Mars 2021

Er det flere som har opplevd å teste sterkere på ettermiddag enn morgenurin? Det er fortsatt strek der, men den er ikke sterkere enn streken i går tidlig :nailbiting:
 
Det er ved styrt syklus man må gå lenge. Vi produserer (eller skal produsere) nok progesteron selv, så det vi har fått til nå er vel bare for å optimalisere forholdene mest mulig :) vi trenger det strengt tatt ikke.
Aha, ikle tenkt slikt på det. Men da stopper jeg i morgen :pTakk for et fint svar.
 
Er det flere som har opplevd å teste sterkere på ettermiddag enn morgenurin? Det er fortsatt strek der, men den er ikke sterkere enn streken i går tidlig :nailbiting:
Har du bilde? Som noen kloke sa her inne, så øker det på 48 timer så vent to dager mellom. Men jeg er likedan, måtte teste i dag også. Håper mine to blir like sterke snart. Slapper litt mer av da.
 
Har du bilde? Som noen kloke sa her inne, så øker det på 48 timer så vent to dager mellom. Men jeg er likedan, måtte teste i dag også. Håper mine to blir like sterke snart. Slapper litt mer av da.
De er faktisk litt vanskelig å få med på bilde ennå :bookworm: får vente til i ettermiddag og ta en da. Dersom den fortsatt viser strek får jeg vente til fredag med neste :happy:
 
Hvor lenge skal dere gå på støtte medisiner etter evt positiv test? Jeg skal slutte helt brått på testdag.

Jeg skal egentlig slutte i dag, men hadde noe ekstra crinone liggende fra et avbrutt fryseforsøk. Synes det er vanskelig å bare skulle slutte helt, så tenkte å trappe ned og ta en per dag frem til jeg ikke har fler igjen. Skal visst være helt unødvendig, som Høsteple sier, men tenker å gjøre det siden jeg har de liggende uansett.
 
Sniker fra februar:shy: Så utrolig gøy det var å komme inn her og se alle de fine positive testene! Sååå glad jeg blir på deres vegne:angel8 Ang støttemedisiner så skulle jeg ha sluttet på Lutinus etter 14 dager... Jeg bruker det fortsatt (er 8+0 i dag) og tenker å bruke det til uke 10, for deretter å trappe ned... Har tidligere målt lavt progesteron, så tørr ikke annet. Men det er nok helt sant som dere sier; kroppen skal egentlig helt fint klare det selv:Heartred
 
Hvor lenge skal dere gå på støtte medisiner etter evt positiv test? Jeg skal slutte helt brått på testdag.
Jeg brukte støttemedisinene til to dager før testdato, da var det slutt. Gikk veldig bra, siden jeg nå er 5+3:happy:
Men kjente jeg var litt bekymret ja:nailbiting:
 
Vært i prøvekarusellen siden høsten-16. Hadde andre uttaket i november-20 og ferskforsøk som endte i negativt. Ny runde nå i mars med innsett 29/3 av fin blasto. Så nå krysser jeg fingre og bein på att dette innsett skal holde da vi bare har en i frysen igjen, og har bestemt oss for at det ikke blir fler runder når disse er brukt.

Willeikke - 38 år, IVF#2, innsett #4, Sahlgrenska Göteborg, Cyclogest, insett 29/3.
 
Vært i prøvekarusellen siden høsten-16. Hadde andre uttaket i november-20 og ferskforsøk som endte i negativt. Ny runde nå i mars med innsett 29/3 av fin blasto. Så nå krysser jeg fingre og bein på att dette innsett skal holde da vi bare har en i frysen igjen, og har bestemt oss for at det ikke blir fler runder når disse er brukt.

Willeikke - 38 år, IVF#2, innsett #4, Sahlgrenska Göteborg, Cyclogest, insett 29/3.
Husker deg fra tidligere , håper du lykkes nå❤️❤️
 
Vært i prøvekarusellen siden høsten-16. Hadde andre uttaket i november-20 og ferskforsøk som endte i negativt. Ny runde nå i mars med innsett 29/3 av fin blasto. Så nå krysser jeg fingre og bein på att dette innsett skal holde da vi bare har en i frysen igjen, og har bestemt oss for at det ikke blir fler runder når disse er brukt.

Willeikke - 38 år, IVF#2, innsett #4, Sahlgrenska Göteborg, Cyclogest, insett 29/3.

Håper at egget i magen holder hele veien ❤ Heia heia!
 
@Spirehybelen Hvordan går det med deg? ❤
Takk som spør ♥️ testet negativt igår, 9dpo.Men har ikke gitt helt opp håpet enda. Virker som om det fremdeles er mulig å få positiv test når jeg leser rundt på forumet :)
 
Rugedag 10 / 12dpo, og blenda test. Innsett nr 5, og embryo nr 5&6. Kjenner jeg mister totalt motet, føler vi aldri kommer til å bli foreldre :(

Det var de siste eggene på frys, så nå må vi igjennom ny stimulering. Hadde et forferdelig uttak, og gruer meg helt vilt til å igjennom det igjen :(

I tillegg må vi vente en syklus før vi kan begynne sa Porsgrunn :/ tiden bare flyr fra oss, og alle rundt oss blir gravide. Det er så vondt :(
 
Rugedag 10 / 12dpo, og blenda test. Innsett nr 5, og embryo nr 5&6. Kjenner jeg mister totalt motet, føler vi aldri kommer til å bli foreldre :(

Det var de siste eggene på frys, så nå må vi igjennom ny stimulering. Hadde et forferdelig uttak, og gruer meg helt vilt til å igjennom det igjen :(

I tillegg må vi vente en syklus før vi kan begynne sa Porsgrunn :/ tiden bare flyr fra oss, og alle rundt oss blir gravide. Det er så vondt :(
Sender en god klem. Forstår så godt tankegangen din :Heartred
Og mitt første uttak var så enormt smertefullt at jeg trodde aldri jeg skulle klare å gjøre det flere ganger. Men så viste det seg det at uttak nr 2 og 3 var betydelig bedre enn det første. Så det trenger ikke å bli så ille.
 
Rugedag 10 / 12dpo, og blenda test. Innsett nr 5, og embryo nr 5&6. Kjenner jeg mister totalt motet, føler vi aldri kommer til å bli foreldre :(

Det var de siste eggene på frys, så nå må vi igjennom ny stimulering. Hadde et forferdelig uttak, og gruer meg helt vilt til å igjennom det igjen :(

I tillegg må vi vente en syklus før vi kan begynne sa Porsgrunn :/ tiden bare flyr fra oss, og alle rundt oss blir gravide. Det er så vondt :(
Jeg føler virkelig med deg! Denne prosessen er så utrolig tøff og krevende. Jeg har selv vært gjennom 3 innsett og har ett egg igjen på frys som jeg forhåpentligvis skal sette inn neste syklus (hvis alt klaffer) men jeg kjenner jeg er litt pessimistisk allerede og tenker at det kommer heller ikke til å klaffe på forsøk nr. 4 og har derfor begynt å grue meg til ny prosess med stimulering og uttak. Absolutt alle rundt meg også har barn, vi er de eneste som ikke er foreldre og jeg begynner å lure på om vi noen gang blir det.

Men vi må bare kjempe oss gjennom denne tiden og plutselig så må det vel klaffe for oss også :Heartred:Heartred
 
Rugedag 10 / 12dpo, og blenda test. Innsett nr 5, og embryo nr 5&6. Kjenner jeg mister totalt motet, føler vi aldri kommer til å bli foreldre :(

Det var de siste eggene på frys, så nå må vi igjennom ny stimulering. Hadde et forferdelig uttak, og gruer meg helt vilt til å igjennom det igjen :(

I tillegg må vi vente en syklus før vi kan begynne sa Porsgrunn :/ tiden bare flyr fra oss, og alle rundt oss blir gravide. Det er så vondt :(

Jeg hadde også en forferdelig opplevelse med første uttak, men andre gikk kjempefint. Jeg sa fra til klinikken at jeg gruet meg pga det, og fikk mye mer smertestillende, da kjente jeg nesten ingenting. Og jeg hadde også 5 innsett før det satt på forsøk nr 6, så ikke gi opp håpet helt enda! :Heartred
 
Rugedag 10 / 12dpo, og blenda test. Innsett nr 5, og embryo nr 5&6. Kjenner jeg mister totalt motet, føler vi aldri kommer til å bli foreldre :(

Det var de siste eggene på frys, så nå må vi igjennom ny stimulering. Hadde et forferdelig uttak, og gruer meg helt vilt til å igjennom det igjen :(

I tillegg må vi vente en syklus før vi kan begynne sa Porsgrunn :/ tiden bare flyr fra oss, og alle rundt oss blir gravide. Det er så vondt :(
Føler med deg❤️har hatt 5 runder med medisiner for fersk forsøk, og et med frys. Bare en gang fikk vi et i fryseren. Jeg maste meg frem til å starte opp med det samme etter mislykket, etter litt fikk jeg ja. Angrer veldig på det, skulle hørt på de i Porsgrunn heller. Kroppen hadde trengt hvilen, og jeg fikk bare et egg ut den gang. Jeg skjønner det høres lenge ut, men la kroppen hvile og komme seg. Stor klem❤️
 
Rugedag 10 / 12dpo, og blenda test. Innsett nr 5, og embryo nr 5&6. Kjenner jeg mister totalt motet, føler vi aldri kommer til å bli foreldre :(

Det var de siste eggene på frys, så nå må vi igjennom ny stimulering. Hadde et forferdelig uttak, og gruer meg helt vilt til å igjennom det igjen :(

I tillegg må vi vente en syklus før vi kan begynne sa Porsgrunn :/ tiden bare flyr fra oss, og alle rundt oss blir gravide. Det er så vondt :(

Jeg skjønner godt at du mister litt motet og at du er fortvila ❤ Og det er ekstra sårt når man føler at man er den eneste som står igjen uten barn. Det er lov å være både sint og misunnelig og lei. Men en dag kommer du til å se tilbake på det her og tenke at du er glad for at dere ikke ga opp! ❤

Husk også at du kan spørre om mer eller annen type smertelindring siden du hadde så vondt sist!

Stor klem ❤
 
Back
Topp