eleonora
Flørter med forumet
Hei! Vil gjerne være med her
Vi har prøvd i litt over et år. Etter utredning i høst fant de ingenting feil med oss, men nå tyder ting på at jeg har endometriose. Vi har derfor begynt med IVF. Fikk ut 11 egg, 9 ble befruktet og 7 utviklet seg til blastocyst og ble fryst ned før jul. Fikk ikke fersk innsett pga. at jeg hadde sterke smerter etter stimulering. Vi fikk satt inn første fryseegget for noen uker siden, men det ble mislykket. Prøver dermed igjen nå igjen i mars. Hvis det ikke sitter denne gangen vil de muligens sette meg på medisiner noen måneder som demper endometriosen, så da blir det lenge til neste mulighet.. Så krysser fingrene for at alt går bra denne gangen
eleonora - 29 år - 2. innsett, 1. forsøk - B1 - St.Olavs - cyclogest - innsett uke 10
Vi har prøvd i litt over et år. Etter utredning i høst fant de ingenting feil med oss, men nå tyder ting på at jeg har endometriose. Vi har derfor begynt med IVF. Fikk ut 11 egg, 9 ble befruktet og 7 utviklet seg til blastocyst og ble fryst ned før jul. Fikk ikke fersk innsett pga. at jeg hadde sterke smerter etter stimulering. Vi fikk satt inn første fryseegget for noen uker siden, men det ble mislykket. Prøver dermed igjen nå igjen i mars. Hvis det ikke sitter denne gangen vil de muligens sette meg på medisiner noen måneder som demper endometriosen, så da blir det lenge til neste mulighet.. Så krysser fingrene for at alt går bra denne gangen
eleonora - 29 år - 2. innsett, 1. forsøk - B1 - St.Olavs - cyclogest - innsett uke 10
Da har dere heldigvis mange gode sjanser selv om første innsett ikke gikk veien
Håper den kommer når den skal!!!

har hatt 3 uttak, og dette blir vårt 7 innsett. Hører til st Olavs!
skjønner ikke hvordan folk klarer å komme seg gjennom ma, og ikke minst flere ganger. Du er utrolig sterk!
blir det den 8 mars er det heeelt i grenseland om jeg rekker det, selv med letrozol 
Har ingen tro på at vi får noe som helst form for medvind nå. Omtrent hele IVF løpet har vært fullt av nedturer så langt...
etter MA, og jeg venter og venter på mens. Men én vakker dag må den vel komme 
Vi har også hatt 3 runder med inseminering og Letrozol hvor første gang endte i graviditet (SA uke 7) og de to andre forsøkene var negative.