Så spennende! Ser tydelig strekenHerregud, fortsatt svak strek, men den kom mye kjappere enn i går10 dpo i dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så spennende! Ser tydelig strekenHerregud, fortsatt svak strek, men den kom mye kjappere enn i går10 dpo i dag!
Hvordan går det med deg @Snøblomst ? ❤
Det går dårlig. Jeg er ganske nedfor. Fikk negativ test idag 13dpo. Ble tyngre enn jeg trodde å mislykkes igjen og vanskelig å motivere seg for en ny runde.
Jeg forstår deg så altfor godt ❤ Det blir innsett i mai da? Kanskje godt med en liten pause fra det hele. Heldigvis har du fryseegg som venter på deg ❤

Ingenting på frys..
ingenting med god nok kvalitet..
vanskelig å håpe på det de har satt tilbake.
Hele viken stenger ned
Nå er jeg bare sliten

Vi tenkte å spare på fryseeggene, utrolig glad for de
Her henter vi ut egg så lenge det er egg å hente. Blir en pausemåned nå pga påskestengt + at vi trenger en en pause uansett, så det blir godt. Har gått på hormoner kontinuerlig i 2 måneder.
Starter opp ved neste mens i april og uttak/innsett i månedsskiftet april/mai hvis syklusen er normal da.
Ingenting på frys..
Hele viken stenger ned
Nå er jeg bare sliten
Det høres ut som en lur plan! Og prøv å bruke ventetiden godt, ta vare på deg selv og hverandre ❤ Selv om venting føles dritt nå, så gjør det litt godt likevel!
Jeg heier på deg videre ❤
Var på kontroll idag, mange eggposer som var rundt 10-12 og 14. en på 18.. men blir ikke uttak før på mandag. Syns det var så lenge! Hva skjer med den på 18 da?den «sprekker» vell før uttaket..
Takk
hvordan går det med deg? Mensen lar fortsatt vente på seg?![]()
Helt sykt å se det «svart på hvitt»!jeg er gravid!! Etter nesten 1,5 år med prøving og andre fryseforsøk.. vanskelig å ta det helt innover seg!
![]()
Gratulerer så mye ❤ Dette var kjekt Tusen takkYES!!!!Gratulerer så mye ❤ Dette var kjekt
![]()
Håper du kommer etter snart!Gratulerer så myeHelt sykt å se det «svart på hvitt»!jeg er gravid!! Etter nesten 1,5 år med prøving og andre fryseforsøk.. vanskelig å ta det helt innover seg!
![]()
Tusen takk for detGratulerer så mye![]()
Sender deg en stor klemIngenting på frys..
Hele viken stenger ned
Nå er jeg bare sliten

Ååh! Gratulerer så mye! Endelig ble det din turHelt sykt å se det «svart på hvitt»!jeg er gravid!! Etter nesten 1,5 år med prøving og andre fryseforsøk.. vanskelig å ta det helt innover seg!
![]()