Mars 2021

Det er jo fantastisk!!!! :D Hvordan har du det nå i forhold til det som skjedde forrige gang? ❤
Har det helt fantastisk! Sist var hcg på 40 på 14dpo:facepalm:
Så nå er jeg veldig opptimistisk, har lastet ned 6 gravidapper og merket gravidklær på ønskeliste på Zalando og H&M:D

Ser ut til at det blir dag 9 uten mensen! Hadde et sånn snev av "Herregud, kan jeg være gravid da???" før jeg innså at da måtte man invitert Den norske kirke og paven og det som er på befaring, sånn i og med at det da kunne dreid seg om jomfrufødsel :hilarious:

Ser ut til at det blir dag 9 uten mensen! Hadde et sånn snev av "Herregud, kan jeg være gravid da???" før jeg innså at da måtte man invitert Den norske kirke og paven og det som er på befaring, sånn i og med at det da kunne dreid seg om jomfrufødsel :hilarious:

Hahaha :laughing001

Men seriøst, skal ikke mensen dukke opp snart? :wacky:

El var forsinket med 6 dager. Så den burde jo ha kommet :banghead:
Er du litt stressa HåpeSpire? Det kan jo utsette mensen :confused:
Hva med å få kona til å byda på en deilig massasje med litt påfølgende sengekos i kveld så kanskje kroppen slapper av litt og mensen kommer snikende!
Bruker å funke til meg :oops:

Hva med å få kona til å byda på en deilig massasje med litt påfølgende sengekos i kveld så kanskje kroppen slapper av litt og mensen kommer snikende!
Enig der, bare tenke på sengekos så kommer den mensen luskende:yuck:

I morgen ryker første test, da er det 9 dager etter ovitrelle. Må se om den er gått ut av kroppen.

Enig der, bare tenke på sengekos så kommer den mensen luskende:yuck:

Evt. Ta på deg hvitt undertøy og hvit bukse. Så kommer den garantert :p

Mange gode tips her damer :hilarious: Skal få forført kona i aften (ikke at hun er vond å be :woot: ) og ta oss en så heidundranes runde som et par slitne småbarnsforeldre får til :P Får ha på hvitt sengetøy og sove naken :joyful:

Og OM jeg er stressa @Litjmora ? :angelic: Jeg har vel aldri vært avslappa et sekund i mitt liv :hilarious:

Back
Topp