Mars 2021

Håper du slipper ultralyd og det, at kroppen bare kan slappe litt av. Er jo sikkert hel spent i kroppen også.

Ja, jeg håper den kommer i påsken! Jeg er ikke sååå stressa for selve mensen, tro det eller ei :hilarious: Men det har vært ufattelig mye stress på jobben den siste uka, kan jo ha noe med det å gjøre. Men det har aldri påvirket syklusen min før :bored:

Kan heller ikke garantere noe, men jeg tror fortsatt dette er spirestrek ❤️ aldri sett så sterk strek etter så mange dager. I morgen har du svaret ditt ❤️ du tok en sprøyte sant?
Ja, en sprøyte for 11 dager siden. Går jo selvfølgelig på en kvelds test også :wtf:

Fy søren altså, det føles ut som at brystvortene er satt fyr på  jeg er bare 6 dpo så vet at det bare er cyclogest som snakker, meeeeen det gir jo håp da :p

Tenker å være vågal og teste mandag 9 dpo, dersom jeg får til å komme meg på apoteket i morgen. Har bare vanlige tester liggende.

Håper du får se en sterkere strek i morgen :love2

9 dpo - har man 5 dagers blasto på frys, mener dere 9 dp0 da er 4 dager etter innsett? Dumt spørsmål sikkert

Tenker å være vågal og teste mandag 9 dpo, dersom jeg får til å komme meg på apoteket i morgen. Har bare vanlige tester liggende.

Håper du får se en sterkere strek i morgen :love2
Takk, har mine tvil da jeg ikke føler noe. Men får ikke vite noe før i morgen, vil liksom ikke håpe for mye. Skuffelsen blir så mye verre da. Er 10 dpo i morgen, så burde være en strek om det er noe.

Takk, har mine tvil da jeg ikke føler noe. Men får ikke vite noe før i morgen, vil liksom ikke håpe for mye. Skuffelsen blir så mye verre da. Er 10 dpo i morgen, så burde være en strek om det er noe.
Forstår så godt hva du skriver. Så mye energi, innsats og slit er lagt i forsøkene. Jeg krysser fingrene :)

Tror jeg kan si at jeg er gravid? Svak men den vises. :nailbiting:

Vedlegg

• 5F53D584-FA4A-4B51-B740-00C2D30F03D7.jpeg
    5F53D584-FA4A-4B51-B740-00C2D30F03D7.jpeg
    18,2 KB · Visninger: 44
  • D308A60D-1C3C-431E-9F2D-C3BF2BF41DF4.jpeg
    D308A60D-1C3C-431E-9F2D-C3BF2BF41DF4.jpeg
    16,5 KB · Visninger: 45
Back
Topp