Mars 2021

håper den ikke er langt unna.
jeg fikk min 8 dager forsinket. Jeg satt gonapeptyl istedenfor otrivelle ved uttak da.

Jeg er på dag 10 nå. Dette er syklusen etter uttaket, så det er ikke rart at kroppen bruker lang tid på å komme seg :)

Jeg fikk målt hcg igjen idag, og den var 542:woot:
Fin dobling siden mandag da den var 225:happy:
Så nå tror jeg endelig på at jeg er gravid!❤️
Varslet St. Olavs idag, slik at de kan sette meg opp på tidlig ultralyd:happy:

I dag er jeg litt...emosjonell. Håpet var å få nestemann før gutten vår ble 2 år. Jeg vet vi er verdens heldigste som har ett barn! Og det virker kanskje litt tåpelig. Men det var liksom det vi så for oss da. Jeg er bare så lei meg for at det ikke ble slik.

klem til deg ❤️ det er tungt med slike dager, men vi er fler som skjønner hvordan du har det. Jeg hadde også sett for meg to år, men det ser ut til at det kan bli nesten fire og det er om vi er så heldige at det klaffer snart. Før vi fikk vårt første barn var ventetiden beintøff, men etter at vi lyktes var det som at det var sånn det skulle være. Det var det barnet som skulle være vårt og vi kunne virkelig ikke ønsket oss noen andre. Jeg prøver å tenke slik nå også, en dag vil vi lykkes og den siste brikken faller på plass. Og da vil følelsene for barnet som lot vente på seg være de samme ❤️

klem til deg ❤️ det er tungt med slike dager, men vi er fler som skjønner hvordan du har det. Jeg hadde også sett for meg to år, men det ser ut til at det kan bli nesten fire og det er om vi er så heldige at det klaffer snart. Før vi fikk vårt første barn var ventetiden beintøff, men etter at vi lyktes var det som at det var sånn det skulle være. Det var det barnet som skulle være vårt og vi kunne virkelig ikke ønsket oss noen andre. Jeg prøver å tenke slik nå også, en dag vil vi lykkes og den siste brikken faller på plass. Og da vil følelsene for barnet som lot vente på seg være de samme ❤️

Takk for kloke ord ❤ Man er jo "heldigvis" flere i samme båt, det er litt godt å ikke være alene. Selv om jeg såklart skulle ønske at alle lykkes på første forsøk! Jeg husker at med førstemann tenkte jeg "Åh, så glad jeg er for at det tok den tiden det tok!" for hvis ikke hadde det jo ikke blitt akkurat han ❤ Skal prøve å fokusere på det nå også :)

Kan melde om fullstendig tørke her i gården, ikke et eneste tegn på at mensen kommer! Det gjør meg egentlig ikke så mye å vente, men det er liksom det at jeg ikke har noen dato å forholde meg til som er drepen :wacky:

Vedlegg

• F1AEF12C-DF97-477A-A3EA-4C5031F83F4F.jpeg
    F1AEF12C-DF97-477A-A3EA-4C5031F83F4F.jpeg
    35,2 KB · Visninger: 125
Back
Topp