Hcg på 225 idag, 14dpo![]()
Det er jo fantastisk!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hcg på 225 idag, 14dpo![]()
Har det helt fantastisk! Sist var hcg på 40 på 14dpoDet er jo fantastisk!!!!Hvordan har du det nå i forhold til det som skjedde forrige gang? ❤

Har det helt fantastisk! Sist var hcg på 40 på 14dpo
Så nå er jeg veldig opptimistisk, har lastet ned 6 gravidapper og merket gravidklær på ønskeliste på Zalando og H&M![]()

Har det helt fantastisk! Sist var hcg på 40 på 14dpo
Så nå er jeg veldig opptimistisk, har lastet ned 6 gravidapper og merket gravidklær på ønskeliste på Zalando og H&M![]()

Ser ut til at det blir dag 9 uten mensen! Hadde et sånn snev av "Herregud, kan jeg være gravid da???" før jeg innså at da måtte man invitert Den norske kirke og paven og det som er på befaring, sånn i og med at det da kunne dreid seg om jomfrufødsel![]()

Hahaha
Men seriøst, skal ikke mensen dukke opp snart?![]()
Det lurer jammen meg jeg også på!!!! Kona foreslo å sende inn letemannskap![]()
Vet du omtrent hvor forsinket EL var? For det vil jo gi en god pekepinn på når mensen kan forventes?Det lurer jammen meg jeg også på!!!! Kona foreslo å sende inn letemannskap![]()
Vet du omtrent hvor forsinket EL var? For det vil jo gi en god pekepinn på når mensen kan forventes?

Er du litt stressa HåpeSpire? Det kan jo utsette mensenEl var forsinket med 6 dager. Så den burde jo ha kommet![]()
Enig der, bare tenke på sengekos så kommer den mensen luskendeEr du litt stressa HåpeSpire? Det kan jo utsette mensen
Hva med å få kona til å byda på en deilig massasje med litt påfølgende sengekos i kveld så kanskje kroppen slapper av litt og mensen kommer snikende!
Bruker å funke til meg![]()

Evt. Ta på deg hvitt undertøy og hvit bukse. Så kommer den garantertEnig der, bare tenke på sengekos så kommer den mensen luskende![]()
Haha, helt sant!Evt. Ta på deg hvitt undertøy og hvit bukse. Så kommer den garantert![]()
Er du litt stressa HåpeSpire? Det kan jo utsette mensen
Hva med å få kona til å byda på en deilig massasje med litt påfølgende sengekos i kveld så kanskje kroppen slapper av litt og mensen kommer snikende!
Bruker å funke til meg![]()
Enig der, bare tenke på sengekos så kommer den mensen luskende![]()
Evt. Ta på deg hvitt undertøy og hvit bukse. Så kommer den garantert![]()
Skal få forført kona i aften (ikke at hun er vond å be
) og ta oss en så heidundranes runde som et par slitne småbarnsforeldre får til 
Jeg har vel aldri vært avslappa et sekund i mitt liv 
Da blir det innsett i starten av April
I morgen ryker første test, da er det 9 dager etter ovitrelle. Må se om den er gått ut av kroppen.