Gratulerer som rugerRuger på en «fin 3 dagers»
Fingers crossed!!![]()
Krysser fingre og tær for deg 
Der er snodig hvor mye man ønsker at andre IVF-ere skal klare det men blir sur og misunnelige på venner som blir gravide

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer som rugerRuger på en «fin 3 dagers»
Fingers crossed!!![]()
Krysser fingre og tær for deg 

Det var brutalt. Man har jo hele tiden et lite håpOg har så vondt etter egguttaket i går og nå er jeg bare så lei meg og da er det ekstra ille med vondt
Var det med å dele seg eller var det selve befruktningen dine var trege med? Her ble de jo ikke befruktet engang.
Må man ha sykluser imellom før man begynner på ny stimulering? Føles helt ulidelig å måtte vente![]()
Ruger på en «fin 3 dagers»
Fingers crossed!!![]()
Jeg har hatt flere runder med stikkinger i livmor-området. Håper det er egget som graver seg godt nedi
Verst når jeg skal reise meg opp fra sofaen og strekker meg, da blir det nesten som ligamentsmerter![]()
Det var brutalt. Man har jo hele tiden et lite håpOg har så vondt etter egguttaket i går og nå er jeg bare så lei meg og da er det ekstra ille med vondt
Var det med å dele seg eller var det selve befruktningen dine var trege med? Her ble de jo ikke befruktet engang.
Må man ha sykluser imellom før man begynner på ny stimulering? Føles helt ulidelig å måtte vente![]()
@Snøblomst Hvordan går det med deg?Har du holdt deg unna testing?
Det var som fryktet - ikke noen egg som var befruktetHvordan går det? ❤ Hørt noe mer?
Nei. 11dpo idag og negativ test. Har begynt å mentalt forberede meg på at dette ikke gikk denne gangen heller. Blir sikkert ny runde med oppstart i april.
Det var som fryktet - ikke noen egg som var befruktet![]()
Tusen takk <3Gratulerer som rugerKrysser fingre og tær for deg
Der er snodig hvor mye man ønsker at andre IVF-ere skal klare det men blir sur og misunnelige på venner som blir gravide![]()

Håper det bare er for tidlig å teste endaNei. 11dpo idag og negativ test. Har begynt å mentalt forberede meg på at dette ikke gikk denne gangen heller. Blir sikkert ny runde med oppstart i april.
Uff, så tristDet var som fryktet - ikke noen egg som var befruktet![]()
Hadde lest på nettet at veldig mange lå 30 minutter etter å ha tatt Cyclogest. Ønsket ikke ta sjansen på å gjøre noe annet, selv om de ikke sa noe om det på St. Olavs eller apoteket. Forsøkte meg uten å ligge idag, og forstår nå hvorfor man bør ligge i ro. Den kom ut med en gang jeg reiste meg![]()
Sniker litt her inne. Krysser fingrene for deg HåpeSpireI dag er dagen for forventet mensenTror ikke den kommer i dag da, kjennes ikke sånn ut. Det blir noen nervepirrende dager frem til fredagen!!!!
) Men for en styrke og mestringsfølelse man får når man kommer til enden av reisen. Uansett hva som skjer. Du er sterk! Du er rå! Du er den rette for å klare dette! La deg selv falle ned og la de rundt deg hjelpe deg opp igjen
Du fortjener det 
Var det sånn at den ikke må komme før fredag? Håper den venter med å komme til du ønsker detI dag er dagen for forventet mensenTror ikke den kommer i dag da, kjennes ikke sånn ut. Det blir noen nervepirrende dager frem til fredagen!!!!