Mars 2021

Jeg maste meg frem til å starte opp med det samme etter mislykket, etter litt fikk jeg ja. Angrer veldig på det, skulle hørt på de i Porsgrunn heller. Kroppen hadde trengt hvilen, og jeg fikk bare et egg ut den gang...Stor klem❤️

Hva mener du med denne? Startet du med en ny stim runde etter en mislykket? Altså uten de anbefalte 4-6 uker imellom?
 
Ja, uten å ha en pause. Hoppet rett på neste forsøk, men skulle ventet.

Ok. Skjønner. Visste ikke at det er lov engang. Det er tydeligvis det. Men ikke særlig utbredt og effektivt da. Tenker selv på om det blir forsvarlig med 3.stim på rad ila 5 måneder januar-mai. Får snakke med klinikken i morgen forhåpentligvis.
 
Ok. Skjønner. Visste ikke at det er lov engang. Det er tydeligvis det. Men ikke særlig utbredt og effektivt da. Tenker selv på om det blir forsvarlig med 3.stim på rad ila 5 måneder januar-mai. Får snakke med klinikken i morgen forhåpentligvis.
Er ikke en lov mot det, er forskjell fra klinikk til klinikk. Og lege til lege. Men de anbefaler alt fra 1 til flere mnd venting for at kroppen skal komme seg. Så derfor svarte jeg ho over at det anbefalte jeg.
 
Se hva jeg nettopp fikk.
Håper den lille klorer seg fast til desember så det blir en julegave å gi til mannen ❤️
 

Vedlegg

  • 6290F0C5-19CB-4D4E-88F1-0A3CBAF25921.jpeg
    6290F0C5-19CB-4D4E-88F1-0A3CBAF25921.jpeg
    28 KB · Visninger: 35
Takk for følget alle sammen :)

Gratulerer med graviditeten dere som lykkes denne runden, det var jo såååå mange ❤ Fantastisk med 50% suksessrate!!!!! :D

Og masse lykke til på veien videre til alle som fikk avbrutt eller ikke ble gravid denne gang. Jeg heier på dere alle ❤
 
Takk for følget alle sammen :)

Gratulerer med graviditeten dere som lykkes denne runden, det var jo såååå mange ❤ Fantastisk med 50% suksessrate!!!!! :D

Og masse lykke til på veien videre til alle som fikk avbrutt eller ikke ble gravid denne gang. Jeg heier på dere alle ❤
Tusen takk, lykke til på UL i dag❤️
 
Se hva jeg nettopp fikk.
Håper den lille klorer seg fast til desember så det blir en julegave å gi til mannen ❤️
Gratulerer ♥️ testet du noe før 14dpo?
 
Gratulerer ♥️ testet du noe før 14dpo?
Testet med vanlig test 9DPO, men var blendahvit. De siste to dagene(mandag&tirsdag) har jeg vært helt ufokusert og litt uggen. Lett halsbrann og mye stikkinger i underlivet. Så jeg gikk på en spontan test igår em som viste seg svagt positiv. I morges var testene klart positive. Har testdag lørdag.
 
Testet med vanlig test 9DPO, men var blendahvit. De siste to dagene(mandag&tirsdag) har jeg vært helt ufokusert og litt uggen. Lett halsbrann og mye stikkinger i underlivet. Så jeg gikk på en spontan test igår em som viste seg svagt positiv. I morges var testene klart positive. Har testdag lørdag.

Så fantastisk ♥️ Gratulerer så mye!! :)
 
Tok det ganske tungt denne gangen, måtte ta meg en pause fra alt :sorry:
Har fått en time til å snakke med lege på riksen, spent på hva de sier der ..
1 forsøk igjen offentlig, fingers crossed!!

Det har jeg full forståelse for ❤ Det er kjempetøft når ting går feil vei gang på gang. Stor klem ❤

Håper at du får noe ut av samtalen med legen, og at dere lykkes på det siste offentlige forsøket ❤
 
Back
Topp