eleonora
Flørter med forumet
Spennende! Måtte gullegget feste seg og holde seg der i 9 mndJeg ruger![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Måtte gullegget feste seg og holde seg der i 9 mndJeg ruger![]()
Vi får gjøre detSå spennende! Masse lykke til. Vi får sende litt babystøv i luften til hverandre inne på St. Olavs![]()

Håper det er gullegget! Krysser fingre og tærJeg ruger![]()
Jeg kan settes på avbruttvi har landet på å vente en syklus for å prøve å få litt bedre utgangspunkt. Blir noe utredning nå, så får vi heller krysse fingrene for at vi kan gjennomføre i april.. Lykke til alle fine damer, jeg heier på dere
![]()
Ja, vi orker ikke å 'kjempe' for å få innsett nå. Mest sannsynlig har jeg rester og det må komme ordentlig ut. Tror det var problemet sist jeg mistet også, og har på følelsen at vi kjørte to runder der med IUI uten at jeg var helt kvitt alle rester. Selvfølgelig uten at det gikk veien. Hodet og kroppen må begge være klare. Vi ses forhåpentligvis i aprilgruppa, HåpeSpireDet er nok et klokt valg, selv om jeg forstår så inderlig godt hvor kjipt det er ❤ Håper jeg ser deg igjen i aprilgruppa ❤

Ja, vi orker ikke å 'kjempe' for å få innsett nå. Mest sannsynlig har jeg rester og det må komme ordentlig ut. Tror det var problemet sist jeg mistet også, og har på følelsen at vi kjørte to runder der med IUI uten at jeg var helt kvitt alle rester. Selvfølgelig uten at det gikk veien. Hodet og kroppen må begge være klare. Vi ses forhåpentligvis i aprilgruppa, HåpeSpire![]()
Yes, da var syklusdag 21 her og ingen positiv el test! Jeg mistenker litt at jeg har el i dag. I går morges var testen nesten positiv. Jeg hadde tenkt å teste på kvelden, men så ble vi bedt i middagsselskap og da dreit jeg i det og slappet av med mat og drikke med gode venner til langt uti natta uten å tenke på å holde meg eller noeI dag er el testen svakere, men det slimer som et spetakkel og jeg har el smerter på venstre side. Så da tror jeg at jeg pakker ned testene for nå og sier meg fornøyd! Nå er det bare å vente i spenning og se hvordan det blir med mensen!!!!
![]()
Håper mensen kommer til «riktig» tid. Var det sånn at du kunne få innsett denne måneden selv om det kræsjer litt med påska?![]()
Hvor mange dager har dere hatt med stimulering?
her ville de avbryte forsøket CD10 fordi eggposene hadde modnes litt lite, men jeg fikk «mast» meg til å fortsette over helgen.
Sterkere el-test idag, så da melder jeg inn søndag til sykehuset imorgen. Da blir det innsett fredag 12 mars![]()
Så spennende med uttakStimulerte fra CD2 til CD12. Hadde da en sprøytefri dag CD13 og så uttak CD14.
Hvor mange eggposer hadde du og hvor store var de?Jeg tenker at de hadde nok ikke latt deg fortsette litt lenger dersom de mente det var helt håpløst!

Håper og tror at mens da blir utsatt så du får innsett neste syklus!Yes, da var syklusdag 21 her og ingen positiv el test! Jeg mistenker litt at jeg har el i dag. I går morges var testen nesten positiv. Jeg hadde tenkt å teste på kvelden, men så ble vi bedt i middagsselskap og da dreit jeg i det og slappet av med mat og drikke med gode venner til langt uti natta uten å tenke på å holde meg eller noeI dag er el testen svakere, men det slimer som et spetakkel og jeg har el smerter på venstre side. Så da tror jeg at jeg pakker ned testene for nå og sier meg fornøyd! Nå er det bare å vente i spenning og se hvordan det blir med mensen!!!!
![]()

Jeg ville meldt inn igår. Her er sist syklus hos meg der jeg meldte inn ved peak til sykehuset. Tok digitale tester samtidig, og den slo ut ved peakJeg har fortsatt positiv test i dag, selv om peak var i går. Skal følge med videre i dag, men vet ikke om jeg skal melde inn positiv test fra i dag eller i går![]()
Yes, da var syklusdag 21 her og ingen positiv el test! Jeg mistenker litt at jeg har el i dag. I går morges var testen nesten positiv. Jeg hadde tenkt å teste på kvelden, men så ble vi bedt i middagsselskap og da dreit jeg i det og slappet av med mat og drikke med gode venner til langt uti natta uten å tenke på å holde meg eller noeI dag er el testen svakere, men det slimer som et spetakkel og jeg har el smerter på venstre side. Så da tror jeg at jeg pakker ned testene for nå og sier meg fornøyd! Nå er det bare å vente i spenning og se hvordan det blir med mensen!!!!
![]()
Håper og tror at mens da blir utsatt så du får innsett neste syklus!![]()