Jeg kunne ikke vært mer enigVi har jo fulgt hverandre med MA'er i august og nå i januar - nå syns jeg jammen meg vi skal følge hverandre inn i en termingruppe som varer helt til desember 2021![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg kunne ikke vært mer enigVi har jo fulgt hverandre med MA'er i august og nå i januar - nå syns jeg jammen meg vi skal følge hverandre inn i en termingruppe som varer helt til desember 2021![]()
Ultralydkontroll imorgen. Sykt spent! Bekymrer meg ikke for ultralyden, men veiingen. Vipper på grensen på bmi, så spent på om den er bra nok
Om vekten er fin og alt ser fint på ultralyden så blir det el-testing. Allerede hamstret tester. St. Olavs anbefaler digitale, men det ble alt for dyrt etter noen runder. Bruker strimler nå, og har to stk digitale igjen fra forrige forsøk for å bekrefte strimlene![]()
Visste ikke at man veies, er det standard prosedyre?
Hos meg blir alltid de digitale positive før strimlene av en eller annen grunn, sånn typ en halv dag før strimlene. Det har alltid vist seg at det er de digitale som stemmer, for når jeg har hatt inseminering dagen etter positiv digital har de sett på UL at egget har løsnet allerede
Lurt av deg å bruke de digitale for å dobbelsjekke da, man kan jo spare penger på det viset
Det er standard ved St. Olavs hvis man ligger i grenseland på vekten ihvertfall. Like kjipt hver gang, men skjønner hvorfor de gjør det slikSå spennendeVisste ikke at man veies, er det standard prosedyre?
Digitale tester er svindyre ja, jeg måtte akkurat bestille nyeHos meg blir alltid de digitale positive før strimlene av en eller annen grunn, sånn typ en halv dag før strimlene. Det har alltid vist seg at det er de digitale som stemmer, for når jeg har hatt inseminering dagen etter positiv digital har de sett på UL at egget har løsnet allerede
Lurt av deg å bruke de digitale for å dobbelsjekke da, man kan jo spare penger på det viset
Krysser fingrene for at alt går bra i morgen ❤
Det er standard ved St. Olavs hvis man ligger i grenseland på vekten ihvertfall. Like kjipt hver gang, men skjønner hvorfor de gjør det slik![]()

Noen som har tall på hvor stor sjanse et tredagers embryo har for å overleve opptining?
Innsett imorgen dersom det overlever, får beskjed innen klokken 9 om det går skeis. Litt nervøs :/
Æææ! Jeg vipper også på grensen med BMI - men de kan vel ikke stoppe forsøket om man veier en kg eller to for mye? Jeg satser på at jeg ikke blir veid iallefall krysser fingrene for degUltralydkontroll imorgen. Sykt spent! Bekymrer meg ikke for ultralyden, men veiingen. Vipper på grensen på bmi, så spent på om den er bra nok
Om vekten er fin og alt ser fint på ultralyden så blir det el-testing. Allerede hamstret tester. St. Olavs anbefaler digitale, men det ble alt for dyrt etter noen runder. Bruker strimler nå, og har to stk digitale igjen fra forrige forsøk for å bekrefte strimlene![]()

Jeg har blitt stoppet en gang tidligere, men jeg skal ha fryseforsøk så går ikke på medisiner eller noeÆææ! Jeg vipper også på grensen med BMI - men de kan vel ikke stoppe forsøket om man veier en kg eller to for mye? Jeg satser på at jeg ikke blir veid iallefall krysser fingrene for deg![]()

Ånei, det var leit å høre!Egget overlevde ikke opptining, så da ble det avbrutt forsøk![]()
Vi har to todagers igjen på frys, så må vel bare vente på mensen igjen og håpe at de vil dyrke dem videre til blasto. Alt kjennes egentlig bare håpløst ut akkurat nå :/Ånei, det var leit å høre!Har dere noen plan videre?
![]()

For noe dritt at syklusen ikke klafferDa fikk jo jeg såklart positiv eggløsningstest i dag. Hadde jo time til UL i dag kl. 08.00, så jeg møtte no bare opp for å si at jeg at jeg hadde fått positiv test og at det ikke var nødvendig med timen. Heldigvis var han forståelsesfull og slettet timen slik at jeg slapp å betale.
Har snakket litt med St. Olav nå og jeg ligger også så klart an til at neste syklus og et evt. innsett havner midt i påsken, såååå da blir da blir det april/mai på meg i stede. Litt nedtur må jeg innrømme.![]()
Herlighet så frustrerendeDa fikk jo jeg såklart positiv eggløsningstest i dag. Hadde jo time til UL i dag kl. 08.00, så jeg møtte no bare opp for å si at jeg at jeg hadde fått positiv test og at det ikke var nødvendig med timen. Heldigvis var han forståelsesfull og slettet timen slik at jeg slapp å betale.
Har snakket litt med St. Olav nå og jeg ligger også så klart an til at neste syklus og et evt. innsett havner midt i påsken, såååå da blir da blir det april/mai på meg i stede. Litt nedtur må jeg innrømme.![]()
Ååh, forstår at det kjennes håpløst ut.. Er så mye som kan skje og som kan gå galt.. Men det er godt at dere fortsatt har to egg igjen, som forhåpentligvis vil bli dyrket til blasto!Vi har to todagers igjen på frys, så må vel bare vente på mensen igjen og håpe at de vil dyrke dem videre til blasto. Alt kjennes egentlig bare håpløst ut akkurat nå :/
Den er lei ja, og så utrolig dumt at påska skal ødelegge sånn! Er en mulighet for at jeg også får eggløsning mandag/tirsdag neste uke, men hvis syklusen er normal får jeg det til helga.. men det er så kjipt at feil eggløsningsdag skal ødelegge for hele opplegget den syklusen..Da fikk jo jeg såklart positiv eggløsningstest i dag. Hadde jo time til UL i dag kl. 08.00, så jeg møtte no bare opp for å si at jeg at jeg hadde fått positiv test og at det ikke var nødvendig med timen. Heldigvis var han forståelsesfull og slettet timen slik at jeg slapp å betale.
Ja, det er det virkelig! Så trist at egget deres ikke overlevde opptining da! Får håpe dere har bedre lykke neste syklusFor noe dritt at syklusen ikke klafferdet er så ekstremt mange nedturer i dette gamet her..

Ja, det skulle jeg også ønske! Det blir en laang venteperiode nå!Herlighet så frustrerendeskulle ønske st Olav var villige til å gi ovitrelle slik at syklus passer bedre - håpløst!
Ja, det er utrolig frustrerende!Den er lei ja, og så utrolig dumt at påska skal ødelegge sånn! Er en mulighet for at jeg også får eggløsning mandag/tirsdag neste uke, men hvis syklusen er normal får jeg det til helga.. men det er så kjipt at feil eggløsningsdag skal ødelegge for hele opplegget den syklusen..
Har du blitt stoppet midt i stimulering pga noen kg for mye?Jeg har blitt stoppet en gang tidligere, men jeg skal ha fryseforsøk så går ikke på medisiner eller noe
Men nå er jeg bare et halvt kilo over, så da skal det nok gå bra![]()