Har du blitt stoppet midt i stimulering pga noen kg for mye?
Det blir jo himla mye bortkastet både penger og lidelserJeg er i gang med stimulering, men ble skikkelig redd nå for om de stopper meg før uttak om vekta er litt over
Skal sulte den neste uka for sikkerhetsskyld
![]()
Har ikke erfaring med å være på vektgrensen så vi får vente på hva Kristin sier - men jeg synes det hadde vært helt ulogisk å la noen som ligger rett under grensen starte opp bare for å stoppe dem under stimuleringen. Tror veldig mange (kanskje de aller fleste?) legger på seg noen kilo under stimulering, det er nok forventet med hormonforstyrrelsen. Er selv en liten person og klarte å gå opp +1.5 i BMI i bare to uker
Ville også ikke anbefale å sulte, eggstokkene trenger jo ekstra næring for å lage fine egg! Men hvis du vil være forsiktig med kostholdet, så kan du vurdere å spise litt mer protein og litt mindre karbo i denne perioden. Ikke noe ekstremt(!), men sukker fra karbo gjør at kroppen produserer ekstra insulin som hindrer eggstokkfunksjonen
1000 kg av skuldrene mine!

har tidligere fått beskjed om å vente til vekten er på plass, men da ved den første ultralydkontrollen og da også før start av medisiner