Nei du dette anbefales ikke!!!!
håper den ikke er langt unna.
jeg fikk min 8 dager forsinket. Jeg satt gonapeptyl istedenfor otrivelle ved uttak da.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei du dette anbefales ikke!!!!
håper den ikke er langt unna.
jeg fikk min 8 dager forsinket. Jeg satt gonapeptyl istedenfor otrivelle ved uttak da.
Jeg er på dag 10 nå. Dette er syklusen etter uttaket, så det er ikke rart at kroppen bruker lang tid på å komme seg![]()
Da var det avgjort, jeg er ikke gravid![]()
Det var leit kjære deg. Stor klem sendes overDa var det avgjort, jeg er ikke gravid![]()
Jeg føler egentlig ikke noe, føler kroppen er kommet seg litt etter uttak og sprøytene. Håper vi sitter med to streker snart. Men føler ikke det denne gangen ( for min del). Da jeg ikke kjenner noe.
I dag er jeg litt...emosjonell. Håpet var å få nestemann før gutten vår ble 2 år. Jeg vet vi er verdens heldigste som har ett barn! Og det virker kanskje litt tåpelig. Men det var liksom det vi så for oss da. Jeg er bare så lei meg for at det ikke ble slik.
Når tenker du teste ??Ja, det hadde vært helt fantastisk om vi er så heldigeHåper sånn på det
Når tenker du teste ??
Flink du er, er jo det beste. Ja, jeg startet i gårTror faktisk jeg kommer til å vente til onsdag neste uke når jeg har testdato. Om ikke mensen kommer før selvfølgelig. Hva med deg? Du er i gang med testingen for fullt nå?

Så får vi se hvordan der går.Flink du er, er jo det beste. Ja, jeg startet i gårSå får vi se hvordan der går.
I morgen er det 10 dagerJa, spennende. Men det begynner vel å nærme seg 10 dager siden du satt Ovittelle? Veldig spennende hvordan testene utvikler seg. *krysser fingrene*

klem til degdet er tungt med slike dager, men vi er fler som skjønner hvordan du har det. Jeg hadde også sett for meg to år, men det ser ut til at det kan bli nesten fire og det er om vi er så heldige at det klaffer snart. Før vi fikk vårt første barn var ventetiden beintøff, men etter at vi lyktes var det som at det var sånn det skulle være. Det var det barnet som skulle være vårt og vi kunne virkelig ikke ønsket oss noen andre. Jeg prøver å tenke slik nå også, en dag vil vi lykkes og den siste brikken faller på plass. Og da vil følelsene for barnet som lot vente på seg være de samme
![]()
Da er det 10 dager etter ovitrelle, enda sterk syns jeg. Så blir det spennende fremover.
Bare 9 dpo.Har du bilde?Hvor mange dpo er du nå?