Mars 2021

Da startet jeg den testingen. For å se når ovitrelle går ut. 8 dager etter sprøyten, syns den enda er sterk. Så tar vell 10 pluss dager før den går ut.

Vedlegg

• 58726EA0-67A4-4D95-BD0F-5AFAA25FB9D8.jpeg
    58726EA0-67A4-4D95-BD0F-5AFAA25FB9D8.jpeg
    9,4 KB · Visninger: 120
Jeg som var så glad for at jeg fikk blødning bare 1 uke etter avbrutt forsøk kom fort ned på jorda igjen gitt.
Jeg får ikke uttak før uke 23!!! Vet ikke hvordan jeg skal holde ut mer venting nå :sad010 Det var tidenes nedtur. Hadde fått beskjed om at jeg kunne begynne på syklusen som starter i slutten av april. :sad010

Sorry sutring damer. Måtte bare få det ut til noen som skjønner hvordan følelsen er :sorry:

Jeg som var så glad for at jeg fikk blødning bare 1 uke etter avbrutt forsøk kom fort ned på jorda igjen gitt.
Jeg får ikke uttak før uke 23!!! Vet ikke hvordan jeg skal holde ut mer venting nå :sad010 Det var tidenes nedtur. Hadde fått beskjed om at jeg kunne begynne på syklusen som starter i slutten av april. :sad010

Sorry sutring damer. Måtte bare få det ut til noen som skjønner hvordan følelsen er :sorry:
Det er så sykt nedtur å få en slik beskjed :( føler virkelig med deg ♥️ håper tiden går super fort! Og at du i mellomtiden kan fokusere på deg selv og å ha det bra ♥️

Heier på deg til målstreken her også! Burde sikkert husket - skal du ha naturlig eller styrt? Antar naturlig siden det kan falle på påsken?

Tusen takk for det ❤ Skal ha naturlig ja :) Klinikken vil helst ha meg på så lite hormoner som mulig.

Neiånei, for en tung beskjed å få ❤ Om det er en trøst, så blir det lettere å vente for hver dag som går. Mitt tips er å holde seg opptatt, ta vare på deg selv og ta vare på forholdet ❤ Det er litt godt å gi hodet og kroppen pause også, selv om det føles helt forferdelig nå.

Styrkeklem til deg ❤

Uff, tung beskjed. Støtter det Håpespire skrev - ta vare på forholdet også går dagene plutselig i en fei. Er allerede tre måneder siden jul prøver jeg å tenke.

Hva er grunnen til at de vil du skal vente så lenge?

Uff, tung beskjed. Støtter det Håpespire skrev - ta vare på forholdet også går dagene plutselig i en fei. Er allerede tre måneder siden jul prøver jeg å tenke.

Hva er grunnen til at de vil du skal vente så lenge?
Jeg tror de tenker lang protokoll denne gangen, og da blir vel oppstart nesespray dag 21 på syklusen som starter i slutten av april - og egguttak i begynnelsen av juni.
Det bare føles helt forferdelig alt sammen. Sist gang vi hadde en sjanse til å bli gravide var i desember - og nå blir det ikke før juni igjen. 6 totalt bortkastede mnd :crybaby21 år siden vi fikk brev om at søknaden var innvilget og vi har ikke et eneste fullstendig IVF forsøk bak oss en gang. :sorry:

Jeg tror de tenker lang protokoll denne gangen, og da blir vel oppstart nesespray dag 21 på syklusen som starter i slutten av april - og egguttak i begynnelsen av juni.
Det bare føles helt forferdelig alt sammen. Sist gang vi hadde en sjanse til å bli gravide var i desember - og nå blir det ikke før juni igjen. 6 totalt bortkastede mnd :crybaby21 år siden vi fikk brev om at søknaden var innvilget og vi har ikke et eneste fullstendig IVF forsøk bak oss en gang. :sorry:

åå, huff. Det skjønner jeg er utrolig kjipt. Det er så tøft ❤️❤️ Klemmer

Fortvilelsen din er til å ta og føle på, herlighet så urettferdig det her kan være!!! ❤ Ei av de kloke damene her innpå sa en gang til meg at livet består av høye topper og dype daler. Akkurat nå er du langt nede og det er TUNGT, men det blir bedre ❤ En dag kommer du til å komme i mål, og da vil alt være verdt det ❤ Det hjalp meg veldig, håper du kan finne litt trøst i det også.

Kjenner med en gang en frykt for avbrutt innsett etter nye retningslinjer. Det er lite smitte i Trondheim og ingen smitte her jeg bor, så håper at situasjonen egentlig ikke har endret seg :arghh::bag:

Veldig enig i det HåpeSpire skriver - en dag står du på andre siden av dette. Skjønner godt at du er fortvila og motløs nå, og at slike ord kanskje ikke er noen trøst. Vet så alt for godt hvor dyrebar tiden er der du er nå. Det er frustrerende å ønske noe så sterkt og ikke selv kunne styre og kontrollere prosessen. Slik hadde jeg det også før første IVF, og ventetiden var en stor påkjenning. Prøv å tenk på ventetiden som tid dere har sammen og på tid dere kan bruke for å ruste dere for en ny runde. Bygg dere opp og skap best mulig grunnlag for nytt forsøk. For det tar virkelig på for kropp og sjel ❤️ Sender deg mange styrkeklemmer og håp for neste forsøk ❤️ Det blir deres tur ❤️

Back
Topp