Da er testene så svake at jeg måtte myse for å se ovitrelle streken, håper den blir sterk igjen uansett om jeg tviler.
Da får du i det minste et klart svar i løpet av de neste dagene ❤ Jeg heier!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er testene så svake at jeg måtte myse for å se ovitrelle streken, håper den blir sterk igjen uansett om jeg tviler.
I gårNår ville dere spurt klinikken om å få litt drahjelp i forhold til mensen?

I går![]()
Jeg skal ringe i morgen!Tror det er lurtJa altså det slo meg ikke før i dag at det var en mulighet sånn egentligJeg skal ringe i morgen!
Dagens test igjen, men så kan jeg vell ikke sammenligne den med kvelds urin heller. Jaja, da får vi ta en etter jobb ogsåDa får du i det minste et klart svar i løpet av de neste dagene ❤ Jeg heier!!!!
Håper tante kom i natt, siden du snakket om å kontakte legen. Bruker hjelpe på tante det...Satte inn to embryo idag, og kan settes som ruger
Fortsetter med Estradot og cyclogest, men fikk i tillegg abyl-e![]()

Gratulerer med innsett!
Får jeg spørre? Hvordan vurderte klinikken din at du fikk sette inn to? Du er jo ganske ung.
Jeg fyller 41 i juni. Ønsket to, men fikk kun 1 hos Spiren i Trondheim. Fikk 2 i CFC DK uten problemer. Men uten at jeg ble gravid da heller![]()
Dagens test igjen, men så kan jeg vell ikke sammenligne den med kvelds urin heller. Jaja, da får vi ta en etter jobb ogsåHåper tante kom i natt, siden du snakket om å kontakte legen. Bruker hjelpe på tante det...
Gratulerer med innsett!
Får jeg spørre? Hvordan vurderte klinikken din at du fikk sette inn to? Du er jo ganske ung.
Jeg fyller 41 i juni. Ønsket to, men fikk kun 1 hos Spiren i Trondheim. Fikk 2 i CFC DK uten problemer. Men uten at jeg ble gravid da heller![]()
Det var faktisk legen som foreslo det når jeg var på vannscanning i januar. Enten det eller å dyrke videre til blasto. Skulle egentlig dyrke videre til blasto i forrige syklus, men det egget klarte seg ikke og vi fikk et avbrutt forsøk.
Når jeg nå skulle prøve styrt syklus, så spurte jeg da om å få satt inn de to siste vi hadde på frys slik at vi kan ha ny stimulering neste gang. Da var de litt vanskelige plutselig, og jeg måtte påpeke at det var legen som hadde foreslått dette i første omgang. Så måtte jo mase littHar som sagt hatt 4 enkle innsett, men ingen positiv test så langt.

Håper du får noe som setter den igang med en gang. Dette er dagens test, men er vell den som lurer enda. Dag 11.Spennende!!!
Hadde et håp om at mensen skulle komme i natt ja, men den gang ei! Har ingen tegn heller. Nesten sånn at jeg begynner å lure på om jeg aldri får mensen igjenBlir interessant å høre fra klinikken om hva de tenker!
Håper de for noe som setter den igang med en gang. Dette er dagens test, men er vell den som lirer enda. Dag 11.
Dette må jo være starten på en spireHåper de for noe som setter den igang med en gang. Dette er dagens test, men er vell den som lirer enda. Dag 11.
Den har lurt meg førDette må jo være starten på en spire11 dager etter Ovitrelle burde den ikke være så sterk
![]()

Håper du slipper ultralyd og det, at kroppen bare kan slappe litt av. Er jo sikkert hel spent i kroppen også.Klinikken vil ikke gi meg noe, de vil at kroppen min skal ordne opp selv. Er jo egentlig helt enig, men det er såååååå frustrerende å ikke ha noe å forholde seg til! De hadde troa på at mensen kommer i løpet av påsken, og hvis den ikke er kommet innen 6. april så blir det ultralyd og blodprøver. Blæh.
Håper så inderlig at det er babystrek! Skulle ønske jeg kunne si det med sikkerhet, men jeg har aldri testa ut ovitrellen og har kun hatt positiv test (tydelig strek) etter ikm så jeg er ingen ekspert. Men nå krysses alt som krysses kan for dere NyPrøverDa måtte jeg ta dagens nummer to. Er det ovitrelle eller?

Kan heller ikke garantere noe, men jeg tror fortsatt dette er spirestrekDa måtte jeg ta dagens nummer to. Er det ovitrelle eller?