Ååååh, hurra ❤
Heier på deg til målstreken her også! Burde sikkert husket - skal du ha naturlig eller styrt? Antar naturlig siden det kan falle på påsken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååååh, hurra ❤
Tror du ikke jeg gikk på en smell i dag?Så spennende!

Det var tidenes nedtur. Hadde fått beskjed om at jeg kunne begynne på syklusen som starter i slutten av april. 

Det er så sykt nedtur å få en slik beskjedJeg som var så glad for at jeg fikk blødning bare 1 uke etter avbrutt forsøk kom fort ned på jorda igjen gitt.
Jeg får ikke uttak før uke 23!!! Vet ikke hvordan jeg skal holde ut mer venting nåDet var tidenes nedtur. Hadde fått beskjed om at jeg kunne begynne på syklusen som starter i slutten av april.
Sorry sutring damer. Måtte bare få det ut til noen som skjønner hvordan følelsen er![]()
Oi, den var veldig sterk av ovitrelle. Får håpe den går over til babystrek snartDa startet jeg den testingen. For å se når ovitrelle går ut. 8 dager etter sprøyten, syns den enda er sterk. Så tar vell 10 pluss dager før den går ut.
Den sitter alltid lenge hos meg, så håper den blir sterkere om ikke lenge. Dette var 25 mlU.Oi, den var veldig sterk av ovitrelle. Får håpe den går over til babystrek snart![]()
Heier på deg til målstreken her også! Burde sikkert husket - skal du ha naturlig eller styrt? Antar naturlig siden det kan falle på påsken?
Tror du ikke jeg gikk på en smell i dag?![]()
Da startet jeg den testingen. For å se når ovitrelle går ut. 8 dager etter sprøyten, syns den enda er sterk. Så tar vell 10 pluss dager før den går ut.
Jeg som var så glad for at jeg fikk blødning bare 1 uke etter avbrutt forsøk kom fort ned på jorda igjen gitt.
Jeg får ikke uttak før uke 23!!! Vet ikke hvordan jeg skal holde ut mer venting nåDet var tidenes nedtur. Hadde fått beskjed om at jeg kunne begynne på syklusen som starter i slutten av april.
Sorry sutring damer. Måtte bare få det ut til noen som skjønner hvordan følelsen er![]()
Jeg også, er kjent med at den er så sterk så ble ganske lurt en gang...Den var da veldig sterk jaÅååh som jeg håper at den bare blir sterkere ❤❤❤
Jeg også, er kjent med at den er så sterk så ble ganske lurt en gang...
Jeg som var så glad for at jeg fikk blødning bare 1 uke etter avbrutt forsøk kom fort ned på jorda igjen gitt.
Jeg tror de tenker lang protokoll denne gangen, og da blir vel oppstart nesespray dag 21 på syklusen som starter i slutten av april - og egguttak i begynnelsen av juni.Uff, tung beskjed. Støtter det Håpespire skrev - ta vare på forholdet også går dagene plutselig i en fei. Er allerede tre måneder siden jul prøver jeg å tenke.
Hva er grunnen til at de vil du skal vente så lenge?
1 år siden vi fikk brev om at søknaden var innvilget og vi har ikke et eneste fullstendig IVF forsøk bak oss en gang. 
Jeg tror de tenker lang protokoll denne gangen, og da blir vel oppstart nesespray dag 21 på syklusen som starter i slutten av april - og egguttak i begynnelsen av juni.
Det bare føles helt forferdelig alt sammen. Sist gang vi hadde en sjanse til å bli gravide var i desember - og nå blir det ikke før juni igjen. 6 totalt bortkastede mnd1 år siden vi fikk brev om at søknaden var innvilget og vi har ikke et eneste fullstendig IVF forsøk bak oss en gang.
![]()
Jeg tror de tenker lang protokoll denne gangen, og da blir vel oppstart nesespray dag 21 på syklusen som starter i slutten av april - og egguttak i begynnelsen av juni.
Det bare føles helt forferdelig alt sammen. Sist gang vi hadde en sjanse til å bli gravide var i desember - og nå blir det ikke før juni igjen. 6 totalt bortkastede mnd1 år siden vi fikk brev om at søknaden var innvilget og vi har ikke et eneste fullstendig IVF forsøk bak oss en gang.
![]()
![]()
Kanskje høre med klinikken om bytte da, er ikke godt med utslett. Hvordan føler du deg ellers? Kjenner du noe?Noen som har fått utslett av Crinone? Jeg holder på å klø meg ihjel... garantert ikke et godt tegn![]()