Mars 2021

Kjenner at jeg har lyst til å oppfordre deg til å teste :rolleyes: :hilarious: Men samtidig er det kanskje lurt å vente så lenge som mulig med tanke på forrige gang. Så er det jo den intense testetrangen da... Lovende symptomer er det jo også, selv om det også er de vanligste bivirkningene man får av cyclogest. Håper virkelig at det er fordi det spirer og gror!!! ❤
Har egentlig litt lyst til at du skal oppfordre meg til å teste og, men fornuften seirer:hilarious:
Ihvertfall foreløpig:angelic:

Blir uttak på meg på mandag! Endelig!!
Håper bare jeg ikke har hatt spontan eggløsning.. har vært skikkelig øm og hatt vondt i magen (eggløsningssmerte) i 2 dager nå, men idag har jeg ikke merket noe. Trodde ikke smerten skulle forsvinne før egguttak! Så blir spennende å se!!

Og hvordan går det med deg? ❤ Har tenkt mye på deg. Har du fått en plan fra klinikken?
Det går helt ok - men føler meg litt motløs. Nei de vil ikke gi meg noen plan før jeg har meldt inn første blødning. Håper bare ikke det blir for sent så det ikke blir ledig til uttak på syklusen min som starter i slutten av april. Sliter så med å takle all denne ventinga, og å ikke ha noenting jeg skulle ha sagt selv :cool: Hadde hjulpet så mye å hatt noe å forholde seg til og se frem til enn bare «vi får bare vente å se..» :(

Det går helt ok - men føler meg litt motløs. Nei de vil ikke gi meg noen plan før jeg har meldt inn første blødning. Håper bare ikke det blir for sent så det ikke blir ledig til uttak på syklusen min som starter i slutten av april. Sliter så med å takle all denne ventinga, og å ikke ha noenting jeg skulle ha sagt selv :cool: Hadde hjulpet så mye å hatt noe å forholde seg til og se frem til enn bare «vi får bare vente å se..» :(

Så vanskelig å ikke få noe skikkelig svar! :banghead: Skjønner godt at det er tungt :( Man har så lite makt i dette gamet... Det eneste du kan gjøre er egentlig bare å ta vare på deg selv i ventetiden og håpe på at du kommer i gang igjen snart ❤

Styrkeklem til deg ❤

Så vanskelig å ikke få noe skikkelig svar! :banghead: Skjønner godt at det er tungt :( Man har så lite makt i dette gamet... Det eneste du kan gjøre er egentlig bare å ta vare på deg selv i ventetiden og håpe på at du kommer i gang igjen snart ❤

Styrkeklem til deg ❤
Takk fine du :Heartred Blir spennende å følge deg i ukene fremover da :happy: Krysser fingene for at det ender i et lite frø som spirer og gror :Heartred

Tørr ikke juble enda, men se da:nailbiting: 12dpo idag..
509D8448-A1CD-45E9-B744-CDA340B644CF.jpeg

Legger også ved bilder fra sist innsett i desember, som endte i kjemisk. Da ble ikke testene like sterke:rolleyes:
Så de under her er altså fra desember.

5A300E67-D4CA-4895-9F65-38DD60A79C89.jpeg

JADDA!!!! Jeg tør å juble :smiley-bounce016

Det er kjempefine streker for 12 dpo ❤ Åååååh, nå ble jeg glad :D Du er graviiiiiiiid ❤
Samboeren min sa oppgitt til meg imorges: du eier ikke viljestyrkeo_O
Jeg vurderte å si at det var noen fra Babyverden som «tvang» meg:hilarious:
Tar hcg-blodprøve på mandag. Håper på høye prøver❤️

Back
Topp