Jeg er altfor utålmodig til ikke å teste ut OvitrelleSkal holde meg unna testingen tidlig denne gang har jeg lovd meg selv. Så nå sitter jeg her , og tenker.....Kanskje jeg må starte litt tidligere for å teste ut ovitrelle...Tester dere den ut?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er altfor utålmodig til ikke å teste ut OvitrelleSkal holde meg unna testingen tidlig denne gang har jeg lovd meg selv. Så nå sitter jeg her , og tenker.....Kanskje jeg må starte litt tidligere for å teste ut ovitrelle...Tester dere den ut?

Skal holde meg unna testingen tidlig denne gang har jeg lovd meg selv. Så nå sitter jeg her , og tenker.....Kanskje jeg må starte litt tidligere for å teste ut ovitrelle...Tester dere den ut?
Liker ikke!!! Kom tante til deg!Jau, så var man 8 dager på overtid![]()
Egentlig jeg også. Når starter du teste den ut?Jeg er altfor utålmodig til ikke å teste ut Ovitrelle![]()
Det går bra her, litt mye gris med den lutinus. Kjenner ikke noe , og da tenker jeg mitt. Men må bare vente....har egentlig tenkt starte testingen i morgen, for å se ovitrellen går ut. Men er usikker....håper så mye denne gangen at det er vondt. Forresten, jeg drømmer forferdelig mye på lutinusJeg har bestemt meg for å ikke teste før testdag. Synes minuttene fra en har tatt testen og til svaret er klart er en lidelse, så vil drøye i det lengste. Og skåne meg for unødvendige skuffelser/ håp.
Hvordan går rugingen for deg? Jeg har helt sinnsykt mye mensmurringer og venter bare på mensen nå. Er nok sikkert crinonen og eggstokkene som skal tilbake til sin opprinnelige størrelse. Men har liksom ikke helt trua på at at dette har gått veien.
Kanskje bare tilfelle, men helt syke drømmer.Det går bra her, litt mye gris med den lutinus. Kjenner ikke noe , og da tenker jeg mitt. Men må bare vente....har egentlig tenkt starte testingen i morgen, for å se ovitrellen går ut. Men er usikker....håper så mye denne gangen at det er vondt. Forresten, jeg drømmer forferdelig mye på lutinusKanskje bare tilfelle, men helt syke drømmer.

Ble avbrutt denne gangen, så må vente til neste måned, men sist testet jeg vel ut fra et par dager etter innsett. Fikk litt økning på den fjerde dagen etter innsett (blasto), og dag 5 var det ikke lengre noe tvil.Egentlig jeg også. Når starter du teste den ut?
Ja, kanskje det. Har jo gjort dette 6 ganger så er første gang jeg drømmer slike rare tingSå spennende at du tenker begynne teste. Gleder meg til å følge med på det, selv om jeg er for feig selv...
Ja, crinone er også et skikkelig klin og jeg gleder meg til å kunne kutte den. Jeg har faktisk også kjemperare drømmer! Våknet av mareritt i natt og det kan jeg ikke huske sist gang skjedde. Tror det er spenningen og kjøret som har vært i over en måned nå![]()

Håper du får starte opp igjen snart, jeg tenkte teste fra i morgen. 7 dager etter ovitrelle.Ble avbrutt denne gangen, så må vente til neste måned, men sist testet jeg vel ut fra et par dager etter innsett. Fikk litt økning på den fjerde dagen etter innsett (blasto), og dag 5 var det ikke lengre noe tvil.
Spennende! Hvor lenge siden innsett, og hvor mange dager var egget? Krysser fingrene for degHåper du får starte opp igjen snart, jeg tenkte teste fra i morgen. 7 dager etter ovitrelle.
Ja, kanskje det. Har jo gjort dette 6 ganger så er første gang jeg drømmer slike rare tingKanskje jeg starter den testingen i morgen, og kanskje jeg er smart og venter
![]()
Det går bra her, litt mye gris med den lutinus. Kjenner ikke noe , og da tenker jeg mitt. Men må bare vente....har egentlig tenkt starte testingen i morgen, for å se ovitrellen går ut. Men er usikker....håper så mye denne gangen at det er vondt. Forresten, jeg drømmer forferdelig mye på lutinusKanskje bare tilfelle, men helt syke drømmer.
Noe du har lyst til å dele? 
Er bare 6 dpo, så alt for tidlig. Men noen sier det stresser og teste, jeg har en blandet følelse. Om jeg tester ut ovitrelle så stresser jeg litt mindre, men ser jeg det blir mindre streker så stresser jeg kanskje der. Så alle er forskjellige.Spennende! Hvor lenge siden innsett, og hvor mange dager var egget? Krysser fingrene for deg![]()
Jeg drømte jeg var rødruss og hadde egen buss. Og det er leeeenge siden jeg var rødruss, og ikke hadde jeg egen buss hellerJeg drømte i går natt om at violinlæreren fra barndommen min fortalte meg at det ble uttak av 35 egg. Holder ikke på med forsøkNoe du har lyst til å dele?
![]()
Ja, det virker som om det er normen. Jeg har i grunn ingenting imot at syklusen blir lang. Kroppen må få tid til å finne balansen igjen. Men det er dette påsketullet som stresser meg![]()
Huff, håper den kommer snart. Bekymret for at jeg også får en kjempelang syklus slik det blir ekstra lenge å vente på oppstart![]()
Kjenner du murringer? Fryktelige mye murringer.
Hvilke datoer gjelder for deg nå for at du skal få innsett? håper pinade det går for oss begge
Så frustrerende!!!!
Men blir den mer forsinka enn det skal jeg prøve å høre med klinikken om det holder at jeg tester etter eggløsning, og at jeg tar UL for å sjekke slimhinna første åpningsdag etter påska. Ja, det har murret godt helt siden onsdag tror jeg det var? Men det blir liksom bare med murringeneSå frustrerende!!!!
Jeg bør vel få mensen senest i morgen for at jeg skal få til ultralydkontroll før påskestengtMen blir den mer forsinka enn det skal jeg prøve å høre med klinikken om det holder at jeg tester etter eggløsning, og at jeg tar UL for å sjekke slimhinna første åpningsdag etter påska.
Hvordan er det med deg da, hvordan blir det med deg og påskestengt? Håper sånn at det går for oss begge ❤
Ååh! Den påsken er et mareritt ja!
Nei - Jeg begynte å spotte nå... Så nå må jeg finne ut om det regnes som første mensdag eller ei. Fikk beskjed om at ved mens i morgen så kan jeg starte opp. Så er det disse reglene da for hva de regner som første mensdag ut i fra første blødningsdag. Jeg har akkurat begynt! HAR så lyst å starte.