Åååå! Det er så godt å se at det KAN gå braHelt sykt å se det «svart på hvitt»!jeg er gravid!! Etter nesten 1,5 år med prøving og andre fryseforsøk.. vanskelig å ta det helt innover seg!
![]()

Gratulerer så veldig veldig mye Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååå! Det er så godt å se at det KAN gå braHelt sykt å se det «svart på hvitt»!jeg er gravid!! Etter nesten 1,5 år med prøving og andre fryseforsøk.. vanskelig å ta det helt innover seg!
![]()

Gratulerer så veldig veldig mye 

Hvor mange dpo er du nå?Bestilte en Clearblue digital med ukesindikator idag
Den bør ihvertfall være positiv på testdatoen 26.03. Fant ut at jeg kommer til å være 18 dpo den dagen, så bør ikke være noe tvil på testen
Har lyst til å teste idag, men skal klare å holde meg. Ihvertfall til torsdag neste uke. Hmm. Kanskje onsdag
Samboeren mener vi bør vente til lørdag neste uke, altså dagen etter testdato. Bare glem det![]()
8 dpo idag, hadde innsett av blastocyst fredag 12.03Hvor mange dpo er du nå?
Tusen takkÅåh! Gratulerer så mye! Endelig ble det din tur![]()

Tusen takk!Åååå! Det er så godt å se at det KAN gå braGratulerer så veldig veldig mye
![]()

Spennende8 dpo idag, hadde innsett av blastocyst fredag 12.03![]()
Lykke til i dag @NyPrøver2020 ❤[Tusen takk kjære deg![]()
Da er uttak ferdig. Tror aldri jeg har grått så mye. Aldri hatt smerter før , men denne gang var veldig vondt. Og hjertet har vondt nå, 8 eggposer. 6 tomme og to egg ut. Så mye følelser, tid, penger og ikkemist psykisk så kommer bare to egg ut. Aldri hatt så mange tomme eggposer. E veldig lei meg og skuffet.![]()

Da er uttak ferdig. Tror aldri jeg har grått så mye. Aldri hatt smerter før , men denne gang var veldig vondt. Og hjertet har vondt nå, 8 eggposer. 6 tomme og to egg ut. Så mye følelser, tid, penger og ikkemist psykisk så kommer bare to egg ut. Aldri hatt så mange tomme eggposer. E veldig lei meg og skuffet.![]()
Nei uffDa er uttak ferdig. Tror aldri jeg har grått så mye. Aldri hatt smerter før , men denne gang var veldig vondt. Og hjertet har vondt nå, 8 eggposer. 6 tomme og to egg ut. Så mye følelser, tid, penger og ikkemist psykisk så kommer bare to egg ut. Aldri hatt så mange tomme eggposer. E veldig lei meg og skuffet.![]()
Takk for støttenSkjønner deg så altfor godt
Håper på det beste for det som er satt inn![]()

Tusen takk<3Det er noe forbanna dritt!!!! IVF er tøft nok i seg selv, men en hel pandemi på toppen av det hele er nok til å velte til og med de tøffeste av lasset! Du har virkelig min dypeste medfølelse ❤
Og selv om det er fortvilende å ikke få noe på frys, så er det fremdeles håp for det i magen ❤ Heia heia!
Tusen takk<3
Noen dager er bare så mye tyngre enn andre
Prøver å holde motet oppe i en uke til!!
Ååå! Kjære degDa er uttak ferdig. Tror aldri jeg har grått så mye. Aldri hatt smerter før , men denne gang var veldig vondt. Og hjertet har vondt nå, 8 eggposer. 6 tomme og to egg ut. Så mye følelser, tid, penger og ikkemist psykisk så kommer bare to egg ut. Aldri hatt så mange tomme eggposer. E veldig lei meg og skuffet.![]()
Sender deg mange klemmer. Høres ut som uttaket mitt på fredag. 10 eggposer ut men bare egg i 3. Det er så forferdeleg vondt og fortvilende. Krysser alt jeg har for at de to eggene er topp kvalitet og at dette ender bra. 
Takk, har gjort dette så mange ganger at jeg desverre vet hvor galt det kan gå. Men like følt uansett! Har så lyst å rope, skrike, slå ut følelseneKjære deg, har så lyst å gi deg en klem ❤ Det var leit å høre at det var så mange tomme. Har lyst til å si at du ikke må gi opp håpet, for det ble jo to egg. Men jeg skjønner at det er vanskelig å tenke slik. Håper til det siste for deg, heier på de to eggene ❤❤❤

I dag skulle treningen vært åpen!Tusen takk, ja. Jeg fikk med meg din historie, og det endte jo ikke bra. Dette er et tøft løp!Ååå! Kjære degSender deg mange klemmer. Høres ut som uttaket mitt på fredag. 10 eggposer ut men bare egg i 3. Det er så forferdeleg vondt og fortvilende. Krysser alt jeg har for at de to eggene er topp kvalitet og at dette ender bra.
![]()