Mars 2016

Takk... Ikke noe annet å si en at dette er så jævlig dritt. 5 av 6 egg var modne, men det hjalp ikke. De gjorde IVF, sikkert siden det var det som ga embryo første runden. Får se hva legen sier i morgen. Kanskje de ikke vil gi oss flere offentlige forsøk for alt jeg vet med så dårlig resultat igjen. Får se hva veien bringer videre...

Uff Giraffen. Sender deg en stor klem

Vår første inseminering er gjennomført:rolleyes: har kjent så mye press i eggstokkene i flere dager, men nå i denne tida som EL skal komme, kjenner jeg ikke direkte EL smerter som jeg pleier. Kanskje medisinen ikke funka..?:confused: teller man dpo fra dagen etter inseminering?

Takk... Ikke noe annet å si en at dette er så jævlig dritt. 5 av 6 egg var modne, men det hjalp ikke. De gjorde IVF, sikkert siden det var det som ga embryo første runden. Får se hva legen sier i morgen. Kanskje de ikke vil gi oss flere offentlige forsøk for alt jeg vet med så dårlig resultat igjen. Får se hva veien bringer videre...
Sender deg en stor klem!! <3 håper virkelig du får nytt forsøk med bedre resultater, om det er det du ønsker selv! Veien til drømmen skal ikke være lett! Tenker på deg!

Nei og nei Giraffen..! Jeg ble kjempelei på dine vegne nå. Sender deg en stor klem❤ dette er virkelig ikke rettferdig!

Da forlater jeg dere. Og forumet også for en stund. Riksen vil antageligvis ikke gi oss noen flere forsøk, de skulle diskutere på møte neste uke og si fra. Uansett må jeg gjøre en jobb med vekten før det er aktuelt eventuelt siden de ikke finner noe annet galt med oss.
Takk for støtten og lykke til til dere alle<3 Håper dere slipper å gå gjennom det samme.

Da forlater jeg dere. Og forumet også for en stund. Riksen vil antageligvis ikke gi oss noen flere forsøk, de skulle diskutere på møte neste uke og si fra. Uansett må jeg gjøre en jobb med vekten før det er aktuelt eventuelt siden de ikke finner noe annet galt med oss.
Takk for støtten og lykke til til dere alle<3 Håper dere slipper å gå gjennom det samme.
<3 klem

Stor klem <3

Positiv el test idag, starter med utrogest på lørdag og innsett av blastocyst på tirsdag hvis det overlever tining :D

Fikk ut 4 egg i dag, litt skuffet kanskje, men vi trenger jo bare et gullegg :)
Det skal være fire gullegg og da holder det i massevis! Skjønner skuffelsen da, man føler seg jo tryggere med flere. Men dette skal gå bra!

Back
Topp