Mars 2021

Kan melde om fullstendig tørke her i gården, ikke et eneste tegn på at mensen kommer! Det gjør meg egentlig ikke så mye å vente, men det er liksom det at jeg ikke har noen dato å forholde meg til som er drepen :wacky:
Tror den kroppen vår er smartere enn hodet vårt, setter alt på vent når vi tenker . Føler min er sånn. Har hatt 5 ferske og et frys, på frys var det min lengste syklus i hele mitt liv. Satt bare og ventet. Vurderte gå til fotsone for å sette den igang.

Enig i at den er sterk! Det kan ikke være at det er fordi du har begynt å produsere hcg selv da? :) Eller bruker Ovitrelle å henge i såpass kraftig hos deg?
Den bruker gi seg rundt 10-12 dager, da må man myse for å se en strek. Har slettet alle spor fra siste gangene, men tror den har vært samme.

Tror den kroppen vår er smartere enn hodet vårt, setter alt på vent når vi tenker . Føler min er sånn. Har hatt 5 ferske og et frys, på frys var det min lengste syklus i hele mitt liv. Satt bare og ventet. Vurderte gå til fotsone for å sette den igang.

Du har nok rett i det! Får prøøøøøve å slappe av og ikke tenke så mye på det. Som om jeg får til det :hilarious:

Da har jeg satt inn en fin blasto og kan flyttes til ruger :wav

Håper veldig på at dette kan bli verdens fi este førjulsgave!

Satte inn to embryo idag, og kan settes som ruger :)
Fortsetter med Estradot og cyclogest, men fikk i tillegg abyl-e :)

Gratulerer som ruger! Så spennende med to embryo:woot:
Gratulerer så mye med to i magen❤️håper dem holder seg fast❤️

Ja, spennende med to :smiley-angelic001 Men ingen av de fire forrige innsettene har festet seg, så tviler sterkt på at begge disse to gjør det. Håper på at et av dem gjør det :) men hadde vært super gøy med tvillinger også :hello2

Last edited:
Da er testene så svake at jeg måtte myse for å se ovitrelle streken, håper den blir sterk igjen uansett om jeg tviler.

Back
Topp