Mars 2021

Jeg kan settes på avbrutt :sorry: vi har landet på å vente en syklus for å prøve å få litt bedre utgangspunkt. Blir noe utredning nå, så får vi heller krysse fingrene for at vi kan gjennomføre i april.. Lykke til alle fine damer, jeg heier på dere ❤️

Jeg kan settes på avbrutt :sorry: vi har landet på å vente en syklus for å prøve å få litt bedre utgangspunkt. Blir noe utredning nå, så får vi heller krysse fingrene for at vi kan gjennomføre i april.. Lykke til alle fine damer, jeg heier på dere ❤️

Det er nok et klokt valg, selv om jeg forstår så inderlig godt hvor kjipt det er ❤ Håper jeg ser deg igjen i aprilgruppa ❤

Det er nok et klokt valg, selv om jeg forstår så inderlig godt hvor kjipt det er ❤ Håper jeg ser deg igjen i aprilgruppa ❤
Ja, vi orker ikke å 'kjempe' for å få innsett nå. Mest sannsynlig har jeg rester og det må komme ordentlig ut. Tror det var problemet sist jeg mistet også, og har på følelsen at vi kjørte to runder der med IUI uten at jeg var helt kvitt alle rester. Selvfølgelig uten at det gikk veien. Hodet og kroppen må begge være klare. Vi ses forhåpentligvis i aprilgruppa, HåpeSpire ❤️

Yes, da var syklusdag 21 her og ingen positiv el test! Jeg mistenker litt at jeg har el i dag. I går morges var testen nesten positiv. Jeg hadde tenkt å teste på kvelden, men så ble vi bedt i middagsselskap og da dreit jeg i det og slappet av med mat og drikke med gode venner til langt uti natta uten å tenke på å holde meg eller noe :) I dag er el testen svakere, men det slimer som et spetakkel og jeg har el smerter på venstre side. Så da tror jeg at jeg pakker ned testene for nå og sier meg fornøyd! Nå er det bare å vente i spenning og se hvordan det blir med mensen!!!! :woot:

Ja, vi orker ikke å 'kjempe' for å få innsett nå. Mest sannsynlig har jeg rester og det må komme ordentlig ut. Tror det var problemet sist jeg mistet også, og har på følelsen at vi kjørte to runder der med IUI uten at jeg var helt kvitt alle rester. Selvfølgelig uten at det gikk veien. Hodet og kroppen må begge være klare. Vi ses forhåpentligvis i aprilgruppa, HåpeSpire ❤️

Spar på de kreftene dere har, og bruk de på en "fornuftig" syklus heller ❤ La kroppen og hodet hvile, selv om det er vanskelig når man er utålmodig og helst vil at ting skal skje NÅ. Jeg har sånn troa på at dette kommer til å gå bra til slutt for dere ❤

Yes, da var syklusdag 21 her og ingen positiv el test! Jeg mistenker litt at jeg har el i dag. I går morges var testen nesten positiv. Jeg hadde tenkt å teste på kvelden, men så ble vi bedt i middagsselskap og da dreit jeg i det og slappet av med mat og drikke med gode venner til langt uti natta uten å tenke på å holde meg eller noe :) I dag er el testen svakere, men det slimer som et spetakkel og jeg har el smerter på venstre side. Så da tror jeg at jeg pakker ned testene for nå og sier meg fornøyd! Nå er det bare å vente i spenning og se hvordan det blir med mensen!!!! :woot:

Håper mensen kommer til «riktig» tid. Var det sånn at du kunne få innsett denne måneden selv om det kræsjer litt med påska? :)

Håper mensen kommer til «riktig» tid. Var det sånn at du kunne få innsett denne måneden selv om det kræsjer litt med påska? :)

Nei, det blir ikke innsett i mars fordi kroppen min er helt ut og kjører. Men den syklusen jeg har nå avgjør om det blir innsett neste syklus. For dersom mensen kommer til planlagt tid så kræsjer det med påsken og alt blir utsatt til mai. Men dersom mensen blir utsatt med minst 5 dager så blir det innsett rett etter påsken :)

Hvordan går det med deg da? :)

Hvor mange dager har dere hatt med stimulering?

her ville de avbryte forsøket CD10 fordi eggposene hadde modnes litt lite, men jeg fikk «mast» meg til å fortsette over helgen.

Hvor mange dager har dere hatt med stimulering?

her ville de avbryte forsøket CD10 fordi eggposene hadde modnes litt lite, men jeg fikk «mast» meg til å fortsette over helgen.

Stimulerte fra CD2 til CD12. Hadde da en sprøytefri dag CD13 og så uttak CD14.

Hvor mange eggposer hadde du og hvor store var de? :) Jeg tenker at de hadde nok ikke latt deg fortsette litt lenger dersom de mente det var helt håpløst!

Sterkere el-test idag, så da melder jeg inn søndag til sykehuset imorgen. Da blir det innsett fredag 12 mars:D

Vedlegg

• 76778F56-EFFC-4BEF-ADEE-53C91162F729.png
    76778F56-EFFC-4BEF-ADEE-53C91162F729.png
    61,3 KB · Visninger: 80
Stimulerte fra CD2 til CD12. Hadde da en sprøytefri dag CD13 og så uttak CD14.

Hvor mange eggposer hadde du og hvor store var de? :) Jeg tenker at de hadde nok ikke latt deg fortsette litt lenger dersom de mente det var helt håpløst!
Så spennende med uttak :gen014
Jeg var på UL på CD8 og CD10. Slimhinna var vel rundt 6 mm og eggposene 8 mm eller mindre. Hadde 20 på hver side.
Gyn mente det bare var tidlig i forløpet enda siden slimhinna stemte overens med størrelsen, men siden det nesten ikke hadde vært noe utvikling mellom onsdag og fredag ville klinikken avbryte. Jeg hadde jo allerede kjøpt inn medisiner til og med søndag så fikk til slutt mast meg til å fortsette til da. Følte ikke det var noe å tape på det.

Jeg har fortsatt positiv test i dag, selv om peak var i går. Skal følge med videre i dag, men vet ikke om jeg skal melde inn positiv test fra i dag eller i går:confused005

Vedlegg

• 5CE195ED-80A5-4BD3-AC07-75CC409E9A9D.png
    5CE195ED-80A5-4BD3-AC07-75CC409E9A9D.png
    79,2 KB · Visninger: 71
Håper og tror at mens da blir utsatt så du får innsett neste syklus!:joyful:

Jeg har fortsatt positiv test i dag, selv om peak var i går. Skal følge med videre i dag, men vet ikke om jeg skal melde inn positiv test fra i dag eller i går:confused005
Jeg ville meldt inn igår. Her er sist syklus hos meg der jeg meldte inn ved peak til sykehuset. Tok digitale tester samtidig, og den slo ut ved peak:)

1D9FC6A7-A38A-4ADE-B6F5-AB455237637A.png

Merket at min positive el-test denne måneden etter stimulering var svakere enn den pleier å være. Kanskje opplever du lignende :)

Back
Topp