Mars 2021

Helt sykt å se det «svart på hvitt»!:woot: jeg er gravid!! Etter nesten 1,5 år med prøving og andre fryseforsøk.. vanskelig å ta det helt innover seg!:woot:
Åååå! Det er så godt å se at det KAN gå bra :Heartred:HeartredGratulerer så veldig veldig mye :)

Bestilte en Clearblue digital med ukesindikator idag:nailbiting:
Den bør ihvertfall være positiv på testdatoen 26.03. Fant ut at jeg kommer til å være 18 dpo den dagen, så bør ikke være noe tvil på testen:p
Har lyst til å teste idag, men skal klare å holde meg. Ihvertfall til torsdag neste uke. Hmm. Kanskje onsdag:angelic:
Samboeren mener vi bør vente til lørdag neste uke, altså dagen etter testdato. Bare glem det:hilarious:

Bestilte en Clearblue digital med ukesindikator idag:nailbiting:
Den bør ihvertfall være positiv på testdatoen 26.03. Fant ut at jeg kommer til å være 18 dpo den dagen, så bør ikke være noe tvil på testen:p
Har lyst til å teste idag, men skal klare å holde meg. Ihvertfall til torsdag neste uke. Hmm. Kanskje onsdag:angelic:
Samboeren mener vi bør vente til lørdag neste uke, altså dagen etter testdato. Bare glem det:hilarious:
Hvor mange dpo er du nå?

Da er uttak ferdig. Tror aldri jeg har grått så mye. Aldri hatt smerter før , men denne gang var veldig vondt. Og hjertet har vondt nå, 8 eggposer. 6 tomme og to egg ut. Så mye følelser, tid, penger og ikkemist psykisk så kommer bare to egg ut. Aldri hatt så mange tomme eggposer. E veldig lei meg og skuffet.:(

Da er uttak ferdig. Tror aldri jeg har grått så mye. Aldri hatt smerter før , men denne gang var veldig vondt. Og hjertet har vondt nå, 8 eggposer. 6 tomme og to egg ut. Så mye følelser, tid, penger og ikkemist psykisk så kommer bare to egg ut. Aldri hatt så mange tomme eggposer. E veldig lei meg og skuffet.:(

Så utrolig kjipt! Mange tomme eggposer er noe dritt, har opplevd det selv. Så mye innsats for så lite. Håper de to eggene som de fikk ut er bra :Heartred

Kjære deg, har så lyst å gi deg en klem ❤ Det var leit å høre at det var så mange tomme. Har lyst til å si at du ikke må gi opp håpet, for det ble jo to egg. Men jeg skjønner at det er vanskelig å tenke slik. Håper til det siste for deg, heier på de to eggene ❤❤❤

Nei uff :(
Sender deg en kjempe stor styrke klem <3
Forstår godt at du er skuffet og lei deg

Det er noe forbanna dritt!!!! IVF er tøft nok i seg selv, men en hel pandemi på toppen av det hele er nok til å velte til og med de tøffeste av lasset! Du har virkelig min dypeste medfølelse ❤

Og selv om det er fortvilende å ikke få noe på frys, så er det fremdeles håp for det i magen ❤ Heia heia!
Tusen takk<3
Noen dager er bare så mye tyngre enn andre :(
Prøver å holde motet oppe i en uke til!!

Ååå! Kjære deg:Heartred Sender deg mange klemmer. Høres ut som uttaket mitt på fredag. 10 eggposer ut men bare egg i 3. Det er så forferdeleg vondt og fortvilende. Krysser alt jeg har for at de to eggene er topp kvalitet og at dette ender bra. :smiley-angelic001

Kjære deg, har så lyst å gi deg en klem ❤ Det var leit å høre at det var så mange tomme. Har lyst til å si at du ikke må gi opp håpet, for det ble jo to egg. Men jeg skjønner at det er vanskelig å tenke slik. Håper til det siste for deg, heier på de to eggene ❤❤❤
Takk, har gjort dette så mange ganger at jeg desverre vet hvor galt det kan gå. Men like følt uansett! Har så lyst å rope, skrike, slå ut følelsene:wtf::wtf::woot:I dag skulle treningen vært åpen!

Ååå! Kjære deg:Heartred Sender deg mange klemmer. Høres ut som uttaket mitt på fredag. 10 eggposer ut men bare egg i 3. Det er så forferdeleg vondt og fortvilende. Krysser alt jeg har for at de to eggene er topp kvalitet og at dette ender bra. :smiley-angelic001
Tusen takk, ja. Jeg fikk med meg din historie, og det endte jo ikke bra. Dette er et tøft løp!

Noen som vet om det går fint å ta medisinen (menopur) en ca 20-30 min før jeg egentlig skal ta den?? Det er stengt så kan ikke ringe de å høre. Er kun imorgen. :)

Back
Topp