Mars 2021

Sitter å ser på telefonen, livredd ringetonen! Livredd for at ønske om en familie blir ødelagt av en ringetone . Høres rart ut, men måtte få ut den følelsen.

Det kan jeg virkelig forstå! Det er vondt å ha det sånn. Jeg håper sånn at du snart kan si at du ruger ❤

Ga beskjed til klinikken om negativt reaultat. Blir ny runde med egguttak på neste syklus. La tiden gå fort :notworthy

Ultralyd i dag.

Slimhinne tykk og fin. Og en kjempestor follikel på over 20 mm. Er alltid redd st Olavs skal mene det er en cyste, men de lar meg teste etter eggløsning gjennom helgen. Håper på positiv test i morgen og innsett torsdag :)

Ultralyd i dag.

Slimhinne tykk og fin. Og en kjempestor follikel på over 20 mm. Er alltid redd st Olavs skal mene det er en cyste, men de lar meg teste etter eggløsning gjennom helgen. Håper på positiv test i morgen og innsett torsdag :)
Krysser fingrene for deg! Nå er det DIN tur!

Da er jeg ruger, krysser fingre og tær for at den blir der inne. Spurte legen om hun kunne sprute inn litt super lim også:p

HåpeSpire, hvordan går det med deg? Sett noe til TR enda? :happy:

Har sååå lyst til å teste idag:nailbiting:
Testdato fredag 26.03 fra sykehuset etter innsett av blastocyst, men er 11 dpo idag så skal være mulig med positiv allerede nå:p
Har egentlig bestemt meg for å vente pga kjemisk i desember, og da var det på 11dpo at den ble positiv for så bli negativ innen 17dpo:sorry:
Vil ikke gjennom den skuffelsen igjen, men på den annen side så dør jeg snart av nysgjerrighet:hilarious:
Foreløige mulige symptomer er noe som ligner på ligamentsmerter, oppblåsthet og hard mage:D

Skal ruge på den beste måten jeg kan, da har jeg gjort mitt tenker jeg. Og hvordan er det med deg, er mensen dukket opp?

Helt rett ❤ Nå er det opp til egget!

Ingen mensen enda :D Men det murrer litt så jeg blir ikke overrasket om den kommer i løpet av helga.

Har sååå lyst til å teste idag:nailbiting:
Testdato fredag 26.03 fra sykehuset etter innsett av blastocyst, men er 11 dpo idag så skal være mulig med positiv allerede nå:p
Har egentlig bestemt meg for å vente pga kjemisk i desember, og da var det på 11dpo at den ble positiv for så bli negativ innen 17dpo:sorry:
Vil ikke gjennom den skuffelsen igjen, men på den annen side så dør jeg snart av nysgjerrighet:hilarious:
Foreløige mulige symptomer er noe som ligner på ligamentsmerter, oppblåsthet og hard mage:D

Kjenner at jeg har lyst til å oppfordre deg til å teste :rolleyes: :hilarious: Men samtidig er det kanskje lurt å vente så lenge som mulig med tanke på forrige gang. Så er det jo den intense testetrangen da... Lovende symptomer er det jo også, selv om det også er de vanligste bivirkningene man får av cyclogest. Håper virkelig at det er fordi det spirer og gror!!! ❤

HåpeSpire, hvordan går det med deg? Sett noe til TR enda? :happy:

Nei, ingenting i dag heller :D Når jeg gikk inn døra på jobb i dag ble jeg ikke møtt med "Hei, god morgen!" men "HAR DU FÅTT MENSEN ENDA???" av kollegaene mine :hilarious: Jeg sa nei og da sa hun ene "Bra!!! For vi har bakt kake for anledningen, og det er mye kjekkere å kunne feire enn å trøstespise!" :joyful:

Jeg kjenner at det murrer, og ifølge kona er jeg dritsur så mensen kommer vel de neste dagene :hungover: Er bare såååå letta for at det ikke blir midt i påsken nå!

Back
Topp