Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei ikke i Porsgrunn iallefallFikk eller får dere lov å ha mannen med inn på egguttak?![]()
Testet igjen nå, hva tror dere om denne? Synes jeg ser strek![]()
Ja, det er det ja?? Kan egentlig ikke tro detDER ER DET POKKER MEG STREK!!!!
veldig spent på å teste igjen i morgen, får sikkert ikke sove i natt
Ja, det er det ja?? Kan egentlig ikke tro detveldig spent på å teste igjen i morgen, får sikkert ikke sove i natt
![]()
Jeg er sykt spent på morgendagens test hos deg!!!!Åå.. er du på offentlig eller privat ? Jeg er privat så håper jeg får lov, men er vell det samme om det er privat eller offentlig..
Hausken skrev i dag at mannen må vente utenfor i alle fallÅå.. er du på offentlig eller privat ? Jeg er privat så håper jeg får lov, men er vell det samme om det er privat eller offentlig..
Fikk eller får dere lov å ha mannen med inn på egguttak?![]()
Åå.. er du på offentlig eller privat ? Jeg er privat så håper jeg får lov, men er vell det samme om det er privat eller offentlig..
Ååh..så dumt!Privat her. Kona fikk være med inn på klinikken, men ikke inn i rommet for selve uttaket. Da måtte hun vente på hvilerommet vi fikk utdelt. Det var ingen unntak, jeg spurte da kona hadde veldig lyst til å være med.
Da er ovitrelle satt, bare vente til onsdag![]()
Veldig spent jeg også, sist var det tre egg så håper jo på det eller flerVeldig spent på resultatet ditt kjenner jeg ❤
Masse lykke til! Unner deg alt godtVeldig spent jeg også, sist var det tre egg så håper jo på det eller flerKrysser fingrene for deg også
![]()

Er det flere som sliter veldig med smerter som ligner ligamentsmert? Kan vel umulig være det?
River til i siden av lysken hver gang jeg hoster, nyser eller strekker meg for fort. Fikk satt inn et embryo fredag, så kan det være festesmerter? Ville isåfall trodd at det kom smerter når jeg er i ro også![]()
Dette resulterte i en graviditet og jeg er 16 uker på vei på torsdag
Krysser fingrene for degHerregud, fortsatt svak strek, men den kom mye kjappere enn i går10 dpo i dag!
Tusen takkIkke for å gi deg forhåpninger, men akkurat slik hadde jeg deg også et par dager etter innsett av blasto. Noen dager etter det igjen kjente jeg at egget gravde seg ned, det kjentes ut som en spiral som gravde seg ned i livmoraDette resulterte i en graviditet og jeg er 16 uker på vei på torsdag
Krysser fingrene for deg
![]()