Mars 2021

Jeg har endelig fått mens og vært på kontroll på CD2 i dag. Slimhinnen er litt tykk, så jeg må ta en ny kontroll i morgen. Er ikke det litt rart når dette er fryseforsøk uten østrogen? Skal jeg først sjekke at slimhinnen blir tynn nok, for så å bli tykk nok? Kjære vene :hilarious:

I bakvendt land der kan alt gå an...:hilarious: Men så godt at du er i gang igjen ❤ Håper at det flytter inn fine eskimoer hos oss begge og at de står løpet ut ❤

Jeg kjenner jeg er litt stressa for om el vil komme søndag eller ikke. Fortsatt veldig svake streker på testene:nailbiting:
Har de siste 4 syklusene fått positiv el-test på dag 18, så utrolig kjipt om den skal være forsinket denne gangen:p

Vedlegg

• 3347809C-4644-4E76-A55C-82621EA2A88E.jpeg
    3347809C-4644-4E76-A55C-82621EA2A88E.jpeg
    22 KB · Visninger: 91
Jeg kjenner jeg er litt stressa for om el vil komme søndag eller ikke. Fortsatt veldig svake streker på testene:nailbiting:
Har de siste 4 syklusene fått positiv el-test på dag 18, så utrolig kjipt om den skal være forsinket denne gangen:p

Det hadde jo vært erketypisk :banghead: Syns ikke de ser sååå svake ut faktisk :nailbiting: Håper at de gjør et kjempebyks i morgen :D

Hvordan gikk det i dag? ❤

Takk som spør :) Det gikk helt utrolig bra! Hele 8 egg ut, dobbelt så mange som sist ❤️❤️ Håper at minst ett klarer seg så vi får innsett. 1-2 på frys i tillegg hadde vært en enorm bonus.

Takk som spør :) Det gikk helt utrolig bra! Hele 8 egg ut, dobbelt så mange som sist ❤️❤️ Håper at minst ett klarer seg så vi får innsett. 1-2 på frys i tillegg hadde vært en enorm bonus.

Så bra :D Håper at det blir bedre resultater denne gang ❤

Har vært på UL i dag i forkant av fryseforsøk. Cd10 i dag, og forventer eggløsning til helga. Slimhinna var 7mm tykk, så det skulle være bra:D

Jeg kan være med i denne gruppen. Starter på Menopur i dag. Gått på fyremadel i forkant av mens for nedregulering av eggstokkene. Har en heftig dose på 490 per dag og fyremadel fra dag 6. kontroll 10.3. Forsøk nummer seks.

Jeg kan være med i denne gruppen. Starter på Menopur i dag. Gått på fyremadel i forkant av mens for nedregulering av eggstokkene. Har en heftig dose på 490 per dag og fyremadel fra dag 6. kontroll 10.3. Forsøk nummer seks.

Velkommen ❤ Så leit å høre at du har vært gjennom så mange forsøk! Håper denne hestekuren er det som skal til for å få frem gullegget ❤ Vil du skrive deg opp sånn som det står på første side? :)

Kan se ut som det mest sannsynlig blir avbrutt på oss. Slimhinnen var like tykk som i går, så venter på tilbakemelding fra klinikken :sorry:

Kan se ut som det mest sannsynlig blir avbrutt på oss. Slimhinnen var like tykk som i går, så venter på tilbakemelding fra klinikken :sorry:

Ånei!! ❤ :( Men hvordan kan det ha noe å si at den er tykk NÅ? Skal ikke den uansett blø ut siden du har mensen?

Ånei!! ❤ :( Men hvordan kan det ha noe å si at den er tykk NÅ? Skal ikke den uansett blø ut siden du har mensen?
Jeg spurte gyn, og han sa det kunne være pga rester, og at det da ikke nødvendigvis ville være optimale forhold. Jeg vil jo heller vente en måned sånn at alt blir optimalt, før vi drar, men det er jo kjipt! ❤️

Jeg spurte gyn, og han sa det kunne være pga rester, og at det da ikke nødvendigvis ville være optimale forhold. Jeg vil jo heller vente en måned sånn at alt blir optimalt, før vi drar, men det er jo kjipt! ❤️

Da skjønner jeg. Huff, så leit :( Det må være tøft med så mye venting etter det som skjedde! Har du fått endelig svar fra klinikken?

Var på 1. kontroll i dag, dosen er justert opp og ny kontroll på lørdag :p
Sist justerte de ikke dosen, spent på utfallet!

Da skjønner jeg. Huff, så leit :( Det må være tøft med så mye venting etter det som skjedde! Har du fått endelig svar fra klinikken?
Virker ikke som det er helt endelig, men de ønsker ny kontroll om 3 dager for å se da. Hvis slimhinnen fortsatt er fortykket ønsker de en vannscanning for å se om det kan være polypp eller retinert vev. Magefølelsen nå sier at vi bør avvente denne syklusen, og få tatt litt utredninger før vi går i gang igjen. Skal jo få tatt litt andre diverse prøver også, så kanskje vi endelig kan få noen svar. Eller få utelukket noen ting?

Velkommen ❤ Har sneket litt i kulissene, og har skjønt at ting har vært blytungt innimellom :( ❤ Håper sånn at neste runde blir den som holder hele veien!!!!

Men da er vi to stk som har påskepanikk :nailbiting: Når kan du senest få mensen for at det ikke skal kræsje med påsken?

Påskepanikk her også. Må ha mens 15/16 mars for at det KANSKJE skal gå. Kommer an på hvordan stimuleringen blir under styrt syklus

Virker ikke som det er helt endelig, men de ønsker ny kontroll om 3 dager for å se da. Hvis slimhinnen fortsatt er fortykket ønsker de en vannscanning for å se om det kan være polypp eller retinert vev. Magefølelsen nå sier at vi bør avvente denne syklusen, og få tatt litt utredninger før vi går i gang igjen. Skal jo få tatt litt andre diverse prøver også, så kanskje vi endelig kan få noen svar. Eller få utelukket noen ting?

Jeg tror du er inne på noe der, ja. Selv om det er kjipt så er det kanskje best å vente når slimhinna er som den er :( Det har jeg akkurat erfart selv! Og hvis de finner noe på testene så er det jo best om det ordnes opp i før du setter inn den siste på frys vil jeg tro? Håper uansett at ting ser bra ut på neste kontroll likevel og at det blir innsett på deg!!!! ❤

Påskepanikk her også. Må ha mens 15/16 mars for at det KANSKJE skal gå. Kommer an på hvordan stimuleringen blir under styrt syklus

Herreguuuud så nervepirrende det hele er :nailbiting: Krysser fingrene for at det ordner seg for deg ❤

CD 19 og fremdeles negativ el test :D Det er interessant å se at kroppen strever sånn, for testene er kruttsterke og megasvake om hverandre. Det har aldri skjedd meg før! Føles okei at vi valgte å la denne syklusen være likevel. Det er noe dritt å vente, men tiden går raskere når jeg tester etter el syns jeg :hilarious: Føler liksom at jeg gjør NOE :rolleyes:

Jeg kjenner jeg har mye håp for at det blir innsett i april. Jeg blir SÅ skuffet hvis ikke mensen er like forsinket!!!! :banghead:

Back
Topp