Mars 2021

Da får du i det minste et klart svar i løpet av de neste dagene ❤ Jeg heier!!!!
Dagens test igjen, men så kan jeg vell ikke sammenligne den med kvelds urin heller. Jaja, da får vi ta en etter jobb også :wacky:Håper tante kom i natt, siden du snakket om å kontakte legen. Bruker hjelpe på tante det...

Satte inn to embryo idag, og kan settes som ruger :)
Fortsetter med Estradot og cyclogest, men fikk i tillegg abyl-e :)

Gratulerer med innsett! :happy:

Får jeg spørre? Hvordan vurderte klinikken din at du fikk sette inn to? Du er jo ganske ung.
Jeg fyller 41 i juni. Ønsket to, men fikk kun 1 hos Spiren i Trondheim. Fikk 2 i CFC DK uten problemer. Men uten at jeg ble gravid da heller :(

Får jeg spørre? Hvordan vurderte klinikken din at du fikk sette inn to? Du er jo ganske ung.
Jeg fyller 41 i juni. Ønsket to, men fikk kun 1 hos Spiren i Trondheim. Fikk 2 i CFC DK uten problemer. Men uten at jeg ble gravid da heller :(

Spiren setter kun inn 1 embryo fordi de mener at risikoen rundt tvillinggraviditet ikke er verdt å ta. De har gjort en del etiske vurderinger rundt det som fikk meg til å stole på at det er nøye forsket på og gjennomtenkt. MEN de setter inn 2 dersom egget uansett ikke vil tåle nedfrysing eller tining. I noen svært få tilfeller setter de også inn to dersom det gir grunn til å tro at man har større sjans for å lykkes. Men slik de forklarte det til meg så er det ekstremt sjeldent.

Dagens test igjen, men så kan jeg vell ikke sammenligne den med kvelds urin heller. Jaja, da får vi ta en etter jobb også :wacky:Håper tante kom i natt, siden du snakket om å kontakte legen. Bruker hjelpe på tante det...

Spennende!!!

Hadde et håp om at mensen skulle komme i natt ja, men den gang ei! Har ingen tegn heller. Nesten sånn at jeg begynner å lure på om jeg aldri får mensen igjen :P Blir interessant å høre fra klinikken om hva de tenker!

Det var faktisk legen som foreslo det når jeg var på vannscanning i januar. Enten det eller å dyrke videre til blasto. Skulle egentlig dyrke videre til blasto i forrige syklus, men det egget klarte seg ikke og vi fikk et avbrutt forsøk.
Når jeg nå skulle prøve styrt syklus, så spurte jeg da om å få satt inn de to siste vi hadde på frys slik at vi kan ha ny stimulering neste gang. Da var de litt vanskelige plutselig, og jeg måtte påpeke at det var legen som hadde foreslått dette i første omgang. Så måtte jo mase litt :P Har som sagt hatt 4 enkle innsett, men ingen positiv test så langt.

Det var faktisk legen som foreslo det når jeg var på vannscanning i januar. Enten det eller å dyrke videre til blasto. Skulle egentlig dyrke videre til blasto i forrige syklus, men det egget klarte seg ikke og vi fikk et avbrutt forsøk.
Når jeg nå skulle prøve styrt syklus, så spurte jeg da om å få satt inn de to siste vi hadde på frys slik at vi kan ha ny stimulering neste gang. Da var de litt vanskelige plutselig, og jeg måtte påpeke at det var legen som hadde foreslått dette i første omgang. Så måtte jo mase litt :p Har som sagt hatt 4 enkle innsett, men ingen positiv test så langt.

Ok. Skjønner. Så det er individuell vurdering i hvert tilfelle. Noe som er forståelig. Og kanskje litt policy til hver enkel klinikk.
Lykke til med ruging! :dummy::dummy1:

Spennende!!!

Hadde et håp om at mensen skulle komme i natt ja, men den gang ei! Har ingen tegn heller. Nesten sånn at jeg begynner å lure på om jeg aldri får mensen igjen :p Blir interessant å høre fra klinikken om hva de tenker!
Håper du får noe som setter den igang med en gang. Dette er dagens test, men er vell den som lurer enda. Dag 11.

Vedlegg

• DBE19386-E84F-40B8-89FE-AC20B0305888.jpeg
    DBE19386-E84F-40B8-89FE-AC20B0305888.jpeg
    12,4 KB · Visninger: 144
Last edited:
Klinikken vil ikke gi meg noe, de vil at kroppen min skal ordne opp selv. Er jo egentlig helt enig, men det er såååååå frustrerende å ikke ha noe å forholde seg til! De hadde troa på at mensen kommer i løpet av påsken, og hvis den ikke er kommet innen 6. april så blir det ultralyd og blodprøver. Blæh.

Klinikken vil ikke gi meg noe, de vil at kroppen min skal ordne opp selv. Er jo egentlig helt enig, men det er såååååå frustrerende å ikke ha noe å forholde seg til! De hadde troa på at mensen kommer i løpet av påsken, og hvis den ikke er kommet innen 6. april så blir det ultralyd og blodprøver. Blæh.
Håper du slipper ultralyd og det, at kroppen bare kan slappe litt av. Er jo sikkert hel spent i kroppen også.

Da måtte jeg ta dagens nummer to. Er det ovitrelle eller?

Vedlegg

• 8C7CDCD9-CE80-4DCC-914E-0244921749C9.jpeg
    8C7CDCD9-CE80-4DCC-914E-0244921749C9.jpeg
    21,4 KB · Visninger: 113
  • 6B4C6938-C81D-4CA9-8EA0-4921E3076242.jpeg
    6B4C6938-C81D-4CA9-8EA0-4921E3076242.jpeg
    18,7 KB · Visninger: 131
Da måtte jeg ta dagens nummer to. Er det ovitrelle eller?
Håper så inderlig at det er babystrek! Skulle ønske jeg kunne si det med sikkerhet, men jeg har aldri testa ut ovitrellen og har kun hatt positiv test (tydelig strek) etter ikm så jeg er ingen ekspert. Men nå krysses alt som krysses kan for dere NyPrøver :Heartred

Back
Topp