Mars 2016

Har noen dager nå vært helt ødelagt (vondt) i musklene/leddene på venstre arm, nakke og skulder. Noen andre som har opplevd det i sprayingen?
Har nå begynt på Bemfola og Menopur, så håper det hjelper :)

Har noen dager nå vært helt ødelagt (vondt) i musklene/leddene på venstre arm, nakke og skulder. Noen andre som har opplevd det i sprayingen?
Har nå begynt på Bemfola og Menopur, så håper det hjelper :)
Jeg har en del muskelplager i utganspunktet og blir alltid verre på spray. Går en del paracet om dagen. Håper du blir bedre snart!

Tenkte jeg kunne oppdatere litt her også:p På fredag var jeg på UL og der hadde de to eggene vokst til 16 mm og 18 mm. Det er jo bra siden de var bare 11 mm på mandag:cool: endometriet var 2 mm på mandag og i går var den blitt 7,2. Er det bra nok? Skulle fortsette med menopur t.o.m. i morgen og sette otrivelle så sent som mulig. Inseminering på tirsdag.:rolleyes: Er så redd vi ikke rekker det:confused: hvor store kan disse folliklene bli før de sprekker av seg selv?

Da må vi desverre forlate mars-gruppa, da tr var forsinket. Tar ikkje sjansen på å kanskje måtte avbryte forsøket og da måtte vente helt til mai som er en travel måned. Da er april mye bedre.

Mensen kom endelig nå, og da kan jeg akkurat rekke innsett før påske. Har startet på progynova. Blir spennende å se om egget overlever opptinning. Har bare et på frys :)

Samme her, ett egg og innsett før påske :) måtte det klaffe for oss begge Mia ❤

Vært på kontroll i Ålesund og alt er perfekt, så da blir det innsett neste mandag. Håper bare egget overlever nå da.

Uttak i dag ga 6 egg. Håper hvertfall et par av dem er modne og har sjans til befruktning, men tør ikke håpe på mye etter dårlig resultat og ingen befruktning sist. Blir en skummel telefon i morgen tidlig...
Krysser fingrene for at telefonen i mårra blir en bra telefon :-)

Uttak i dag ga 6 egg. Håper hvertfall et par av dem er modne og har sjans til befruktning, men tør ikke håpe på mye etter dårlig resultat og ingen befruktning sist. Blir en skummel telefon i morgen tidlig...
Håper på positivt svar i morgen :)

I morgen blir det inseminering:rolleyes: tok EL sprøyta i går kveld og fikk umiddelbart veldig vondt i brystvortene og veldig spenn i magen. I hele formiddag har smertene kommet og gått og etterhvert sentrert seg i livmoren som en tung sten. Akkurat nå kjenner jeg ingenting:confused: normalt...?

Back
Topp