Mars 2021

Håper tiden går fort!!!!! ❤
Våknet i dag og tenkte ...bare seks dager igjen :wacky:Mannen spurte om jeg kjente det festet seg, kjente tårene kom bare med det. Han mente jo alt fint med det, men kroppen og hodet har vært gjennom så mye at ingenting er for mye for en tåre eller to. Hvordan er kroppen din? Ikke tante på besøk?

Våknet i dag og tenkte ...bare seks dager igjen :wacky:Mannen spurte om jeg kjente det festet seg, kjente tårene kom bare med det. Han mente jo alt fint med det, men kroppen og hodet har vært gjennom så mye at ingenting er for mye for en tåre eller to. Hvordan er kroppen din? Ikke tante på besøk?

Huff, man er jo så sår i denne prosessen. Det er så mange følelser! Og når man har gjennomgått det så mange ganger kan jeg se for meg at det er veldig tungt ❤ Håper sånn at dere lykkes nå!!!!!

Kroppen min er på bærtur den :shifty: Ingen mensen enda. Nå er jeg 1 uke på overtid. Men det murrer, så håpet er at den kommer innen tirsdag... Hvis ikke havner jo UL kontroll før innsett midt i påsken :nailbiting:

Hurra :gen014 Mensen kom for fullt allerede i dag. Krysser fingrene for at det blir ei uke kortere enn forventet før neste stimuleringsperiode da :smiley-angelic001 Jeg får bare prøve å se gleder i de minste ting etter dette avbrutte forsøket :confused005

Huff, man er jo så sår i denne prosessen. Det er så mange følelser! Og når man har gjennomgått det så mange ganger kan jeg se for meg at det er veldig tungt ❤ Håper sånn at dere lykkes nå!!!!!

Kroppen min er på bærtur den :shifty: Ingen mensen enda. Nå er jeg 1 uke på overtid. Men det murrer, så håpet er at den kommer innen tirsdag... Hvis ikke havner jo UL kontroll før innsett midt i påsken :nailbiting:
Håper den dukker opp med et bras i dag!!❤️

Uke på overtid her også. Mye murringer. Ingen tegn til den enda. For at jeg skal få innsett i April må den holde seg borte til onsdag. Da er den hjertlig velkommen.

flere med erfaring av lang syklus? Fikk menstruasjon 5 dager etter egguttak, og nå er denne syklusen på over 40 dager

Etter avbrutt forsøk 1.mars (egget overlevde ikke opptining) har jeg nå gått på Estradot plaster siden cd1. Et plaster på hvert lår som byttes hver 3 dag. Kontroll hos gyn imorgen for å se hvordan det ligger an.

Det er første gang jeg går på dette, men tror kroppen responderer på dem da jeg fikk slim allerede cd4. Har også fått en del kviser på steder jeg ikke pleier å ha det. Håper så inderlig at kontrollen imorgen viser at vi kan få innsett, hvis ikke blir det avbrutt igjen pga påske. Dumme påske :P

Har to todagers igjen på frys, og håper jeg får sette inn begge to i tilfelle :)

Jeg kan settes på gravid nå:D
Fin stigning allerede:woot: nå må spiren holde seg til desember❤️
25B35497-AB23-495F-810D-BC046F8AFB47.jpeg

Uke på overtid her også. Mye murringer. Ingen tegn til den enda. For at jeg skal få innsett i April må den holde seg borte til onsdag. Da er den hjertlig velkommen.

flere med erfaring av lang syklus? Fikk menstruasjon 5 dager etter egguttak, og nå er denne syklusen på over 40 dager

Det er noe dritt når syklusen er ustabil! Man kan vel ikke gjøre noe annet enn å vente :banghead:

Etter avbrutt forsøk 1.mars (egget overlevde ikke opptining) har jeg nå gått på Estradot plaster siden cd1. Et plaster på hvert lår som byttes hver 3 dag. Kontroll hos gyn imorgen for å se hvordan det ligger an.

Det er første gang jeg går på dette, men tror kroppen responderer på dem da jeg fikk slim allerede cd4. Har også fått en del kviser på steder jeg ikke pleier å ha det. Håper så inderlig at kontrollen imorgen viser at vi kan få innsett, hvis ikke blir det avbrutt igjen pga påske. Dumme påske :p

Har to todagers igjen på frys, og håper jeg får sette inn begge to i tilfelle :)

Håper alt er i skjønneste orden ❤

Nei, De sier det er vanlig visstnok at syklus blir lenger etterpå.

Ja, det virker som om det er normen. Jeg har i grunn ingenting imot at syklusen blir lang. Kroppen må få tid til å finne balansen igjen. Men det er dette påsketullet som stresser meg :banghead:

Ja, det virker som om det er normen. Jeg har i grunn ingenting imot at syklusen blir lang. Kroppen må få tid til å finne balansen igjen. Men det er dette påsketullet som stresser meg :banghead:

Ja. Ser ut til at noe er på gang her, og da får jeg avbrutt grunnet påsken. :( er så frustrerende. Kvinner syklus styres ikke etter helligdager og fellesferie.

Skal holde meg unna testingen tidlig denne gang har jeg lovd meg selv. Så nå sitter jeg her , og tenker.....Kanskje jeg må starte litt tidligere for å teste ut ovitrelle...:wtf::stop: Tester dere den ut?

Skal holde meg unna testingen tidlig denne gang har jeg lovd meg selv. Så nå sitter jeg her , og tenker.....Kanskje jeg må starte litt tidligere for å teste ut ovitrelle...:wtf::stop: Tester dere den ut?

Jeg bestemte meg for å ikke teste ut Ovitrelle sist, for da "måtte" jeg jo holde meg lenge før jeg testet etter graviditet. Innsett ble jo uansett avlyst til slutt, så det hadde lite å si. Syns det virker stressende å teste og analysere streker. Men så er jeg også av typen som aldri tester mer når jeg først har fått positiv test :P Har sett såååå mange som har stresset seg ihjel over økende og synkende streker. For min del syns jeg det er greit å slippe det :)

Back
Topp