HåpeSpire, hvordan går det med deg? Sett noe til TR enda?![]()
Og hvordan går det med deg? ❤ Har tenkt mye på deg. Har du fått en plan fra klinikken?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HåpeSpire, hvordan går det med deg? Sett noe til TR enda?![]()
Har egentlig litt lyst til at du skal oppfordre meg til å teste og, men fornuften seirerKjenner at jeg har lyst til å oppfordre deg til å teste![]()
Men samtidig er det kanskje lurt å vente så lenge som mulig med tanke på forrige gang. Så er det jo den intense testetrangen da... Lovende symptomer er det jo også, selv om det også er de vanligste bivirkningene man får av cyclogest. Håper virkelig at det er fordi det spirer og gror!!! ❤

Har egentlig litt lyst til at du skal oppfordre meg til å teste og, men fornuften seirer
Ihvertfall foreløpig![]()
Jeg er ikke vond å be! 
Jeg har også lyst at du skal teste og vise oss to strekerHar egentlig litt lyst til at du skal oppfordre meg til å teste og, men fornuften seirer
Ihvertfall foreløpig![]()
Måtte du si det da?????Jeg er ikke vond å be!
TEST DA VEL!!!!![]()
Jeg er så veldig lett å overtaleJeg har også lyst at du skal teste og vise oss to strekersom holder seg til to streker!
spørs om jeg svir av en imorgen
Hva sier magefølelsen?Jeg er så veldig lett å overtalespørs om jeg svir av en imorgen
![]()

Er så redd for å bli skuffet, men har forestilt meg nesten alle steg i svangerskapet. Så magefølelsen sier at det har gåttHva sier magefølelsen?![]()

Det går helt ok - men føler meg litt motløs. Nei de vil ikke gi meg noen plan før jeg har meldt inn første blødning. Håper bare ikke det blir for sent så det ikke blir ledig til uttak på syklusen min som starter i slutten av april. Sliter så med å takle all denne ventinga, og å ikke ha noenting jeg skulle ha sagt selvOg hvordan går det med deg? ❤ Har tenkt mye på deg. Har du fått en plan fra klinikken?
Håper det beste for degEr så redd for å bli skuffet, men har forestilt meg nesten alle steg i svangerskapet. Så magefølelsen sier at det har gåttMen livredd
![]()
Jeg er så veldig lett å overtalespørs om jeg svir av en imorgen
![]()
Det går helt ok - men føler meg litt motløs. Nei de vil ikke gi meg noen plan før jeg har meldt inn første blødning. Håper bare ikke det blir for sent så det ikke blir ledig til uttak på syklusen min som starter i slutten av april. Sliter så med å takle all denne ventinga, og å ikke ha noenting jeg skulle ha sagt selvHadde hjulpet så mye å hatt noe å forholde seg til og se frem til enn bare «vi får bare vente å se..»
![]()
Skjønner godt at det er tungt Takk fine duSå vanskelig å ikke få noe skikkelig svar!Skjønner godt at det er tungt
Man har så lite makt i dette gamet... Det eneste du kan gjøre er egentlig bare å ta vare på deg selv i ventetiden og håpe på at du kommer i gang igjen snart ❤
Styrkeklem til deg ❤
Blir spennende å følge deg i ukene fremover da
Krysser fingene for at det ender i et lite frø som spirer og gror 
Hurra! Du er jo gravidTørr ikke juble enda, men se da12dpo idag..
Vis vedlegget 351897
Legger også ved bilder fra sist innsett i desember, som endte i kjemisk. Da ble ikke testene like sterke
Så de under her er altså fra desember.
Vis vedlegget 351898
Tørr ikke juble enda, men se da12dpo idag..
Vis vedlegget 351897
Legger også ved bilder fra sist innsett i desember, som endte i kjemisk. Da ble ikke testene like sterke
Så de under her er altså fra desember.
Vis vedlegget 351898

Håper virkelig det, men må få det bekreftet med hcg-blodprøve før jeg tørr å jubleHurra! Du er jo gravid![]()

Hurra! Positiv test og regner med de gir meg time til innsett på torsdag![]()
Samboeren min sa oppgitt til meg imorges: du eier ikke viljestyrkeJADDA!!!! Jeg tør å juble
Det er kjempefine streker for 12 dpo ❤ Åååååh, nå ble jeg gladDu er graviiiiiiiid ❤