den trenger et par avleggere til i potten.
Så klipte av de lengste på den til høyre og puttet oppe der.
Det fine med denne er at de kan settes rett i jorden, og trenger ikke først å settes i vann for å få røtter :)
155806947_10157584182081143_5527424078941356359_o.jpg
Wow pene
 
For noen år siden lagde mannen et bed til meg. Det ligger på stengrunn og det må fylles på en del jord for den har nok regnet ned i grunnen. Det er grunt

Litt blomster er der men lite av verdi, mye gress og mest løkblomster som bør kunne komme høyere da.

Jeg skal luke vekk gress og ugress en dag der ikke regner og fylle opp med jord tenker jeg.
. Det er skremmende hvor lett det er grodd igjen med gress så bør egentlig gjøre en bedre avgrensning mot plenen også. Det er nesten mer gress i bedet enn på plenen, for det er mest mose...
Jeg satte kant rundt badet min og hadde duk oppi.
Håper det holder vekk noe av ugresset
 
Back
Topp