Mars 2021

Ruger på en «fin 3 dagers» :)
Fingers crossed!! :nailbiting:
Gratulerer som ruger :Heartred Krysser fingre og tær for deg :smiley-angelic001
Der er snodig hvor mye man ønsker at andre IVF-ere skal klare det men blir sur og misunnelige på venner som blir gravide :smiley-angelic002

Det var brutalt. Man har jo hele tiden et lite håp :sad010Og har så vondt etter egguttaket i går og nå er jeg bare så lei meg og da er det ekstra ille med vondt :crybaby2

Var det med å dele seg eller var det selve befruktningen dine var trege med? Her ble de jo ikke befruktet engang. :(
Må man ha sykluser imellom før man begynner på ny stimulering? Føles helt ulidelig å måtte vente :(

Du har all rett til å være lei deg nå ❤ Det blir lettere når den første smerten har lagt seg ❤

Det var delingen de var treige med, ja. Det er jo lov å håpe på et mirakel hos deg, men det er nok også lurt å forberede seg på det verste dessverre ❤

Det er forskjellig fra klinikk til klinikk, men de fleste praktiserer en ventesyklus før en ny runde. Jeg fikk prøve å se om det gikk an med innsett i syklusen etter stimulering, men det var ikke mulig fordi kroppen var helt på bærtur. Så den ventingen er jo for en grunn selv om det er ufattelig tungt... Men du kan jo spørre hva klinikken tenker.

Jeg har hatt flere runder med stikkinger i livmor-området. Håper det er egget som graver seg godt nedi:woot:
Verst når jeg skal reise meg opp fra sofaen og strekker meg, da blir det nesten som ligamentsmerter:rolleyes:

Det var brutalt. Man har jo hele tiden et lite håp :sad010Og har så vondt etter egguttaket i går og nå er jeg bare så lei meg og da er det ekstra ille med vondt :crybaby2

Var det med å dele seg eller var det selve befruktningen dine var trege med? Her ble de jo ikke befruktet engang. :(
Må man ha sykluser imellom før man begynner på ny stimulering? Føles helt ulidelig å måtte vente :(

Hvordan går det? ❤ Hørt noe mer?

@Snøblomst Hvordan går det med deg? :) Har du holdt deg unna testing?

Nei. 11dpo idag og negativ test. Har begynt å mentalt forberede meg på at dette ikke gikk denne gangen heller. Blir sikkert ny runde med oppstart i april.

Nei. 11dpo idag og negativ test. Har begynt å mentalt forberede meg på at dette ikke gikk denne gangen heller. Blir sikkert ny runde med oppstart i april.

Skjønner at du er skuffet og forbereder deg på det verste, men det er jo tidlig enda og enda håp ❤

Det var som fryktet - ikke noen egg som var befruktet :(

Det var leit å høre :( Det er kjempevondt når det ender slik. Prøv å se fremover, og tenk at selv om det ikke føles slik nå så er du i hvert fall ett steg nærmere ❤ Det blir baby til slutt, dette var bare et hinder du måtte over.

Styrkeklem til deg ❤

Gratulerer som ruger :Heartred Krysser fingre og tær for deg :smiley-angelic001
Der er snodig hvor mye man ønsker at andre IVF-ere skal klare det men blir sur og misunnelige på venner som blir gravide :smiley-angelic002
Tusen takk <3
Helt enig!
Unner jo egentlig alle baby, og ønsker ikke denne lange veien for noen, men det er tøft når andre får det til som man ønsker så sterkt selv.
Kanskje lettere å heie på de som man føler er i samme situasjon som en selv:smiley-angelic002

Håper det bare er for tidlig å teste enda❤️ men skjønner også at du forbereder deg på at det ikke går.. er 8 dpo selv i dag, og troor jeg skal begynne å teste i morgen, selv om man ikke kan stole på resultatet enda.

Hadde lest på nettet at veldig mange lå 30 minutter etter å ha tatt Cyclogest. Ønsket ikke ta sjansen på å gjøre noe annet, selv om de ikke sa noe om det på St. Olavs eller apoteket. Forsøkte meg uten å ligge idag, og forstår nå hvorfor man bør ligge i ro. Den kom ut med en gang jeg reiste meg:p

Hadde lest på nettet at veldig mange lå 30 minutter etter å ha tatt Cyclogest. Ønsket ikke ta sjansen på å gjøre noe annet, selv om de ikke sa noe om det på St. Olavs eller apoteket. Forsøkte meg uten å ligge idag, og forstår nå hvorfor man bør ligge i ro. Den kom ut med en gang jeg reiste meg:p

Ja, jeg brukte å sette vekkerklokka på 30 min før jeg egentlig skulle stå opp for hvis ikke rant den bare ut med en gang :P Fant ut at hvis jeg lå i 15 min så holdt det for da ble den løst opp nok til at den ikke ramlet ut :)

I dag er dagen for forventet mensen :nailbiting: Tror ikke den kommer i dag da, kjennes ikke sånn ut. Det blir noen nervepirrende dager frem til fredagen!!!!

I dag er dagen for forventet mensen :nailbiting: Tror ikke den kommer i dag da, kjennes ikke sånn ut. Det blir noen nervepirrende dager frem til fredagen!!!!
Sniker litt her inne. Krysser fingrene for deg HåpeSpire :Heartred
Leste i en tidligere post at du er sliten og ikke har det så bra for tiden. Så ville bare sende en styrkeklem og si at alt dette vil gjøre at du kommer ut en sterkere person på andre siden. Det er DRITT når det står på og man vil bare gi opp til tider (spesielt når andre rundt oss blir gravide bare de ser på hverandre :banghead: ) Men for en styrke og mestringsfølelse man får når man kommer til enden av reisen. Uansett hva som skjer. Du er sterk! Du er rå! Du er den rette for å klare dette! La deg selv falle ned og la de rundt deg hjelpe deg opp igjen :Heartred Du fortjener det :Heartred

Måtte bare teste når jeg våknet i dag, er 9 dpo, 4 dager etter innsett av blastocyst. Første bildet er innen fristen, andre bildet etter testen er tørket. Vil så gjerne se strek, men synes det er vanskelig. Synes det er strek på den tørka testen, men er vel ikke helt gyldig isåfall..
17D04AF2-47CA-4FFF-ACF4-6E1A028F7C11.jpeg
CC38097E-330A-45D8-AB2A-827365952D80.jpeg

Back
Topp