Mars 2021

Egguttak ferdig, første gang for meg. Var så redd og kvalm og alt sammen.
Fikk bare ut 3 egg, hadde håpet på flere siden det var så mange eggposer. Så er litt skuffa, men samtidig er jo 3 mer enn 0, prøver å tenke positivt :smiley-angelic001
3 er mye bedre enn null. Så håper vi det er gode gullegg. Når har du innsett?

Her er jeg på cd 5,dag 3 med letrozol i andre syklus etter MA. Ultralyd om en uke. Er helt overbevist om at dette ikke går og er temmelig negativ her :banghead: Jeg må bare skrive at det er så sykt urettferdig alt vi må gjennom!
Skjønner du kan være negativ, har vært i dine sko. Prøv å snu den. Skal krysse fingre og tær for deg❤️

Nå ruger jeg på et perfekt lite blastocyst:happy:
Testdato 26.03, og har planer om å holde ut til da. Det er så leeeenge til:p

Last edited:
Krysser fingrer for deg. Ja er privat , vårt forsøk nummer 6. så kjenner det koster. Mine hadde vokst fra 10 til 14/15 på litt over to døgn.
Krysser fingrene for deg og! er vårt 5 forsøk. sykt dyrt. Men selvfølgelig verdt det <3

Åja! Er det ikke for lenge å vente 5 dager før neste kontroll?? Hadde ul kontroll i går og dei største var 8 og 9, skal ikke på ny kontroll før på tirsdag. Syns det var så lenge?? Jeg har aldri hatt to kontroller før egguttak før så jeg aner ikke om det er normalt. Det er vell ikke bra om dei blir for store heller..

Kontroll ferdig. 2 egg på 15, 2 på 14, 3 på 12. uttak på onsdag. Over 30.000,- på medisiner på dette forsøket:woot::wtf:. Vi fikk velge innsett dag om noen overlever. Blasto innsett på mandag, eller sette inn to på fredag. Vell og merke om de overlever og det er fler enn en.

Det er nok penger som går med i dragsuget ja :eek:

Så spennende neste uke blir!!! ❤

Egguttak ferdig, første gang for meg. Var så redd og kvalm og alt sammen.
Fikk bare ut 3 egg, hadde håpet på flere siden det var så mange eggposer. Så er litt skuffa, men samtidig er jo 3 mer enn 0, prøver å tenke positivt :smiley-angelic001

Man trenger bare 1 ❤

Her er jeg på cd 5,dag 3 med letrozol i andre syklus etter MA. Ultralyd om en uke. Er helt overbevist om at dette ikke går og er temmelig negativ her :banghead: Jeg må bare skrive at det er så sykt urettferdig alt vi må gjennom!

Det er ufattelig urettferdig og helt meningsløst. Sender deg verdens største klem ❤

HåpeSpire, hvordan går det med deg? Du venter TR, ikke sant? Blir det forhåpentligvis forsøk i mars?:happy:

HåpeSpire, hvordan går det med deg? Du venter TR, ikke sant? Blir det forhåpentligvis forsøk i mars?:happy:

Takk som spør ❤ Vel, for å være brutalt ærlig: det går ikke så greit. Jeg syns det er tungt å vente. Det føles som om alt står stille. Prøver virkelig å tenke på andre ting, men det er vanskelig. De siste ukene har 5 stk jeg kjenner annonsert graviditeter og selv om jeg er glad på deres vegne er det tungt. Det føles liksom så fjernt at det noen gang skal bli vår tur. Alt har gått galt til nå, hvorfor skal det gå bra til slutt liksom? Vet at jeg er fryktelig negativ, men jeg er inni en dårlig periode nå. Og jeg føler også at jeg er helt idiot som har det tungt, for det er så mange som har hatt en mye vondere og lengre vei enn oss!

Jeg forventer mensen på mandag, men trenger at den kommer tidligst fredagen. Får jeg mensen før det blir det ikke forsøk før i mai :banghead: Er mensen forsinket nok så blir det UL og blodprøver i mars og da innsett helt i starten av april.

Back
Topp